
w swojej stajni. Ponadto w przypadku wykonania tuningu u nas z wykorzystaniem technologii beziwazyjnen przez złącze OBD, przy zachowaniu dyskrecji program tuningowy serwisy odbierają jak program seryjny.
Ponadto na życzenie dokonujemy wyłączania filtrów cząstek stałych rekomendując w jego miejsce założenie sportowego katalizatora.
Oczywiscie celem dobrej dbałosci o silnik zalecamy zastosowanie oleju marki Motul dedykowanego dla konkretnego silnika.
Poniżej przedstawiamy możliwe do uzyskania bezpieczne przyrosty w przykładowych silnikach wysokoprężnych TDCI marki FORD:

- silniki 2.0 Tdci 140 KM - ok 35 i 65-70 Nm więcej
- silniki 1.8 Tdci 125 KM - ok. 30 KM i 60 Nm wiecej
- silniki 1.8 Tdci 100 KM - ok 30 KM i 60 Nm. wiecej
- silniki 2.0 Tdci 136 KM - ok. 30-34 KM i 70 Nm więcej
- silniki 2.2 Tdci 175 KM - ok.45 KM i 75 Nm więcej
- silniki 2.5 Tdci 143 KM - ok. 35 KM i 70 Nm więcej
- silniki 3.0 tdci 156 KM - ok. 35-40 KM i 70-80 Nm wiecej
Więcej informacji można zasięgnać kontaktując się z naszym ekspertem - kontakt