Na pierwszy rzut oka 50 KM mocy więcej i to uzyskane bezpiecznie wydaje się dziwne. Dodatkowo poprzez modernizację elektroniczna, tylko poprzez chip tuning? Zdziwienie jest zrozumiałe , gdyż skoro to jest bezpieczne dlaczego tego nie robi producent? Wyjaśnimy to na przykładzie dwóch z wielu wykonanych modyfikacji elektronicznych w silnikach 1.9 Tdi seryjnie 101 i 105 KM . Chip Tuningu Super Vip...
wykonany w formie indywidualnej dla konkretnego egzemplarza i oferowany
do samochodów mający duży potencjał w części do wykorzystania do
codziennej jazdy. Gwarantuje uzyskanie dobrych i bezpiecznych
przyrostów wraz z poprawieniem ekonomiki. Ważnym jest iż taką modernizacją u nas można wykonać takze w samochodach bedących na gwarancji.
Owe silniki 1.9 Tdi
z takimi seryjnymi mocami to efekt działania marketingowego, gdyż konstrukcja jego
pozwala na znacznie wyższe parametry. W zależności od potrzeb w
poszczególnych modelach celem zmniejszenia kosztów produkcji silnika
oferowane są seryjnie z mocami 101, 105 i 115 KM różniąc się w dużej
mierze ustawieniami elektroniki.
Dlatego zarówno właściciel
Skody Octavii 1.9 Tdi 105 KM jak i VW Golf-a 1.9 Tdi 101 KM chciał
uzyskać znaczną poprawę dynamiki i elastyczności samochodu głownie
celem bezpieczniejszego podróżowania na wymagających naszych drogach.
To bezpieczeństwo daje znaczne skrócenie czasów wyprzedzania możliwe
dzięki większej elastyczności samochodu po profesjonalnym tuningu.
Jednakże
jazda próbna wzmocnionym już samochodem zaskoczyła pozytywnie obydwu właścicieli.
Skoda Octavia 1.9 Tdi seryjnie 105 KM zyskała aż 44 KM mocy więcej i 70
Nm. co pozwoliło na poprawę elastyczności na biegu 4-tym, uwaga aż o
10,2 sekundy!
W przypadku Golf-a 101 KM zamieniło się w
magiczny sposób w stajnie o ilości 149 KM i momentem aż 322 Nm. ( przed
tuningiem było 238 Nm.), a elastyczność na biegu 4-tym uległa
poprawieniu o 10,9 sekundy.
Przy takich przyrostach nasuwa się pytanie o bezpieczeństwo silnika po takim chip tuningu?
Jednostki
1.9 Tdi należą do bardzo mocnych konstrukcji a seryjne parametry to jak
wcześniej wspominaliśmy efekt „ zdławienia w celach marketingowych"
przez fabrykę ich potencjału. Mimo w/w przyrostów można spokojnie
użytkować taki samochód po tuningu u nas, a ponadto można spodziewać
się oszczędności paliwa na poziomie ok. 1 litra na 100 km.
Dowiadywałem
się w paru innych firma i mówili mi że takie przyrosty są niemożliwe,
jak wy to robicie, czy mogę też mieć tak mocną Skodę?
Fakt, iż
gro firm oferuje znacznie mniejsze przyrosty, jednakże wynikają one
głownie ze sprzedaży gotowych programów. W przypadku naszej technologii
nowe korzystniejsze oprogramowanie wykonywane jest dla każdego
egzemplarza w sposób indywidualny co przynosi konkretne i bezpieczne
efekty. Ponadto nasz międzynarodowy zespół specjalistów przyjął sobie
za priorytet wykonywanie swojej pracy w pełni z pasja co pozwala na
osiąganie dobrych i bezpiecznych rezultatów.
W kwestii
przyrostów rozumiemy iż wygląda to dziwnie, dlatego wielokrotnie
nagrywane są filmy z pomiarów które w pełni ukazują dynamikę samochodu
przed i po tuningu.
Jakie jest doświadczenie waszego zespołu w tuningu elektronicznym?
Jak
już wspominałem nasz zespół tworzy międzynarodowe grono specjalistów ,
a kolega z zespołu zajmujący się tworzeniem korzystniejszych
oprogramowań wykonuje tego typu modernizacje od 1998 roku, czyli to już
10 lat, z resztą taki sam czas jak doświadczenie firm samochodowych w
stosowaniu zasilania common-rail w silnikach diesla.
Reasumując,
mając samochód z silnikiem 1.9 Tdi czy inny z grupy VW Skoda , a może
Audi czy także Seat to tutaj możesz się zapoznać z przyrostami po
tuningu u nas katalog- chip tuning Skoda tdi, chip tuning VW tdi, chip
tuning Audi tdi, chip tuning Seat tdi .
Więcej informacji ?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie właśnie dla Ciebie - kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35