davGrafen to bardzo efektywna i szlachetna odmiana węgla
 

Witamy na stronie poświęconej nanotechnologii (dodatków do olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, smarów i paliw) z udziałem Grafenu polskiej marki Panther P52 Nanotechnology.

Marka Panther P52 Nanotechnology technologia swoją bazę opiera na 30 letnim doświadczeniu w nauce zwanej tribologią wraz z szeregiem własnych, przetestowanych rozwiązań. To po zawiązaniu ścisłej współpracy z 44tuning Performance Center bardzo, powstaniu czwartej generacji preparatów szybko stała się cennym punktem w Tribotechnice (praktyczne wykorzystanie nauki o tarciu – o Tribologii
 
Dostępne u nas preparaty do olejów, paliw, smarów swoimi efektami, skutecznością kilkukrotnie przewyższają inne dostępne dodatki do olejów i paliw dostępne na światowym rynku. 
pakiet lspi wysylkowyPrzykładowy pakiet LSPI/SPI & Friction Solution dla opcji wysyłkowej
 

Dodatki do olejów, paliw i smarów klasy Premium Panther P52 Nanotechnology, autorskie pakiety 44Performance Center w tym do minimalizowania negatywnych zjawisk to Znacznie Mniejsze Tarcie + Wzrost mocy i momentu obrotowego + Lepsza reakcja na pedał gazu + Mniejsze spalanie + Mniejszy hałas + Ochrona + Niższa temperatura oleju + Lepsza trwałość + Znacznie lepsza sprawność!

 
 yamaha pakiet temperatury oleju 1000Testy naszej technologii na motocyklach Yamaha Fazer FZ6 S2 z uwagi na zainteresowanie zespołów ze światowego żużla

W szybkim uproszczeniu. Wyniki szeregu naszych, tribologicznych okryć potwierdziły, że stosowanie samego oleju silnikowego, przekładniowego, hydraulicznego nie może już mieć miejsca. Ponieważ sam olej, nawet "najlepszy" nie jest wstanie obniżyć współczynnika tarcia do bezpiecznego.

 
Co dopiero mówić o faktycznie niskim współczynniku tarcia celem uzyskania odpowiednio zakładanej sprawności i zapewnieniu bezpieczeństwa. 

wykres z hamowni toyota 2.0d pakietwykres z hamowni Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM po pakiecie 183 KM i 412 Nm
 

Tym samym bazując na wynikach naszego światowego odkrycia przełożonego na wszelkie silniki i jednostki napędowe powstały nasze autorskie pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk (dostępne również wysyłkowo). Aktualnie dostępne pakiety:

 

 Wszystkie pakiety zawierają odpowiednio dobraną ilość wiarygodnych testerów oleju silnikowego Wszystkie pakiety zawierają odpowiednio dobraną ilość wiarygodnych testerów oleju silnikowego

  • Oil Correction

  • (całkowicie minimalny pakiet celem zastosowania oleju lepiej odpowiadającego danemu silnikowi wraz z użyciem 1 fazy nanotechnologii do silników benzynowych, jednostek hybrydowych, również z LPG, CNG)
  • Friction Solution

  • (podstawowe pakiety minimalizowania tarcia do silników benzynowych, jednostek hybrydowych, również z LPG, CNG z użyciem 1.5 fazy nanotechnologii)
  • LSPI/SPI & Friction Solution (benzyna, turbo benzyna, LPG, Hybryda)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon LSPI/SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki do silników benzynowych, jednostek hybrydowych, również z LPG, CNG zawierające 3 lub 4 fazy nanotechnologii)
  • Power & Friction Solution Diesel (osobowe, dostawcze, kampery, Suv)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zmniejszanie emisji zanieczyszczeń do silników Diesel w samochodach osobowych, dostawczych zawierające 2 lub 3 fazy nanotechnologii)
  • Power Economy Diesel Agri & Truck (ciężarowe, autobusy, ciągniki i maszyny rolnicze)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak nadmierne tarcie, spadek szczelności dynamicznej, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zmniejszanie emisji zanieczyszczeń dla silników Diesel w samochodach ciężarowych, autobusach, ciągnikach i maszynach rolniczych zawierające 2 fazy nanotechnologii)
  • Power Economy Performance (benzyna, turbo benzyna, diesel, hybryda)

