Zbudowany w 44tuning pierwszy na świecie Abarth 500X 1.4 Turbo z mocą ponad 220 KM
Jako zespół mający ponad 25 letnie doświadczenie w tuningu, sporcie samochodowym od 2005 roku oferujemy zakres pakietowych modernizacji o nazwie SuperStreet. Pakiety od roku 2018 zostały wzbogacone technologią opartą na wynikach naszego światowego odkrycia w zakresie efektywnego minimalizowania negatywnych zjawisk i wzrostu sprawności silników spalinowych, hybrydowych i układów napędowych.
Usługa ta pozwala klientom chcącym dopasować osiągi samochodu do swoich potrzeb w tym na uzyskanie w 100% pewnych i bezpiecznych efektów. Do tego zakres zmian wykonujemy w fachowej technologii popartej szeregiem testów i pomiarów aby samochód efektywnie i bezpiecznie sprawował się w różnych warunkach klimatycznych i drogowych. Takie fachowe podejście zostało docenione przez jednego z potentatów w produkcji samochodów grupę FCA –
Zrodzony z pasji - unikalny projekt Abarth 500 SuperStreet Maxi na skalę światową
Abarth 500 X 1.4 Turbo, innowacyjne zderzaki przód i tył, felgi 20 cali, hamulce 330 mm i ponad 220 KM na LPG
Każda modernizacja rozpoczyna się od wykonania fachowego rekonesansu technicznego, aktualnego stanu jednostki napędowej, samochodu, nasilenia negatywnych zjawisk jak i jego indywidualnych potrzeb.
Toyota Supra GR 3.0 TwimTurbo 340 KM podczas pomiarów i wykonania indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution oraz Automatic Gerabox & Differential Solution
Wykonujemy to w każdym przypadku bez względu czy samochód jest całkiem nowy czy używany. Nasze możliwości techniczne obejmują pakietowe modernizacje dla silników wolnossących jak i doładowanych, zasilanych olejem napędowym, benzyną jak i LPG (pod warunkiem pełnych możliwości technicznych)
Nowoczesne i specjalistyczne zaplecze techniczne pozwala na efektywne usprawnianie wielu marek samochodów ze światowego rynku Automotive
Ponadto przy zakresach przyrostów powyżej 30% często przewidujemy odpowiednie zmiany w poprawieniu trakcji samochodu, stabilności przy wyższych prędkościach, polepszenia wydolności układów hamulcowych. Do tego zwracamy uwagę na odpowiednią wydolność powietrzną i termiczną (układu chłodzenia) jak i możliwości skrzyń biegów (w tym całego układu napędowego).
Podczas pełnego technicznie serwisu skrzyni automatycznej ZF wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 Automatic Gearbox
Z udziałem nanotechnologii klasy Premium - Panther P52 i wyników naszego światowego odkrycia czyli efekty uważane za niemożliwe - mocgrafenu
W każdym projekcie wykorzystane są efektywne wyniki naszego światowego okrycia w zakresie minimalizowania negatywnych zjawisk, efektywnego wzrostu sprawności jednostek napędowych, zarówno silników jak i elementów układów napędowych (wszelkie skrzynie biegów, dyferencjały etc). Jest to możliwe z uwagi na zastosowanie w projektach czy codziennym wykorzystaniu nanotechnologii klasy Premium - Panther P52, której to już czwartej edycji jesteśmy współautorami. Więcej informacji na temat całej dostępnej u nas tribotechnologii można zobaczyć na www.mocgrafenu.pl
- w silnikach wolnossących (bez turbo) bez ingerencji w sam silnik na przyrosty ok. 30 %, a przy ingerencji w silnik nawet 50%. Takie możliwości daje nam m.in. autorska technologia rozwinięta w wyniku naszego światowego odkrycia dotyczącego minimalizowania (nawet usuwania) negatywnych zjawisk i znaczącego wzrostu sprawności silników spalinowych (LSPI/SPI & Friction Solution) budowy dolotów dynamicznych pozwalających na uzyskanie doładowania nawet do 0.2 bara bez konieczności montażu turbo czy kompresora. Ponadto tworzenie w oparciu o precyzyjny zakres pomiarowy układów wydechowych pozwalających na uzyskiwanie przyrostów nie dostępnych w opcjach dedykowanych na rynku.
