Chip tuning BMW X3 xDrive 20i 2.0 Turbo 184 KM 4 cyl.
Przewaga dzięki pasji, ponad 30 letniemu doświadczeniu i przełomowej technologii MyNano.
i naturalnej poprawy sprawności spalinowej jednostki napędowej, w tym wyższej szczelności dynamicznej, efektywniejszego spalania mieszanki, generowania większej energii z paliwa, zmniejszenia seryjnie, od nowości występujących negatywnych zjawisk (jak samozapłon w komorze spalania) LSPI czy SPI, nadmiernego tarcia oraz zjawisk synergicznych (silnik i napęd)
Następnie rozwinięta na podstawie autorskiego, światowego odkrycia pozwalając dodatkowo
Dzięki nam, już nawet po zastosowaniu mniejszych pakietów (do zastosowania w ramach obsługi serwisowej) zmniejszenia negatywnych zjawisk i poprawy sprawności (silnik i napęd) marki MyNano
*z uwagi na aktualne i potwierdzone dane techniczo-prawne, dobrostan naszych klientów i innych użytkowników
od 2019 roku nie wykonujemy już samego chip tuningu (samego chip tuningu jak i wielu innych powszechnie oferowanych usług nie wolno już wykonywać w formie niepełnej technicznie – więcej informacji znajdziesz tutaj – aktualne informacje techniczno-prawne ). Tym samym wykonujemy pełne techniczne opcje, pakiety z uprzednim poprawieniem sprawności i zmniejszeniem negatywnych zjawisk przy wykorzystaniu przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology – czytaj więcej o MyNano.
Dane seryjne: moc 184 KM :: moment 270 Nm
Silnik: Benzynowy z doładowaniem
Efekty przy wykonaniu pakietu tuningowego: Zadaj pytanie
Najprawdopodobniej jako jedyna firma w branży posiadamy efekty potwierdzone wykonaniem niezliczonej ilości testów, badań, zapoznaj się - wyniki testów, badań i dowodów skuteczności
Większa Moc
- znacznie szybsza reakcja na pedał gazu
- większa moc od znacznie niższych obrotów
- lekkość w rozwijaniu obrotów
- znacznie mniejsze straty mocy wraz z wzrostem obciążenia (znacznie mniejsze tarcie, straty wewnętrzne)
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu mocy powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak samozapłon w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) czy SPI (Speed Pre Ignition) nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie
Większy Moment Obrotowy
- wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów (nawet od 1000 obrotów)
- znaczący wzrost elastyczności i użytecznego zakresu obrotów
- kolosalna (często zaskakująca) poprawa siły w tak często potrzebnym zakresie nawet od 1000 do 4500 obrotów
- znacznie mniejsze opory, mniejsze „hamowanie silnikiem”
- znacznie zmniejszenie (lub brak występowania) redukcji w efektywnym rozwijaniu momentu obrotowego powodowanych przez seryjnie występujące, nasilone negatywnych zjawisk jak samozapłon w komorze spalania LSPI (Low Speed Pre Ignition) czy SPI (Speed Pre Ignition) nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie
- możliwość dodatkowej zmiany ustawień dostępności momentu obrotowego, mocy, reakcji na naciśniecie pedału gazu ****
Mniejsze Spalanie
- oszczędność paliwa do 30%**
- zmniejszenie spalania potrafi powodować, że zamontowanie instalacji LPG (dla samego zmniejszenia kosztów paliwa) staje się mniej lub całkowicie nieopłacalne
- efektywniejsze generowanie energii z paliwa
- zmniejszenie przedostawania się paliwa do oleju silnikowego
- zmniejszenie uciążliwego "smrodu" z wydechu
Lepsza sprawność i trwałość
- łatwiejsza zmiana biegów (czy jeszcze lepsza praca skrzyni automatycznej)
- znacznie mniejsze tarcie wewnętrzne (silnik, skrzynia, napęd)
- niższa temperatura oleju silnikowego
- większa kultura pracy jednostki napędowej,
- mniejsze wibracje
- mniejszy hałas
- łatwiejszy rozruch
- lżejsza i efektywniejsza praca skrzyni biegów (i innych elementów układu napędowego)
- wzrost trwałości (w tym znacznie mniejsze wibracje, mini uślizgi układów dwumasowych, sprzęgieł)
- wzrost siły bezwładności, efektu żeglowania (efektywniejsza jazda defensywna)
- zmniejszenia tak istotnych, negatywnych zjawisk (występujących od nowości i bez wiedzy użytkowników nasilających się z przebiegiem) jak LSPI/SPI, nadmierne tarcie, przyspieszonego degradowanie oleju silnikowego (również w układzie napędowym) i zjawisk synergicznych
Niższa emisja spalin (mniej trujesz siebie i innych)
- efektywniejsze spalanie mieszanki i kluczowe zmniejszenie obciążenia spalinami elementów układów emisyjnych
- lepsza trwałość, w tym urządzeń odpowiedzialnych za emisję zanieczyszczeń jak katalizatory, filtry GPF
i efektów znacznie więcej ...
