Skoda Octavia 1.9 Tdi 105 KM po tuningu z mocą 148 KM! Na pierwszy rzut oka 50 KM mocy więcej i to uzyskane bezpiecznie wydaje się dziwne. Dodatkowo poprzez modernizację elektroniczna, tylko poprzez chip tuning? Zdziwienie jest zrozumiałe , gdyż skoro to jest bezpieczne dlaczego tego nie robi producent? Wyjaśnimy to na przykładzie dwóch z wielu wykonanych modyfikacji elektronicznych w silnikach 1.9 Tdi seryjnie 101 i 105 KM . Chip Tuningu Super Vip...
wykonany w formie indywidualnej dla konkretnego egzemplarza i oferowany do samochodów mający duży potencjał w części do wykorzystania do codziennej jazdy. Gwarantuje uzyskanie dobrych i bezpiecznych przyrostów wraz z poprawieniem ekonomiki. Ważnym jest iż taką modernizacją u nas można wykonać takze w samochodach bedących na gwarancji.

Owe silniki 1.9 Tdi z takimi seryjnymi mocami to efekt działania marketingowego, gdyż konstrukcja jego pozwala na znacznie wyższe parametry. W zależności od potrzeb w poszczególnych modelach celem zmniejszenia kosztów produkcji silnika oferowane są seryjnie z mocami 101, 105 i 115 KM różniąc się w dużej mierze ustawieniami elektroniki.

Dlatego zarówno właściciel Skody Octavii 1.9 Tdi 105 KM jak i VW Golf-a 1.9 Tdi 101 KM chciał uzyskać znaczną poprawę dynamiki i elastyczności samochodu głownie celem bezpieczniejszego podróżowania na wymagających naszych drogach. To bezpieczeństwo daje znaczne skrócenie czasów wyprzedzania możliwe dzięki większej elastyczności samochodu po profesjonalnym tuningu.

Skoda Octavia 1.9 Tdi 105 KM - wykres z hamowni po tuninguJednakże jazda próbna wzmocnionym już samochodem zaskoczyła pozytywnie obydwu właścicieli. Skoda Octavia 1.9 Tdi seryjnie 105 KM zyskała aż 44 KM mocy więcej i 70 Nm. co pozwoliło na poprawę elastyczności na biegu 4-tym, uwaga aż o 10,2 sekundy!

W przypadku Golf-a 101 KM zamieniło się w magiczny sposób w stajnie o ilości 149 KM i momentem aż 322 Nm. ( przed tuningiem było 238 Nm.), a elastyczność na biegu 4-tym uległa poprawieniu o 10,9 sekundy.

Przy takich przyrostach nasuwa się pytanie o bezpieczeństwo silnika po takim chip tuningu?

Jednostki 1.9 Tdi należą do bardzo mocnych konstrukcji a seryjne parametry to jak wcześniej wspominaliśmy efekt „ zdławienia w celach marketingowych" przez fabrykę ich potencjału. Mimo w/w przyrostów można spokojnie użytkować taki samochód po tuningu u nas, a ponadto można spodziewać się oszczędności paliwa na poziomie ok. 1 litra na 100 km.

Dowiadywałem się w paru innych firma i mówili mi że takie przyrosty są niemożliwe, jak wy to robicie, czy mogę też mieć tak mocną Skodę?

VW Golf 1.9 tdi 101 KM - wykres z hamowni po tuninguFakt, iż gro firm oferuje znacznie mniejsze przyrosty, jednakże wynikają one głownie ze sprzedaży gotowych programów. W przypadku naszej technologii nowe korzystniejsze oprogramowanie wykonywane jest dla każdego egzemplarza w sposób indywidualny co przynosi konkretne i bezpieczne efekty. Ponadto nasz międzynarodowy zespół specjalistów przyjął sobie za priorytet wykonywanie swojej pracy w pełni z pasja co pozwala na osiąganie dobrych i bezpiecznych rezultatów.

W kwestii przyrostów rozumiemy iż wygląda to dziwnie, dlatego wielokrotnie nagrywane są filmy z pomiarów które w pełni ukazują dynamikę samochodu przed i po tuningu.

Jakie jest doświadczenie waszego zespołu w tuningu elektronicznym?


Jak już wspominałem nasz zespół tworzy międzynarodowe grono specjalistów , a kolega z zespołu zajmujący się tworzeniem korzystniejszych oprogramowań wykonuje tego typu modernizacje od 1998 roku, czyli to już 10 lat, z resztą taki sam czas jak doświadczenie firm samochodowych w stosowaniu zasilania common-rail w silnikach diesla.

Reasumując, mając samochód z silnikiem 1.9 Tdi czy inny z grupy VW Skoda , a może Audi czy także Seat to tutaj możesz się zapoznać z przyrostami po tuningu u nas katalog- chip tuning Skoda tdi, chip tuning VW tdi, chip tuning Audi tdi, chip tuning Seat tdi .

Więcej informacji ?


Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie właśnie dla Ciebie - kontakt