Grafen - wysoce cenna odmiana węgla
Witamy na stronie poświęconej nanotechnologii polskiej marki Panther P52, której początki sięgają 1991 roku, która to po zawiązaniu ścisłej współpracy z 44tuning Performance Center bardzo szybko stała się cennym punktem w Tribotechnice (praktyczne wykorzystanie nauki o tarciu – o Tribologii).

Korzyści jakie dają zaawansowane i sprawdzone rozwiązania tribotechniczne z użyciem nanotechnologii Panther P52 to:

  • wzrost sprawności wszędzie tam gdzie jest tarcie, dociera olej oraz kiedy następuje spalanie paliw
  • znaczące zmniejszenie strat własnych często w zakresie 10-20 % a przy wyższych obciążeniach, mniej sprawnych seryjnie konstrukcjach o nawet 30-40%
  • pierwotna konwersja tarcia ślizgowe na toczne
  • zmniejszenie zużycia paliw średnio o 10%-20%, a zdarzają się jednostki napędowych w których efekty sięgnęły zmniejszenia zużycia od 29% do nawet 50%
  • znaczny wzrost trwałości, średnio 4-5 krotny
  • zmniejszenie temperatur powierzchni tarcia, oleju
  • zmniejszenie wibracji, drgań, hałasu
  • znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń i degradowania oleju
  • ochrona przed zatarcie, korozją
  • poprzez zjawisko selektywnego przenoszenia materii i platerowania regeneracja powietrzni tarcia
  • przy zachowaniu odpowiedniego, profilaktycznego działania praktyczne doświadczanie efektu bezzużyciowości
  • znaczące zmniejszenie kosztów napraw, wymiany elementów czy wydatków na paliwa.
Panther P52 Grafen Panther P52 Grafen
Nawiązanie współpracy jest wynikiem spontanicznej sytuacji, którą zawdzięczamy zarówno zasłużonemu profesorowi Politechniki Opolskiej – Panu Wacławowi Hepnerowi, który przez wiele lat miał możliwość uczestniczenia w badaniach i efektach jakie dają molekuły GP, Ceramika, Grafen jak i Michałowi Szczerbowskiemu, długoletniemu współpracownikowi 44tuning, który jako pierwszy rozpoczął testy preparatów Panther P52 na swoim samochodzie BMW E46.    

Na zdjęciu Michał Szczerbowski podczas pracy nad nowymi egzemplarzami swojej ulubionej marki samochodów  Na zdjęciu Michał Szczerbowski podczas pracy nad nowymi egzemplarzami swojej ulubionej marki samochodów
Intensywny rozwój dzięki zaawansowanym możliwościom techniczno-sprzętowym, ponad 25 letniemu doświadczeniu zespołu 44tuning Performance Center, w dużej mierze autora światowego odkrycia o prawdzie związanej ze zjawiskami LSPI i PSI, tym samym poznanych potrzebach niwelowania wielu negatywnych zjawisk w różnego rodzaju jednostkach napędowych, doprowadziło do opracowania dodatkowych 31 preparatów Panther P52.

Tym samym połączenie autorskich rozwiązań Roberta Halickiego w zakresie minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon, nieodpowiednie spalanie mieszanki (przez te zjawiska następuje wzrost tarcia w drodze eksploatacji) z nanotechnologią marki Panther P52 - Janusz Sitarz przyczyniającą się do znaczącego zmniejszania tarcia, regeneracji powierzchni tarcia (selektywne przenoszenie materii) i tworzenia warstw ochronnych ceramiczno-grafenowych pozwoliło na wypracowanie bardzo skutecznej, o światowej wartości Tribotechnologii.

