
wykonując pomiary na hamowni w modelach z silnikiem 220 D (czyli jednostka dobrze znana z koncernu Toyoty 2.2 D4D 177 KM) jako nowe fabrycznie powinny mieć 177 KM i 400 Nm., jednakże posiadają jedynie zależnie od sprawności egzemplarza 158-167 KM i 335-365 Nm.
Pan Damian przyjechał do Opola aż z Lublina gdyż poszukiwał rozwiązania aby mieć możliwość znacznie dynamiczniejszej jazdy , po prostu rozczarował się seryjnymi osiągami swojego Lexus-a, szczególnie niską elastycznością.
Oczywiście rozwiązanie o nazwie Ecu Power System które zostało w dużej mierze opracowane dla potrzeb systemu wtryskowego CR Denso (brak możliwości wykonania typowego Chip Tuning-u) może być wykorzystywane także w samochodach na gwarancji.
Poprzez bezinwazyjny montaż jak i programowanie możemy dokonać konkretnego jak i bezpiecznego poprawienia parametrów, dającego efekty bardzo zbliżone jak chip tuning w innych systemach zasilania.
Więcej informacji na temat działania Ecu Power-a znajdziesz tutaj - powerbox czy Ecu Power System?

Przyspieszenie do 100 km/h uległo poprawieniu aż o 1.8 sekundy, a elastyczność w zakresie 31 km/h-130 km/h poprawiło się aż o 2,7 sekundy.
Dlatego teraz możesz się zapoznać z wykresami na który ukazana jest sprawność silnika seryjnego jak i po tuningu u nas.
Teraz i Ty możesz mieć bezpiecznie znacznie więcej mocy i momentu obrotowego w swoim Lexus-ie z silnikiem 220 D i wreszcie być w pełni zadowolonym ze swojego samochodu.
Gdzie można dokonać zakupu wraz z profesjonalnym montażem?
Jak najbardziej w naszej centrali w Opolu.
Czego oczekujesz, co chcesz zyskać, ile chcesz zaoszczędzić na paliwie?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o możliwości polepszenia parametrów właśnie Twojego samochodu - kontakt