Pierwszy wykonany przez Subaru silnik diesel w układzie typu „boxer" 2.0 D posiada przyjemne seryjne osiągi. Jednakże okazuje się iż fabryka przewidziała w nim możliwość znacznego poprawienia dynamiki i to w bezpieczny sposób. Chip Tuning z uwagi na sterownik Denso jest mniej możliwy natomiast dzięki DPP (Digital Power Pack) posiadający multi-kanałowy system działania ten nowy silnik zyskuje aż...
.
.. 35 KM i 67 Nm. więcej.
Więcej informacji na temat aktulnie przreprowadzanych modernizacji samochodów marki Subaru z tym silnikiem znajdziesz tutaj- Tuning Subaru 2.0 Boxer Diesel
DPP (Digital Power Pack) bardzo dobrze
współgra z wymagającym systemem zasilania firmy Denso i znacznie
przyspiesza jednostkę napędową 2.0 D (dane seryjne 150 KM i 350 Nm - na hamowni seryjnie 155 KM i 354 Nm.) w Subaru Outback, Legacy czy
Forester.
Digital Power Pack skonstruowany przez technika będącego w
naszym zespole, który w latach 1999-2000 konstruował rozwiązania dla
Ferrari, stabilizując pracę silnika bolidu w zakresie 14-19 tys. obr/min. jest bardzo dobrym rozwiązaniem dającym efekt jak w przypadku chip tuningu.
Jego
unikalna konstrukcja, wielo-kanałowego działania umożliwia w
sposób indywidualny optymalizowanie pracy silnika Subaru 2.0 D w
zależności od potrzeb egzemplarza jak i kierowcy. Steruje on w
zależności od obciążenia dawkami paliwa i doładowania, pozwala na
dokonywanie korekt ważnych limiterów, w tym doładowania.
Z uwagi
na posiadana pamięć typu Flash (taka jak najnowszej generacji
sterowniki silników) programowalny jest z pozycji programatora i
laptopa w zależności od pracy konkretnego egzemplarza we wsparciu o
pomiary na hamowni.
Poprzez możliwość bezinwazyjnego montażu
metodą Plug and Play jest on wspaniałym rozwiązanie dla klientów
posiadających samochody Subaru z silnikiem 2.0 D na gwarancji.
W razie potrzeby można w łatwy, nawet samodzielny sposób powrócić do ustawień seryjnych np: przed wizytą w serwisie.
W
przypadku Subaru OUTBACK skorzystanie z tuningu poprzez DPP wiąże się ze
znaczną poprawą elastyczności w pełnym zakresie obrotów, konkretnym
wzroście dynamiki i przyspieszeń na każdym biegu.
Oczywiscie wartości przyrostów zależne są takze od potencjały konkretnego egzemplarza, a w przypadku systemów Denso ustawienia fabryczne są bardzo różne, szczególnie na rynku polskim.
Ponadto dzięki
profesjonalnemu działaniu DPP Subaru Outback staje się także ekonomiczniejsze i przy zachowaniu
tej samej techniki jazdy można oszczędzać na poziomie ok. 0.8-1.3 litra
na 100 km.
Reasumując, DPP to najnowszej, światowej jakości
rozwiązanie dla klientów samochodów Subaru z silnikiem 2.0 D (diesel
boxer) ceniących sobie jakość, wydajność i profesjonalne działanie.
Więcej informacji na temat działania systemu Digital Power Pack dowiesz się tutaj - Digital Power Pack
Gdzie można dokonać tuningu Subaru za pomocą DPP?
Jest to możliwe w naszej centrali w Opolu.
Masz więcej pytań na temat tuningu Subaru?
Możesz skontaktować się z naszym ekspertem i zapytać się o rozwiązanie dla Ciebie - kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35