- w silnikach doładowanych bez ingerencji w silnik możliwości często przewyższają 40% a zakresy wykonywanych zmian bardzo zależą od specyfiki i potrzeb danego silnika. Przy ingerencji w silnik te zakresy potrafią przekraczać 100%. Dla przykładu silnik 1.4 Turbo Fiat o mocy 140 KM bez ingerencji w mechanikę silnika to efekty na ok 220 KM. Przy ingerencji w silnik to zakres na ok. 300-350 KM. Adekwatnie przy silniku Alfa Romeo 2.0 Turbo 200 KM bez ingerencji w silnik to zakres na ok. 330 KM a w przypadku ingerencji w silnika jest to zakres na ok. 450 KM.
Dla celów unikalnych projektów również projektujemy, wykonujemy zmiany stylistyczne jak i aerodynamiczne (w tym z materiałów kompozytowych)
tworzenie efektywnych układów hamulcowych wraz z chłodzeniem hamulców, projektowanie i wykonywanie zmian w zawierzeniach, dbając w tym wszystkim o funkcjonalność, trwałość, wygląd i bezpieczeństwo
Dając gwarancję efektu i odpowiedniej, efektywnej i bezpiecznej pracy
wiele elementów jak układy wydechowe, układu chłodzenia powietrza w tym chłodnice międzystopniowe powietrza (intercoolery), układy dolotów powietrza wykonujemy we własnym zakresie wg wypracowanej przez 25 lat technologii motorsportowej. Podyktowane jest to brakiem na rynku producentów którzy gwarantują na 100% parametry swoich produktów.
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 200 KM RWD (napęd na tył) z pakietem na 320 KM
Niestety takie są realia, że większość producentów w dużej mierze jest nastawiona na szybkość produkcji a przy wykorzystaniu niskiej wiedzy technicznej potencjalnego klienta do dużą rentowność ze sprzedaży swoich produktów. Ponadto brak dostępności nawet renomowanych producentów części do tajemnej technologii motorsportowej sprawia, ze wiele produktów oferowanych jako dedykowane w rzeczywistości przynosi efekty poniżej oczekiwanych.
Nasz Abarth 500 SuperStreet Maxi podczas Rajdu Rzeszowskiego 2018 - RSMP i ERC 2018
Jako zespól pasjonatów tym wszystkim stawiamy na jakość zastosowanych komponentów, ich odpowiednie funkcjonalne wykonaniem, bezpieczne, bardzo zadowalające efekty przy polepszeniu trwałości i efektywnym, pro ekologicznym wykorzystaniu danego paliwa.
Dzięki praktycznemu wdrożeniu nowoczesnej technologii, mimo dużo większych osiągów zużycie paliwa jest niższe a trwałość lepsza co jak na ten moment, w takim unikalnym zakresie jest dostępne jedynie przy projektach wykonanych u nas lub z naszym udziałem u naszych kooperantów.
Lexus LX 570 5.7 V8 Euro 6 z zastosowanym specjalnym pakietem LSPI/SPI & Friction Solution wchodzącym w skład pakietów SuperStreet
Komfort, dźwięk pracy silnika za sprawą układu wydechowego, dolotu powietrza pozwala na przyjemne podróżowanie.
Nawet przy takich prędkościach jednostka napędowa posiada wysoką sprawność, wydolność a zarazem generuje znacznie niższy hałas przy niesamowitym dźwięku wydobywającym się z układu wydechowego
Za to osiągi pojazdu są dopasowywane do jego możliwości technicznych.
Każdy samochód znakowany jest tabliczką z numerem i nazwiskami osób które go wykonywały. Użytkownik otrzymuje od nas informacje eksploatacyjne i przeglądowe celem odpowiedniego zadbania o samochód.
Specjalnie opracowany i wykonany układ wydechowy dla celów projektu i indywidualnych potrzeb egzemplarza z bardzo wysokiej jakości materiałów - stali nierdzewnej wydechowej
Technologia SuperStreet zastosowana w każdym aspekcie dotyczącym pojazdu, od jednostki napędowej
przez zawieszenie, hamulce, sterowanie a na aerodynamice kończąc pozwala uzyskiwać takie efekty w sporcie samochodowym. Proszę zobaczyć co potrafi nasz mały i dziki Abarth 500 Open 2WD MY 2018 z silnikiem 1.4 Turbo o mocy 320-330 KM i momentem obrotowym ok. 480 Nm.
Reasumując, to co pokazaliśmy w tym artykule to jedynie "drobna kropla" możliwości technicznych czy wykonanych w naszej historii unikalnych projektów.
Jeżeli zależy Tobie na wspólnym projekcie z ludźmi pełnymi pasji, kochającymi to co robią to zapraszamy do kontaktu - kontakt