  • (połączenie pakietów minimalizowania negatywnych zjawisk + bezinwazyjnego tuningu do silników benzynowych, turbo benzynowych, Diesel oraz hybrydowych w samochodach osobowych, dostawczych zawierające odpowiednią ilość faz nanotechnologii )
  • Friction Solution Moto4T oraz Quad 4T (motocykle i quady)

  • (podstawowe pakiety minimalizowania tarcia do czterosuwowych silników w motocyklach i quadach z udziałem 1 lub 2 faz nanotechnologii)
  • SPI & Friction Solution Moto4T oraz Quad 4T (motocykle i quady)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon SPI, nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki do czterosuwowych silników w motocyklach i quadach z udziałem 3 faz nanotechnologii)
  • Gearbox & Differential Solution (do układów napędowych w samochodach osobowych, dostawczych, kamperach)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk, oporów toczenia w skrzyniach biegów manualnych, automatycznych, dwusprzęgłowych, sekwencyjnych, semi automatic, CVT oraz w szeregu przekładniach, skrzyniach rozdzielczych, dyferencjałach (mostach napędowych) 
  • Gearbox & Differential Solution Truck & Agri (do układów napędowych w samochodach ciężarowych i maszynach rolniczych)

  • (pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk, oporów toczenia w skrzyniach biegów manualnych, automatycznych, semi automatic, CVT oraz w szeregu przekładniach, skrzyniach rozdzielczych, dyferencjałach (mostach napędowych) 

 

                               Robert Halicki a przy nim składowe pakietów Power Economy z użyciem nanotechnologii stosowanej w silnikach maszyn rolniczych

Korzyści jakie dają preparaty klasy premium technologii metalowo ceramiczno karbonowo grafenowej oraz pakiety dla danej kategorii silników spalinowych (całych jednostek napędowych) to:

  • wzrost sprawności wszędzie tam gdzie jest tarcie, dociera olej, smar oraz kiedy następuje spalanie paliw
  • minimalizowanie negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI oraz SPI), nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, spadek szczelności dynamicznej
  • znaczące zmniejszenie strat własnych często w zakresie 10-20 % a przy wyższych obciążeniach, mniej sprawnych seryjnie konstrukcjach o nawet 30-40%
  • pierwotna konwersja tarcia ślizgowe na toczne
  • zmniejszenie zużycia paliw średnio o 10%-20%, a zdarzają się jednostki napędowych w których efekty sięgnęły zmniejszenia zużycia od 29% do nawet 50%
  • znaczny wzrost trwałości, średnio 3-7 krotny
  • zmniejszenie temperatur powierzchni tarcia, oleju
  • znaczące zmniejszenie oporów toczenia o 30-70% 
  • zmniejszenie wibracji, drgań, hałasu
  • znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń i degradowania oleju
  • lepsza, płynniejsza praca mechanizmów jak skrzynie biegów, dyferencjały, przekładnie, elementu układów hydraulicznych 
  • efektywniejsza praca turbosprężarek
  • poprzez zmniejszenie wibracji, drgań mniejsze zużycie sprzęgieł, układów dwumasowych  
  • znacznie lepsza ochrona przed zatarciem, korozją
  • poprzez zjawisko selektywnego przenoszenia materii i platerowania regeneracja powietrzni tarcia
  • przy zachowaniu odpowiedniego, profilaktycznego działania praktyczne doświadczanie efektu bezzużyciowości
  • znaczące zmniejszenie kosztów napraw, wymiany elementów czy wydatków na paliwa.
 
