Chip tuning BMW 530d 235 KM
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego zapłonu mieszanki i lepszego generowania energii z paliwa, znaczącego zmniejszenia tarcia (strat wewnętrznych silnik i napęd) oraz zjawisk synergicznych
Następnie rozwinięta na podstawie autorskiego, światowego odkrycia pozwalając dodatkowo
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 235 KM :: moment 500 Nm
Silnik: Diesel z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności
Większa Moc
- znacznie szybsza reakcja na pedał gazu
- większa moc od znacznie niższych obrotów
- lekkość w rozwijaniu obrotów
- znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne)
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy czy nadmierne obciążenie wewnętrzne
Większy Moment Obrotowy
- wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet od 1000 obrotów)
- znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów
- kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły w tak często potrzebnym zakresie nawet od 1000 do 3000 obrotów
- znacznie mniejsze opory, znacznie mniejsze „hamowanie silnikiem”
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, pogorszone korekty wtryskiwaczy czy nadmierne obciążenie wewnętrzne
- lepsza płynność w rozwijaniu momentu obrotowego
- możliwość dodatkowej zmiany ustawień dostępności momentu obrotowego, mocy, reakcji na naciśniecie pedału gazu ****
Mniejsze Spalanie
- oszczędność paliwa do 30%**
- efektywniejsze generowanie energii z paliwa
- zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
- zmniejszenie uciążliwego "smrodu" z wydechu
- zmniejszenie ilości wypaleń filtrów DPF, FAP
Lepsza sprawność i trwałość
- łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej)
- znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd)
- niższa temperatura oleju silnikowego
- większa kultura pracy jednostki napędowej,
- mniejsze wibracje
- mniejszy hałas
- łatwiejszy rozruch
- lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
- wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi układów dwumasowych, sprzęgieł)
- wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna)
- zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych)
- efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych
- lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry DPF, FAP, SCR
- zmniejszenie zużycia mocznika AdBlue
- znacznie mniejsze przedostawanie się "brudnych spalin" przez układ EGR
- zmniejszenie oporów w układzie DPF, FAP, SCR
i efektów znacznie więcej ...
- znaczące polepszenie kultury pracy i komfortu jazdy
- w tym pełne technicznie np: płukanie silnika, skrzyni biegów, dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology
- opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
- indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance, moduł DBW czy inne, efektywne rozwiązanie
- przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
- znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży pojazdu w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu) i powszechnie znanego serwisowania
Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości
- pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
- gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
Czy jest opcja wysyłkowa?
- zindywidualizowane Pakiety Power Economy Performance Diesel dla Twoich potrzeb (do samodzielnego montażu wraz z instrukcją krok po kroku) np.: do wykonania we własnym zakresie czy w zaprzyjaźnionym warsztacie – zapytaj o możliwość
Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się
-
z pełnym opisem pakietów Power Economy Performance
-
oraz bezpośrednio na stronie poświęconej przełomowej technologii www.mynano.pl
Interesuje Ciebie poprawa osiągów w silniku Diesel lecz bez opcji tuningu elektronicznego? Zapoznaj się z jeszcze z autorskimi pakietami Power & Friction Solution Diesel a następnie skonsultuj temat z nami - kontakt
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna taka opcja na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance Diesel (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym wydolności, sprawności układu doładowania, wtryskowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem seryjnie (od nowości) negatywnych zjawisk jak nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej (i zjawiska synergiczne)
korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych (począwszy od wykonania testów oleju itp.) w tym pomiary w zależności od potrzeb m.in. na hamowni obciążeniowej MAHA (jeżeli specyfika działania jednostki napędowej na to pozwala) czy w tak istotnych warunkach rzeczywistych – drogowych, jak i również weryfikację jakości dotychczasowego serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.
Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informację
Więcej informacji o zakresie jakie obejmują nasze autorskie pakiety również dla wolnossących silników spalinowych znajdziesz tutaj: Pakiety Power Economy Performance Diesel.
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.