
Witamy na stronie poświęconej nanotechnologii (dodatków do olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, smarów i paliw) z udziałem Grafenu polskiej marki Panther P52 Nanotechnology.
Zjawisko bezzużyciowości potwierdzone już przed laty z udziałem preparatów Partner P52 w Instytucie Lotnictwa w Warszawie
Marka Panther P52 Nanotechnology technologia swoją bazę opiera na 30 letnim doświadczeniu w nauce zwanej tribologią wraz z szeregiem własnych, przetestowanych rozwiązań. To po zawiązaniu ścisłej współpracy z 44tuning Performance Center bardzo, powstaniu czwartej generacji preparatów szybko stała się cennym punktem w Tribotechnice (praktyczne wykorzystanie nauki o tarciu – o Tribologii)


Dodatki do olejów, paliw i smarów klasy Premium Panther P52 Nanotechnology, autorskie pakiety 44Performance Center w tym do minimalizowania negatywnych zjawisk to Znacznie Mniejsze Tarcie + Wzrost mocy i momentu obrotowego + Lepsza reakcja na pedał gazu + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Ochrona + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość + Znacznie lepsza sprawność!

W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego, przekładniowego, hydraulicznego nie może już mieć miejsca. Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.
BMW 750ld - 3.0 Diesel pomiar emisyjny warunki drogowe przed i po zastosowaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel Racing
Co dopiero mówić o faktycznie niskim współczynniku tarcia celem ...
uzyskania odpowiednio zakładanej sprawności silnika spalinowego (elementów układu napędowego, zasilania) zapewnieniu odpowiedniego bezpieczeństwa, trwałości, odpowiedniej szczelności dynamicznej celem efektywnego spalania mieszanki paliwowo powietrznej czy odpowiednio niskiej emisji zanieczyszczeń.

Tym samym bazując na wynikach naszego światowego odkrycia przełożonego na wszelkie silniki i jednostki napędowe powstały nasze autorskie pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk (dostępne również wysyłkowo). Aktualnie dostępne pakiety:
Wszystkie pakiety zawierają odpowiednio dobraną ilość wiarygodnych testerów oleju silnikowego
-
Oil Correction
-
(całkowicie minimalny pakiet celem zastosowania oleju lepiej odpowiadającego danemu silnikowi wraz z użyciem 1 fazy nanotechnologii do silników benzynowych, jednostek hybrydowych, również z LPG, CNG)
-
Friction Solution
-
(podstawowe pakiety minimalizowania tarcia do silników benzynowych, jednostek hybrydowych, również z LPG, CNG z użyciem 1.5 fazy nanotechnologii)
-
LSPI/SPI & Friction Solution (benzyna, turbo benzyna, LPG, Hybryda)
-
Power & Friction Solution Diesel (osobowe, dostawcze, kampery, Suv)
-
(pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zmniejszanie emisji zanieczyszczeń do silników Diesel w samochodach osobowych, dostawczych zawierające 2 lub 3 fazy nanotechnologii)
-
Power Economy Diesel Agri & Truck (ciężarowe, autobusy, ciągniki i maszyny rolnicze)
-
(pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zmniejszanie emisji zanieczyszczeń dla silników Diesel w samochodach ciężarowych, autobusach, ciągnikach i maszynach rolniczych zawierające 2 fazy nanotechnologii)
-
Power Economy Performance (benzyna, turbo benzyna, diesel, hybryda)
-
(połączenie pakietów minimalizowania negatywnych zjawisk + bezinwazyjnego tuningu do silników benzynowych, turbo benzynowych, Diesel oraz hybrydowych w samochodach osobowych, dostawczych zawierające odpowiednią ilość faz nanotechnologii )
-
Friction Solution Moto4T oraz Quad 4T (motocykle i quady)
- (podstawowe pakiety minimalizowania tarcia do czterosuwowych silników w motocyklach i quadach z udziałem 1 lub 2 faz nanotechnologii)
-
SPI & Friction Solution Moto4T oraz Quad 4T (motocykle i quady)
- (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki do czterosuwowych silników w motocyklach i quadach z udziałem 3 faz nanotechnologii)
-
Gearbox & Differential Solution (do układów napędowych w samochodach osobowych, dostawczych, kamperach)
- (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk, oporów toczenia w skrzyniach biegów manualnych, automatycznych, dwusprzęgłowych, sekwencyjnych, semi automatic, CVT oraz w szeregu przekładniach, skrzyniach rozdzielczych, dyferencjałach (mostach napędowych)
-
Gearbox & Differential Solution Truck & Agri (do układów napędowych w samochodach ciężarowych i maszynach rolniczych)
- (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk, oporów toczenia w skrzyniach biegów manualnych, automatycznych, semi automatic, CVT oraz w szeregu przekładniach, skrzyniach rozdzielczych, dyferencjałach (mostach napędowych)
Robert Halicki a przy nim składowe pakietów Power Economy z użyciem nanotechnologii stosowanej w silnikach maszyn rolniczych
Korzyści jakie dają preparaty klasy premium technologii metalowo ceramiczno karbonowo grafenowej oraz pakiety dla danej kategorii silników spalinowych (całych jednostek napędowych) to:
- wzrost sprawności wszędzie tam gdzie jest tarcie, dociera olej, smar oraz kiedy następuje spalanie paliw
- minimalizowanie negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI oraz SPI), nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, spadek szczelności dynamicznej
- znaczące zmniejszenie strat własnych często w zakresie 10-20 % a przy wyższych obciążeniach, mniej sprawnych seryjnie konstrukcjach o nawet 30-40%
- pierwotna konwersja tarcia ślizgowe na toczne
- zmniejszenie zużycia paliw średnio o 10%-20%, a zdarzają się jednostki napędowych w których efekty sięgnęły zmniejszenia zużycia od 29% do nawet 50%
- znaczny wzrost trwałości, średnio 3-7 krotny
- zmniejszenie temperatur powierzchni tarcia, oleju
- znaczące zmniejszenie oporów toczenia o 30-70%
- zmniejszenie wibracji, drgań, hałasu
- znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń i degradowania oleju
- lepsza, płynniejsza praca mechanizmów jak skrzynie biegów, dyferencjały, przekładnie, elementu układów hydraulicznych
- efektywniejsza praca turbosprężarek
- poprzez zmniejszenie wibracji, drgań mniejsze zużycie sprzęgieł, układów dwumasowych
- znacznie lepsza ochrona przed zatarciem, korozją
- poprzez zjawisko selektywnego przenoszenia materii i platerowania regeneracja powietrzni tarcia
- przy zachowaniu odpowiedniego, profilaktycznego działania praktyczne doświadczanie efektu bezzużyciowości
- znaczące zmniejszenie kosztów napraw, wymiany elementów czy wydatków na paliwa.