Panther P52 Grafen Panther P52 Grafen

Ze względu na różne potrzeby silników, skrzyń biegów, elementów układu przeniesienia napędu, elementów sterowania hydraulicznego, hydrauliki czy paliw zostały opracowane, przetestowane grupy preparatów:

  • Do silników (pojazdy osobowe/dostawcze)

    preparaty Engine Basic 2.0 oraz 3.0, Grafen, Lpg-Cng, Hybryd, Camper, Racing (opcjonalnie Motorsport)
  • Do silników sportowych (także do seryjnych w których występuje zjawisko samozapłonu, nieodpowiedniego spalania mieszanki)

     po tuningu, sportowych, bardziej obciążonych i wyczynowych preparaty Racing oraz Motorsport
  • Dla silników (pojazdy ciężarowe/ciągniki i maszyny rolnicze)

     preparaty Engine Basic 3.0, Agri Heavy, Truck Heavy
  • Do silników w pojazdach terenowych Off Road

    preparaty Engine Basic 3.0, Grafen, Off Road Racing, Off Road Motorsport
  • Do układów napędowych

    (osobowe, dostawcze, ciężarowe, ciągniki, maszyny rolnicze, samochody sportowe, wyczynowe) preparaty Geabox Manual, Gearbox Manual LSD, Automatic Gearbox, Automatic CVT, Dual Clutch Gearbox, Dual Clutch Gearbox R, Differential, Differential LSD, Differential Heavy
  • Do paliw, ukladów wtryskowych, paliwowych 

    - Fuel P2 Petrol, Fuel P2 Diesel, Fuel P2 LPG, Fuel P2 Racing (Petrol) , Moto4T, Moto4T Racing, Moto2T Racing
  • Do układów sterownia elektro-hydraulicznego oraz hydrauliki 

    - Hydraulic Gearbox Control, Hydraulics
  • Do motocykli i quadów

    - Moto4T, Moto4T Racing, Moto4T Motorsport, Quad-ATV WET, Quad-ATV DRY, Quad-ATV Racing WET, Quad-ATV Racing DRY, Quad-ATV Motorsport DRY
  • Dla przemysłu

    - Indystry Transmission, Indystry Pro
  • Do smarów

    - Panther P52 Grease Basic
  • Dla sprzętu ogrodowego kosiarki/pilarki

    - Garden 4T
fbtNa zdjęciu Robert Halicki wraz z bratem Jackiem Halickim na hamowni dla samochodów ciężarowych w 44tuning Performance Center
 

Konieczność stosowania efektywnych dodatków do oleju, nanotechnologii czy naszych autorskich pakietów seryjnie czy przed wykonaniem tuningu (elektronicznego czy mechanicznego) została potwierdzona, zarówno w formie technicznej (szereg testów w warunkach hamownianych, drogowych, polowych i wyczynowych), naukowej (m.in na wynikach badania naukowego procesu degradowania oleju silnikowego i kontroli jego stanu testerem oleju www.testoleju.pl) i prawnej (z pomocą współpracujących Kancelarii)  

 
test oleju porwnanie ecoboost 1000Silnik 2.0 Ecoboost (Ford) wyniki testu oleju przed i po wykonaniu pakietu - z pakietem znacznie mniejsze degradowanie oleju silnikowego
 
Badania nanotechnologii Panther P52 Politechnika Opolska 

Kolejne badanie naukowe w toku Kolejne badanie naukowe w toku

Trochę z historii , to jednak przeznaczenie ... 

"To czekało na Pana - Panie Robercie" - podsumował Jan Szopiński i Dr.inż. Wacław Hepner podczas wizyty w 44tuning Performance Center na wiosnę 2020. Nawiązanie współpracy jest wynikiem spontanicznej sytuacji, którą zawdzięczamy zarówno zasłużonemu doktorowi Politechniki Opolskiej – Panu Wacławowi Hepnerowi, który przez wiele lat miał miał kontakt z Panem Szopińskim, doświadczając efektów jakie dają molekuły GP, Ceramika, Grafen.
 
Również Michałowi Szczerbowskiemu, długoletniemu współpracownikowi 44tuning, który jako pierwszy rozpoczął testy preparatów Panther P52 na swoim prywatnym samochodzie BMW E46.
 jeep pomiaryJeep Grand Cherokee Truck Hawk 6.2 Supercharger podczas pomiarów diagnostycznych celem wykonania pakietu z udziałem nanotechnologii Panther P52
 
Finalnie pasji i bezcennemu doświadczeniu Roberta Halickiego, który w niesamowitej formie przełożył wyniki, doświadczenie, efekty zebrane przez prawie 30 lat swojej pracy, wyniki przełożone z motorsportu i światowego odkrycia (projektu rajdowego Abarth 500) do codziennego, motoryzacyjnego użytku.       
 

