
uśpiony przez fabrykę.
Ciekawe było także założenie od początku w przypadku tego egzemplarza iż zwiększeniu mocy ma towarzyszyć rozsądne a najlepiej takie samo spalanie na trasie jak w przypadku wersji seryjnej.
Klient zdecydował się na opcję strojenie indywidualne Chip Tuning Super VIP które jest zalecane dla siników turbodoładowanych i przystąpiliśmy do pracy. W przypadku tego modelu programowanie jest możliwe poprzez złącze diagnostyczne OBD.

Pomiar pierwszy jak widać wykazał w miarę fabryczną sprawność, jednakże w górnych obrotach silnik pracował z lekkim zachwianiami. Było to spowodowane mało dobrym zestrojenie mieszanki, cóż to była fabryka, co więcej wymagać.
Następnie na bazie pomiarów jak i testów podczas jazdy przygotowana została dla celów tego egzemplarza wersja SV 1 która ukazała iż silnik ma rzeczywiście potencjał, moc wzrosła do 180 KM i 265 Nm. Dlatego po kolejnym pomiarze została przygotowana kolejna wersja aby z optymalizować w pełni pracę silnika jak i uzyskać korzystniejszy efekt końcowy.
Wersja SV2 i mamy przyjemny efekt. Samochód od niskich do wysokich obrotów przyjemnie przyspiesza. Wynik końcowy to 192,7 KM i 285,2 Nm.

Ponadto po pierwszej jeździe tym samochodem mimo iż jest to samochód po chip tuningu z dużym zapasem mocy na trasie Opole - Warszawa - Opole pozytywne zaskoczenie, spalanie jedynie 8 litrów na 100 km.
"Przyjemnie jest mieć mocniejszy samochód i przy okazji z uśmiechem odwiedzać stacje benzynową "- stwierdził Pan Tomasz włąściciel Skody w rozmowie telefonicznej relacjonując swoje spostrzeżenie po wykonaniu tuningu u nas.
Chcesz mieć więcej mocy w swoim silniku turbo?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o dobre rozwiązanie dla Ciebie - kontakt