- polepszenie brzmienia, zarówno samego silnika jak i dźwięku wydobywającego się z układu wydechowego
- w tym pełne technicznie np: płukanie silnika, skrzyni biegów, dobór i wymiana olei (fuzji olejowych) wraz z zastosowaniem przełomowej technologii dodatków do olejów z nanotechnologią MyNano High Automotive Technology
- opcjonalnie autorskie, efektywne zmiany np.: w dolocie powietrza, separacji oparów oleju
- indywidualny dobór zakresu zmian np.: opcji programowej optymalizacji, sterownik DPP Performance, moduł DBW czy inne, efektywne rozwiązanie
- przy możliwości wykonania opcji programowej specjalna regulacja, adaptacja np.: do polskich paliw (dla innych również)
- przy instalacji gazowej możliwe dodatkowe przygotowanie Bi-Fuel czy zaprojektowanie zmian w instalacji LPG (pod warunkiem możliwości bezpiecznej pracy danej jednostki napędowej na paliwie LPG)
- znaczący wzrost faktycznej wartości pojazdu stający się dobrą inwestycją, dający po kilku latach możliwość sprzedaży pojazdu w znacznie lepszym stanie, wartości niż miałoby to miejsce w przypadku zastosowania samego chip tuningu (tuningu) i powszechnie znanego serwisowania
Dla poprawnej eksploatacji i utrzymania sprawności, trwałości
- pisemne informacje, zalecenia przeglądowe uzupełniające (korygujące) nadane przez producenta, zalecenia serwisowe, specyfikacja zalecanych materiałów celem odpowiedniego utrzymania sprawności i trwałości, w tym niezależnego serwisowania we własnym zakresie (oraz informacje eksploatacyjne) w cenie pakietów
- gwarancja na ustawienia programowe 2 lata (na użyte dodatkowe elementy np.: dolotu, moduł DBW, sterownik DPP Performance, inne materiały wg gwarancji, rękojmi producenta)
Czy jest opcja wysyłkowa?
- zindywidualizowane Pakiety Power Economy Performance Petrol dla Twoich potrzeb (do samodzielnego montażu wraz z instrukcją krok po kroku) np.: do wykonania we własnym zakresie czy w zaprzyjaźnionym warsztacie – zapytaj o możliwość
Celem poznania wszystkich, dodatkowych korzyści, informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, warunków, przyrostów itp zapraszamy do zapoznania się
-
z pełnym opisem pakietów Power Economy Performance
-
oraz bezpośrednio na stronie poświęconej przełomowej technologii www.mynano.pl
Interesuje Ciebie jeszcze większa poprawa osiągów? Zapoznaj się z jeszcze bardziej zaawansowanymi, autorskimi pakietami – Superstreet a następnie skonsultuj to z nami - kontakt
Jak wygląda wykonanie usługi u Was? Dlaczego to aktualnie jedyna i unikalna opcja poprawy osiągów, zmniejszenia spalania na rynku? Co jeszcze istotnego powinienem wiedzieć?
Nasza usługa indywidualnych pakietów tuningowych Power Economy Performance (wykonywane u nas na miejscu) – przed przystąpieniem do wykonania pakietów – np.: tuningu sprawdzamy w pełni technicznie kondycję silnika (na tym etapie bezinwazyjnie) rozpoczynając od testu oleju (olejów) - jeśli to konieczne pobieramy próbkę oleju (olejów) do badania laboratoryjnego a następnie następuje sprawdzenie osprzętu (w tym np: stanu w komorze spalania, pracy układu wtryskowego, doładowania, zapłonowego, emisyjnego, separacji oparów oleju) wraz z nasileniem negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI, nieodpowiednie spalanie mieszanki, nadmierne tarcie (i zjawiska synergiczne)
korzystając z naszej autorskiej diagnostyki obciążeniowej. Obejmuje ona m.in. bardzo precyzyjny zakres weryfikacji przez przystąpieniem do pomiarów diagnostycznych (w tym pomiary w zależności od potrzeb m.in. na hamowni obciążeniowej MAHA (jeżeli specyfika działania jednostki napędowej na to pozwala) czy w tak istotnych warunkach rzeczywistych – drogowych, jak i również weryfikację jakości dotychczasowego serwisowania. Po analizie szeregu danych, fizycznego stanu istotnych dla sprawności elementów (na tym etapie bez mechanicznej ingerencji) w tym nasilenia negatywnych zjawisk i efektywności spalania mieszanki wiadomo czy egzemplarz nadaje się do wykonania pakietu tuningowego a zarazem jaki zakres usprawnień jest jemu potrzebny.