Robert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiazańRobert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiazań
Ze względu na różne potrzeby silników, skrzyń biegów, elementów układu przeniesienia napędu, elementów sterowania hydraulicznego, hydrauliki czy paliw zostały opracowane, przetestowane grupy preparatów:

  • Do silników (pojazdy osobowe/dostawcze) preparaty Engine Basic, P1, Classic, Grafen, Lpg-Cng, Hybryd, Camper
  • Do silników sportowych (także do seryjnych w których występuje zjawisko samozapłonu, nieodpowiedniego spalania mieszanki), po tuningu, wyczynowych preparaty Racing oraz Motorsport
  • Dla silników (pojazdy ciężarowe/ciągniki rolnicze) Agri, Agri Heavy, Truck, Truck Heavy
  • Do układów napędowych (osobowe, dostawcze, cieżarowe, ciągniki, maszyny rolnicze, samochody sportowe, wyczynowe) preparaty Geabox Manual, Gearbox Manual LSD, Automatic Gearbox, Automatic CVT, Dual Clutch Gearbox, Dual Clutch Gearbox R, Differential, Differential LSD
  • Do paliw, ukladów wtryskowych, paliwowych - Fuel P2 Petrol, Fuel P2 Diesel, Fuel P2 LPG, Fuel P2 Racing (Petrol) , Moto4T, Moto4T Racing, Moto2T Racing
  • Do układów sterownia elektro-hydraulicznego oraz hydrailiki - Hydraulic Gearbox Control, Hydraulics
  • Do motocykli i quadów - Moto4T, Moto4T Racing, Moto4T Motorsport, Quad-ATV WET, Quad-ATV DRY, Quad-ATV Racing WET, Quad-ATV Racing DRY, Quad-ATV Motorsport DRY
  • Dla przemysłu - Indystry Transmission, Indystry Pro
  • Dla sprzętu ogrodowego kosiarki/pilarki - Garden 4T

Wspólnie opracowana gama preparatów pozwala na odpowiedni ich dobór w zależności od rodzaju, przeznaczenia, obciążenia, przebiegu dając rezultaty często wykraczające poza aktualną świadomość użytkowników czy ludzi techniki i nauki. 
 
Preparat Panther P52 Motorsport Preparat Panther P52 Motorsport
Dzięki temu oferowane są pakiety pozwalające na znaczący wzrost sprawności, mocy, momentu obrotowego, zmniejszania zużycia paliwa, minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI Solution, nadmierne tarcie Friction Solution czy Power Economy Performance zawierające również odpowiedni zakres preparatów nanotechnologii Panther P52.

Aktualnie trwa budowanie specjalnego portalu, który pozwoli na odpowiedni, samodzielny dobór w zależności wielu ważnych czynników, pozwalając tym samym na szybki zakup produktów, zestawów osobom z całego świata.

Robert Halicki podczas udziału w Rajdzie Rzeszowskim 2018 Robert Halicki podczas udziału w Rajdzie Rzeszowskim 2018
Do momentu uruchomienia dedykowanego portalu, doradztwo w zakresie doboru preparatów, dawek, faz nanotechnologii spoczywa na Robercie Halickim. W tym celu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego tel. 604532800 lub wysłanie zapytania korzystając z formularza kontaktowego – formularz kontaktowy tutaj

Składając zapytanie prosimy o określenie:

  • rodzaj pojazdu, maszyny
  • dane o silniku, przebiegu, rocznik
  • rodzaju stosowanego paliwa
  • stosowanych olejach i interwałach wymiany (o ewentualnym stopniu zużycia oleju)
  • warunki użytkowania (np.: miasto, trasa, cykl mieszany, normalne obciążenie, duże obciążenia)
  • czy były wykonywane jakieś naprawy
  • jaki cel ma zostać uzyskany

Zestaw dla motocykli SPI Froction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Moto4T RacingZestaw dla motocykli SPI Froction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Moto4T Racing
Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe (również samochodów ciężarowych), autoryzowane stacje obsługi, firmy transportowe, kurierskie, przewozowe, korporacje taksówkowe, gospodarstwa rolne, firmy zajmujące się serwisowaniem ciągników i maszyn rolniczych, firmy zajmujące się wymianami oleju w skrzyniach biegów, układach napędowych, zakłady montażowe instalacji LPG, producentów instalacji LPG, serwisy motocykli i Quadów oraz firmy tuningowe. Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu - kontakt 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.