
Jako zespół mający ponad 25 letnie doświadczenie w tuningu, sporcie samochodowym od 2005 roku oferujemy zakres pakietowych modernizacji o nazwie SuperStreet. Pakiety od roku 2018 zostały wzbogacone technologią opartą na wynikach naszego światowego odkrycia w zakresie efektywnego minimalizowania negatywnych zjawisk i wzrostu sprawności silników spalinowych, hybrydowych i układów napędowych.
Abarth 500 X 1.4 Turbo, innowacyjne zderzaki przód i tył, felgi 20 cali, hamulce 330 mm i ponad 220 KM na LPG
Każda modernizacja rozpoczyna się od wykonania fachowego rekonesansu technicznego, aktualnego stanu jednostki napędowej, samochodu, nasilenia negatywnych zjawisk jak i jego indywidualnych potrzeb.

Nowoczesne i specjalistyczne zaplecze techniczne pozwala na efektywne usprawnianie wielu marek samochodów ze światowego rynku Automotive
Ponadto przy zakresach przyrostów powyżej 30% często przewidujemy odpowiednie zmiany w poprawieniu trakcji samochodu, stabilności przy wyższych prędkościach, polepszenia wydolności układów hamulcowych. Do tego zwracamy uwagę na odpowiednią wydolność powietrzną i termiczną (układu chłodzenia) jak i możliwości skrzyń biegów (w tym całego układu napędowego).
Podczas pełnego technicznie serwisu skrzyni automatycznej ZF wraz z zastosowaniem nanotechnologii Panther P52 Automatic Gearbox
Z udziałem nanotechnologii klasy Premium - Panther P52 i wyników naszego światowego odkrycia czyli efekty uważane za niemożliwe - mocgrafenu
W każdym projekcie wykorzystane są efektywne wyniki naszego światowego okrycia w zakresie minimalizowania negatywnych zjawisk, efektywnego wzrostu sprawności jednostek napędowych, zarówno silników jak i elementów układów napędowych (wszelkie skrzynie biegów, dyferencjały etc). Jest to możliwe z uwagi na zastosowanie w projektach czy codziennym wykorzystaniu nanotechnologii klasy Premium - Panther P52, której to już czwartej edycji jesteśmy współautorami. Więcej informacji na temat całej dostępnej u nas tribotechnologii można zobaczyć na www.mocgrafenu.pl
Pakiety SuperStreet (to pakiety szersze niż dostępne u nas Stage 1, Stage 1+, Stage 1++ oraz Stage 2) często umożliwiają:
- w silnikach wolnossących (bez turbo) bez ingerencji w sam silnik na przyrosty ok. 30 %, a przy ingerencji w silnik nawet 50%. Takie możliwości daje nam m.in. autorska technologia rozwinięta w wyniku naszego światowego odkrycia dotyczącego minimalizowania (nawet usuwania) negatywnych zjawisk i znaczącego wzrostu sprawności silników spalinowych (LSPI/SPI & Friction Solution) budowy dolotów dynamicznych pozwalających na uzyskanie doładowania nawet do 0.2 bara bez konieczności montażu turbo czy kompresora. Ponadto tworzenie w oparciu o precyzyjny zakres pomiarowy układów wydechowych pozwalających na uzyskiwanie przyrostów nie dostępnych w opcjach dedykowanych na rynku.
- w silnikach doładowanych bez ingerencji w silnik możliwości często przewyższają 40% a zakresy wykonywanych zmian bardzo zależą od specyfiki i potrzeb danego silnika. Przy ingerencji w silnik te zakresy potrafią przekraczać 100%. Dla przykładu silnik 1.4 Turbo Fiat o mocy 140 KM bez ingerencji w mechanikę silnika to efekty na ok 220 KM. Przy ingerencji w silnik to zakres na ok. 300-350 KM. Adekwatnie przy silniku Alfa Romeo 2.0 Turbo 200 KM bez ingerencji w silnik to zakres na ok. 330 KM a w przypadku ingerencji w silnika jest to zakres na ok. 450 KM.
Dla celów unikalnych projektów również projektujemy, wykonujemy zmiany stylistyczne jak i aerodynamiczne (w tym z materiałów kompozytowych)
Dając gwarancję efektu i odpowiedniej, efektywnej i bezpiecznej pracy

Nasz Abarth 500 SuperStreet Maxi podczas Rajdu Rzeszowskiego 2018 - RSMP i ERC 2018
Jako zespól pasjonatów tym wszystkim stawiamy na jakość zastosowanych komponentów, ich odpowiednie funkcjonalne wykonaniem, bezpieczne, bardzo zadowalające efekty przy polepszeniu trwałości i efektywnym, pro ekologicznym wykorzystaniu danego paliwa.


Za to osiągi pojazdu są dopasowywane do jego możliwości technicznych.
