Z uwagi na duże zainteresowanie profesjonalnymi rozwiązaniami w dziedzinie tuningu przyspieszyliśmy najnowszy silnik wysokoprężny 2.0 Tdi 143 KM (common-rail) grupy VAG montowany w samochodach Audi i VW.
Posiada on „ukryty" przez producenta duży potencjał a uwolnienie części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą dynamiki i oszczędnością na paliwie. Jest to także możliwe w samochodach nowych na gwarancji dzięki...
zastosowaniu Digital Power Pack Systems.
Jest to o tyle
ciekawsze iż dzięki możliwości zamontowania dodatkowego sterownika (
Digital Power Pack) za pomocą fabrycznych złączy (bezinwazyjnie)
można dokonać bezpiecznego i efektywnego poprawienia parametrów silnika
w samochodzie nowym, na gwarancji.
Ponadto Digital Power Pack umożliwia dokonywanie indywidualnej optymalizacji pracy każdego egzemplarza.
Na czym polega modernizacja?
Najpierw dokonujemy wstępnego pomiaru na hamowni celem ustalenia parametrów początkowych mocy i momentu.
Następnie
dokonujemy montażu Digital Power Pack'a i na podstawie pomiarów podczas
normalnej jazdy dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy silnika.
Co zyskuje się po tuningu....
Przy przykładu przy skrzyni manualnej przyrosty po tuningu to ok. 28 KM i 65 Nm. więcej.
Dzięki
temu wykonany przez nas nowy model Audi A4 2.0 CR 143 KM - skrzynia
automatyczna (pomiar na hamowni przedstawiony obok) zyskał po
modernizacji z uwagi na automatyczna skrzynie biegów 55 Nm. i 16 KM
więcej.
Rzeczywisty przyrost mocy przy skrzyni automatycznej jest wyższy gdyż
już po przejechaniu 500 km skrzynia "ucząc się jeszcze nowych ustawień silnika" generuje większy przyrost mocy umożliwiając jeszcze dynamiczniejszą jazdę.
Ponadto w donym zakresie obrotów, czyli nieco poniżej 2000 obrotów przyrost momentu sięga nawet 70 Nm co umożliwia znacznie elastyczniejszą jazdę.
Owocuje to poprawą elastyczności na 4-tym biegu mimo skrzyni automatycznej uległa poprawie aż o 2,3 sekundy.
Ponadto
silnik zyskuje znacznie większą elastyczność pracy w dolnym i średnim
zakresie obrotów, oraz ekonomiczna prędkość ulega zwiększeniu o ok. 15
km/h.
Średnie zużycie paliwa na trasie osculuje po tuningu w zakresie prędkości ok 130 km/h na poziomie nieco powyżej 5 litrów.
Dlaczego zastosowanie Digital Power Pack'a daje takie efekty?
Ponieważ
Digital Power Pack został stworzony przez międzynarodowy zespół
techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.
Zastosowanie takiej technologii w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu.
Gdzie można dokonać tuningu?
Optymalizacji pracy najnowszego silnika 2.0 tdi 143 KM (common-rail) mozna dokonać u nas w centrali w Opolu.
Dlatego teraz możesz przejść do katalogu Chip Tuning Audi Tdi jak i skontaktować się z nami i zapytać naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35