
wykonany w formie indywidualnej dla konkretnego egzemplarza i oferowany do samochodów mający duży potencjał w części do wykorzystania do codziennej jazdy. Gwarantuje uzyskanie dobrych i bezpiecznych przyrostów wraz z poprawieniem ekonomiki. Ważnym jest iż taką modernizacją u nas można wykonać takze w samochodach bedących na gwarancji.
Owe silniki 1.9 Tdi z takimi seryjnymi mocami to efekt działania marketingowego, gdyż konstrukcja jego pozwala na znacznie wyższe parametry. W zależności od potrzeb w poszczególnych modelach celem zmniejszenia kosztów produkcji silnika oferowane są seryjnie z mocami 101, 105 i 115 KM różniąc się w dużej mierze ustawieniami elektroniki.
Dlatego zarówno właściciel Skody Octavii 1.9 Tdi 105 KM jak i VW Golf-a 1.9 Tdi 101 KM chciał uzyskać znaczną poprawę dynamiki i elastyczności samochodu głownie celem bezpieczniejszego podróżowania na wymagających naszych drogach. To bezpieczeństwo daje znaczne skrócenie czasów wyprzedzania możliwe dzięki większej elastyczności samochodu po profesjonalnym tuningu.

W przypadku Golf-a 101 KM zamieniło się w magiczny sposób w stajnie o ilości 149 KM i momentem aż 322 Nm. ( przed tuningiem było 238 Nm.), a elastyczność na biegu 4-tym uległa poprawieniu o 10,9 sekundy.
Przy takich przyrostach nasuwa się pytanie o bezpieczeństwo silnika po takim chip tuningu?
Jednostki 1.9 Tdi należą do bardzo mocnych konstrukcji a seryjne parametry to jak wcześniej wspominaliśmy efekt „ zdławienia w celach marketingowych" przez fabrykę ich potencjału. Mimo w/w przyrostów można spokojnie użytkować taki samochód po tuningu u nas, a ponadto można spodziewać się oszczędności paliwa na poziomie ok. 1 litra na 100 km.
Dowiadywałem się w paru innych firma i mówili mi że takie przyrosty są niemożliwe, jak wy to robicie, czy mogę też mieć tak mocną Skodę?

W kwestii przyrostów rozumiemy iż wygląda to dziwnie, dlatego wielokrotnie nagrywane są filmy z pomiarów które w pełni ukazują dynamikę samochodu przed i po tuningu.
Jakie jest doświadczenie waszego zespołu w tuningu elektronicznym?
Jak już wspominałem nasz zespół tworzy międzynarodowe grono specjalistów , a kolega z zespołu zajmujący się tworzeniem korzystniejszych oprogramowań wykonuje tego typu modernizacje od 1998 roku, czyli to już 10 lat, z resztą taki sam czas jak doświadczenie firm samochodowych w stosowaniu zasilania common-rail w silnikach diesla.
Reasumując, mając samochód z silnikiem 1.9 Tdi czy inny z grupy VW Skoda , a może Audi czy także Seat to tutaj możesz się zapoznać z przyrostami po tuningu u nas katalog- chip tuning Skoda tdi, chip tuning VW tdi, chip tuning Audi tdi, chip tuning Seat tdi .
Więcej informacji ?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie właśnie dla Ciebie - kontakt