Chip Tuning silników TDCI marki Ford sterowanych systemem Siemens SIDJednostki napędowe - wysokoprężne marki Ford sterowane są głównie  trudnym systemem Siemens SID który wielu tunerom przysparza wiele nieprzespanych nocy. Z informacji klientów którzy mocno rozpoznali polski rynek nasz zespół potrafi uzyskać bardzo korzystną charakretystykę nadając silnikom TDCI bardzo dobrą dynamikę i to w całym jego zakresie. Dla przykładu silniki 2.0 tdci 140 KM w Mondeo MK4 to przyrosty ok. 35 KM i 65-70 Nm więcej, 1.8 Tdci to ok 30 KM i 60 Nm więcej. Kuga 2.0 tdci 136 KM otrzymuje ok 30-34 KM i 70 Nm wiecej..



w swojej stajni. Ponadto w przypadku wykonania tuningu u nas z wykorzystaniem technologii beziwazyjnen przez złącze OBD, przy zachowaniu dyskrecji program tuningowy serwisy odbierają jak program seryjny.

Ponadto na życzenie dokonujemy wyłączania filtrów cząstek stałych rekomendując w jego miejsce założenie sportowego katalizatora.

Oczywiscie celem dobrej dbałosci o silnik zalecamy zastosowanie oleju marki Motul dedykowanego dla konkretnego silnika.

Poniżej przedstawiamy możliwe do uzyskania bezpieczne przyrosty w przykładowych silnikach wysokoprężnych TDCI marki FORD:
44tuning.pl to doświadczenie zdobyte w sporcie samochodowym
- silniki 2.0 Tdci 140 KM - ok 35 i 65-70 Nm więcej
- silniki 1.8 Tdci 125 KM - ok. 30 KM i 60 Nm wiecej
- silniki 1.8 Tdci 100 KM - ok 30 KM i 60 Nm. wiecej
- silniki 2.0 Tdci 136 KM - ok. 30-34 KM i 70 Nm więcej
- silniki 2.2 Tdci 175 KM - ok.45 KM i 75 Nm więcej
- silniki 2.5 Tdci 143 KM - ok. 35 KM i 70 Nm więcej
- silniki 3.0 tdci 156 KM - ok. 35-40 KM i 70-80 Nm wiecej

Więcej informacji można zasięgnać kontaktując się z naszym ekspertem - kontakt