 
Intensywny rozwój dzięki zaawansowanym możliwościom techniczno-sprzętowym w tym wszystkim hamowniom obciążeniowym, prawie 30 letniemu doświadczeniu zespołu 44tuning Performance Center, w dużej mierze autora światowego odkrycia o prawdzie związanej ze zjawiskami LSPI i PSI Roberta Halickiego, tym samym poznanych potrzebach niwelowania wielu negatywnych zjawisk w różnego rodzaju jednostkach napędowych, doprowadziło do opracowania dodatkowych 45 preparatów Panther P52 Nanotechnology (aktualnie jest ich ponad 50).
 
                                Przykładowy pakiet Power Economy Diesel dla silnika w ciągniku rolniczym
 
Tym samym połączenie szeregu autorskich rozwiązań Roberta Halickiego w zakresie minimalizowania negatywnych zjawisk jak samozapłon, nieodpowiednie spalanie mieszanki (przez te zjawiska następuje wzrost tarcia w drodze eksploatacji) z nanotechnologią marki Panther P52 - Janusz Sitarz przyczyniającą się do znaczącego zmniejszania tarcia, regeneracji powierzchni tarcia (selektywne przenoszenie materii) i tworzenia warstw regeneracyjno - ochronnych metalowo ceramiczno karbonowo grafenowych pozwoliło na wypracowanie bardzo skutecznej, o światowej wartości Tribotechnologii.

 
Wspólnie opracowana gama preparatów pozwala na odpowiedni ich dobór w zależności od rodzaju, przeznaczenia, obciążenia, przebiegu dając rezultaty często wykraczające poza aktualną świadomość użytkowników czy ludzi techniki i nauki. 
 
Preparat Panther P52 Motorsport Preparat Panther P52 Motorsport


Aktualnie trwa budowanie specjalnego portalu  (w tym katalogu doboru produktów, pakietów), który pozwoli na odpowiedni, samodzielny dobór w zależności wielu ważnych czynników. Tym samym umożliwi to zakup produktów, zestawów osobom z całego świata. Do momentu uruchomienia katalogu doboru doradztwo w zakresie doboru preparatów, dawek, faz nanotechnologii spoczywa na Robercie Halickim. 
 
 

Składając zapytanie odnośnie preparatów/ pakietów prosimy o określenie:

  • rodzaj pojazdu, maszyny
  • dane o silniku, przebiegu, roczniku
  • o wykonanych lub nie naprawach (silnik, skrzynia biegów, sprzęgło etc)
  • rodzaju stosowanego paliwa
  • czy jest seryjny czy po jakiś zmianach (np: po tuningu, została zamontowana instalacja LPG)
  • stosowanych olejach i interwałach wymiany (o ewentualnym stopniu zużycia - "spalania" oleju)
  • czy silnik był płukany przed wymianą oleju (jeżeli tak to co ile, w jakich dawkach)
  • czy było wykonywane sprawdzenie urządzeń odpowiedzialnych za ograniczenie emisji spalin 
  • warunki użytkowania (np.: miasto, trasa, cykl mieszany, normalne obciążenie, duże obciążenia)
  • jaki cel ma zostać uzyskany

Zapytanie można złożyć korzystając z formularza kontaktowego – formularz kontaktowy tutaj


Zestaw dla motocykli SPI Froction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Moto4T RacingZestaw dla motocykli SPI Friction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Moto4T Racing

 

Chcesz oferować naszą technologię, preparaty, pakiety swoim klientom?

Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe (również samochodów ciężarowych), autoryzowane stacje obsługi, firmy transportowe, kurierskie, przewozowe, korporacje taksówkowe, gospodarstwa rolne, firmy zajmujące się serwisowaniem ciągników i maszyn rolniczych, firmy zajmujące się wymianami oleju w skrzyniach biegów, układach napędowych, zakłady montażowe instalacji LPG, producentów instalacji LPG, serwisy motocykli i Quadów oraz firmy tuningowe. Po więcej informacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu - kontakt 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.