Jeśli tak, to mamy obraz sprawności i potrzeb danego egzemplarza oraz jakich zmian, usprawnień, optymalizacji potrzebuje.
Dlatego o dokładnym zakresie przyrostów, zakresie zmian, charakterystykach, technologii zmian elektronicznych czy opcjonalnie regulacji elektronicznej (zmianach w ustawieniach oprogramowania – chip tuning) decydujemy np.: po wykonaniu pełnej diagnostyki obciążeniowej i rekonesansu technicznego. Dzięki temu możesz być pewny najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanych usprawnień. Więcej o zakresie naszej diagnostyki obciążeniowej znajdziesz tutaj: Autorska diagnostyka obciążeniowa.
Jeśli nie, tym bardziej, jeżeli są to poważniejsze usterki wymagające np.: szerszego zakresu napraw to w zależności od wybranej opcji z pewnością otrzymasz informacje
np.: dla Twojego mechanika co należy usprawnić, naprawić lub wymienić. W takim przypadku, dodatkowo jest możliwość wykonania np.: specjalistycznych badań olei celem weryfikacji czy jednostka napędowa nie wymaga rewizji np.: z powodu dużej ilości ścieru zużyciowego, itp. - więcej na testoleju.pl W przypadku samochodów na gwarancji, w zakresie ochrony ujętej w przepisach homologacyjnych (szerszy zakres odpowiedzialności producenta - nie mylić z gwarancją, obowiązuje także po gwarancji) czy ze względu na zakup samochodu w stanie nieadekwatnym do ustaleń będziesz mógł dodatkowo skorzystać (dodatkowo płatne) z szerszego protokołu technicznego lub pełnej ekspertyzy technicznej celem np.: uzyskania należnych napraw, zwrotu kosztów, unieważnienia transakcji zakupu itp – więcej na badania – ekspertyzy techniczne.
Więcej informacji o zakresie jakie obejmują nasze autorskie pakiety również dla wolnossących silników spalinowych znajdziesz tutaj: Pakiety Power Economy Performance.
Natomiast więcej o przełomowej technologii polepszenia sprawności, osiągów jeszcze bez tuningu (wręcz na poziomie obsługi serwisowej) znajdzie tutaj: MyNano High Automotive Technology
**Zmniejszenie spalania jest uzyskiwane przy zachowaniu tych samych obciążeń, średnich prędkości, intensywności przyspieszania, warunkach użytkowania etc co seryjnie i jest zależne od indywidualnej sprawności danego egzemplarza. Przy dobrym wykorzystaniu użytkownicy systematycznie odnotowują pomimo wzrostu dynamiki również zmniejszenie spalania.
***Zakres zmniejszenie zużycia paliwa, przyrostów zależy również od zakresu uzgodnionych i dokonanych zmian objętych pakietem oraz kaloryczności stosowanego paliwa. Zalecane paliwo min. 98 oktan
**** jako opcja przy jednostkach posiadających elektronicznie sterowaną przepustnicę (DBW) i zastosowaniu w ramach pakietu dodatkowego, bezinwazyjnego modułu sterowania DBW.
Przedstawione informacje nie stanową oferty w rozumieniu prawa - Kodeksu Cywilnego. Tuning elektroniczny jest opcją o której ostateczna decyzja może zostać podjęcia po wykonaniu zakresu diagnostycznego (rekonesansu technicznego) lub dopiero po wykonaniu pakietów zmniejszenie negatywnych zjawisk (silnik i napęd) oraz wykonaniu dystansu adaptacyjnego.
Dopełnienie kwestii formalno-prawnych z dokonanych zmian (w szczególności przy wykonaniu chip tuningu, tuningu elektronicznego, w tym poprzez zastosowanie np.: sterownika zewnętrznego) usprawnień (o ile jest wymagane) czy określone w przepisach prawa w kraju rejestracji (stałego użytkowania) danego pojazdu/ maszyny itp należą do zlecającego/ użytkownika/ właściciela pojazdu.