Nissan Patrol GR 2.8 TD z wersji seryjnej z silnikiem o mocy 129 KM posiada seryjnie niską elastyczność i uciążliwą wręcz charakterystykę do jazdy zarówno w terenie jak i na normalniej drodze. W tym celu opracowaliśmy technologie efektywnego jak i co ważne bezpiecznego poprawienia elastyczności i dynamiki tego ciekawego samochodu i dlatego kolejne dwa egzemplarze Patrola jeżdzą znacznie dynamiczniej w województwie śląskim i mazowieckim...
Dzięki modernizacji polegającej na indywidualnej optymalizacji pracy konkretnego w zależności od jego potencjału poprzez tuning u nas Nissan zyskuje ok. 35-40 KM i 75-80 Nm. momentu obrotowego więcej. Modernizacji można dokonac u nas w centrali w Opolu.
Na czym polega modernizacja?
Najpierw dokonujemy wstępnego pomiaru na hamowni celem ustalenia parametrów początkowych mocy i momentu.
Następnie dokonujemy montażu modułu zewnętrznego i na podstawie pomiarów podczas normalnej jazdy dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy silnika wraz z optymalizacja sterowania doładowaniem.
Co zyskuje się po tuningu u Was?
Dzięki modernizacji wykonane dwa egzemplarze zyskały poprawę elastyczności na biegu 3-cim o 7-8 sekund a na biegu 5-tym aż o 15-17 sekund!
Ponadto silnik dysponuje znacznie większą elastycznością pracy w dolnym i średnim zakresie obrotów (co widać na wykresie), na 5 tym biegu można przyspieszać bez kompleksów od 1800 obrotów.
Jak pracuje skrzynia biegów?
Dodatkowo przy szybszej jeździe ewidentnie odczuwa się brak szóstego biegu.
Jaka to inwestycja w taki tuning?
W przypadku wersji Nissana Patrola GR 2.8 TD 129 KM to inwestycja wraz z indywidualną optymalizacją i pomiarami 2400 zł, natomiast w przypadku wersji 3.0 Di to inwestycja 3000 zł
Masz Nissana Patrola z silnikiem 2.8 Tdi- 129 KM a może 3.0 Di 158 KM?
To skontaktuj się z nami teraz i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt