 Nissan Patrol GR 2.8 TD z wersji seryjnej z silnikiem o mocy 129 KM posiada seryjnie niską elastyczność i uciążliwą wręcz charakterystykę do jazdy zarówno w terenie jak i na normalniej drodze. W tym celu opracowaliśmy technologie efektywnego jak i co ważne bezpiecznego poprawienia elastyczności i dynamiki tego ciekawego samochodu i dlatego kolejne dwa egzemplarze Patrola jeżdzą znacznie dynamiczniej w województwie śląskim i mazowieckim...
Nissan Patrol GR 2.8 TD z wersji seryjnej z silnikiem o mocy 129 KM posiada seryjnie niską elastyczność i uciążliwą wręcz charakterystykę do jazdy zarówno w terenie jak i na normalniej drodze. W tym celu opracowaliśmy technologie efektywnego jak i co ważne bezpiecznego poprawienia elastyczności i dynamiki tego ciekawego samochodu i dlatego kolejne dwa egzemplarze Patrola jeżdzą znacznie dynamiczniej w województwie śląskim i mazowieckim...
 
 Dzięki  modernizacji polegającej na indywidualnej optymalizacji pracy konkretnego w zależności od jego potencjału poprzez tuning u nas Nissan zyskuje ok. 35-40 KM i 75-80 Nm. momentu obrotowego więcej. Modernizacji można dokonac u nas w centrali w Opolu.
 
 Na czym polega modernizacja?
 
  Najpierw dokonujemy wstępnego pomiaru na hamowni celem ustalenia parametrów początkowych mocy i momentu.
Najpierw dokonujemy wstępnego pomiaru na hamowni celem ustalenia parametrów początkowych mocy i momentu. 
 
 Następnie dokonujemy montażu modułu zewnętrznego i na podstawie pomiarów podczas normalnej jazdy dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy silnika wraz z optymalizacja sterowania doładowaniem.
 
 Co zyskuje się po tuningu u Was?
 
 Dzięki modernizacji wykonane dwa egzemplarze zyskały poprawę elastyczności na biegu 3-cim o 7-8 sekund a na biegu 5-tym aż o 15-17 sekund!
 
 Ponadto silnik dysponuje znacznie większą elastycznością pracy w dolnym i średnim zakresie obrotów (co widać na wykresie), na 5 tym biegu można przyspieszać bez kompleksów od 1800 obrotów.
 
 Jak pracuje skrzynia biegów?
 
 Dodatkowo przy szybszej jeździe ewidentnie odczuwa się brak szóstego biegu. 
 
 Jaka to inwestycja w taki tuning?
 
 W przypadku wersji Nissana Patrola GR 2.8 TD 129 KM to inwestycja wraz z indywidualną optymalizacją i pomiarami 2400 zł, natomiast w przypadku wersji 3.0 Di to inwestycja 3000 zł
 
 Masz Nissana Patrola z silnikiem 2.8 Tdi- 129 KM a może 3.0 Di 158 KM?
 
 To skontaktuj się z nami teraz i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt 
 
	    
	  	  




 
  
  
  
  
  
  
 