Ze względu na różne potrzeby silników, skrzyń biegów, elementów układu przeniesienia napędu, elementów sterowania hydraulicznego, hydrauliki czy paliw zostały opracowane, przetestowane grupy preparatów:
-
Do silników (pojazdy osobowe/dostawcze)
preparaty Engine Basic 2.0 oraz 3.0, Grafen, Lpg-Cng, Hybryd, Camper, Racing (opcjonalnie Motorsport) -
Do silników sportowych (także do seryjnych w których występuje zjawisko samozapłonu, nieodpowiedniego spalania mieszanki)
po tuningu, sportowych, bardziej obciążonych i wyczynowych preparaty Racing oraz Motorsport -
Dla silników (pojazdy ciężarowe/ciągniki i maszyny rolnicze)
preparaty Engine Basic 3.0, Agri Heavy, Truck Heavy -
Do silników w pojazdach terenowych Off Road
preparaty Engine Basic 3.0, Grafen, Off Road Racing, Off Road Motorsport -
Do układów napędowych
(osobowe, dostawcze, ciężarowe, ciągniki, maszyny rolnicze, samochody sportowe, wyczynowe) preparaty Geabox Manual, Gearbox Manual LSD, Automatic Gearbox, Automatic CVT, Dual Clutch Gearbox, Dual Clutch Gearbox R, Differential, Differential LSD, Differential Heavy -
Do paliw, ukladów wtryskowych, paliwowych
- Fuel P2 Petrol, Fuel P2 Diesel, Fuel P2 LPG, Fuel P2 Racing (Petrol) , Moto4T, Moto4T Racing, Moto2T Racing -
Do układów sterownia elektro-hydraulicznego oraz hydrauliki
- Hydraulic Gearbox Control, Hydraulics -
Do motocykli i quadów
- Moto4T, Moto4T Racing, Moto4T Motorsport, Quad-ATV WET, Quad-ATV DRY, Quad-ATV Racing WET, Quad-ATV Racing DRY, Quad-ATV Motorsport DRY -
Dla przemysłu
- Indystry Transmission, Indystry Pro -
Do smarów
- Panther P52 Grease Basic -
Dla sprzętu ogrodowego kosiarki/pilarki
- Garden 4T

Konieczność stosowania efektywnych dodatków do oleju, nanotechnologii czy naszych autorskich pakietów seryjnie czy przed wykonaniem tuningu (elektronicznego czy mechanicznego) została potwierdzona, zarówno w formie technicznej (szereg testów w warunkach hamownianych, drogowych, polowych i wyczynowych), naukowej (m.in na wynikach badania naukowego procesu degradowania oleju silnikowego i kontroli jego stanu testerem oleju www.testoleju.pl) i prawnej (z pomocą współpracujących Kancelarii)


Trochę z historii , to jednak przeznaczenie ...



Składając zapytanie odnośnie preparatów/ pakietów prosimy o określenie:
- rodzaj pojazdu, maszyny
- dane o silniku, przebiegu, roczniku
- o wykonanych lub nie naprawach (silnik, skrzynia biegów, sprzęgło etc)
- rodzaju stosowanego paliwa
- czy jest seryjny czy po jakiś zmianach (np: po tuningu, została zamontowana instalacja LPG)
- stosowanych olejach i interwałach wymiany (o ewentualnym stopniu zużycia - "spalania" oleju)
- czy silnik był płukany przed wymianą oleju (jeżeli tak to co ile, w jakich dawkach)
- czy było wykonywane sprawdzenie urządzeń odpowiedzialnych za ograniczenie emisji spalin
- warunki użytkowania (np.: miasto, trasa, cykl mieszany, normalne obciążenie, duże obciążenia)
- jaki cel ma zostać uzyskany
Zapytanie można złożyć korzystając z formularza kontaktowego – formularz kontaktowy tutaj
Zestaw dla motocykli SPI Friction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Moto4T Racing