Pierwszy wykonany przez Subaru silnik diesel w układzie typu „boxer" 2.0 D posiada przyjemne seryjne osiągi. Jednakże okazuje się iż fabryka przewidziała w nim możliwość znacznego poprawienia dynamiki i to w bezpieczny sposób. Chip Tuning z uwagi na sterownik Denso jest mniej możliwy natomiast dzięki DPP (Digital Power Pack) posiadający multi-kanałowy system działania ten nowy silnik zyskuje aż....
Więcej informacji na temat aktulnie przreprowadzanych modernizacji samochodów marki Subaru z tym silnikiem znajdziesz tutaj- Tuning Subaru 2.0 Boxer Diesel
DPP (Digital Power Pack) bardzo dobrze współgra z wymagającym systemem zasilania firmy Denso i znacznie przyspiesza jednostkę napędową 2.0 D (dane seryjne 150 KM i 350 Nm - na hamowni seryjnie 155 KM i 354 Nm.) w Subaru Outback, Legacy czy Forester.
Digital Power Pack skonstruowany przez technika będącego w naszym zespole, który w latach 1999-2000 konstruował rozwiązania dla Ferrari, stabilizując pracę silnika bolidu w zakresie 14-19 tys. obr/min. jest bardzo dobrym rozwiązaniem dającym efekt jak w przypadku chip tuningu.
Jego unikalna konstrukcja, wielo-kanałowego działania umożliwia w sposób indywidualny optymalizowanie pracy silnika Subaru 2.0 D w zależności od potrzeb egzemplarza jak i kierowcy. Steruje on w zależności od obciążenia dawkami paliwa i doładowania, pozwala na dokonywanie korekt ważnych limiterów, w tym doładowania.
Z uwagi na posiadana pamięć typu Flash (taka jak najnowszej generacji sterowniki silników) programowalny jest z pozycji programatora i laptopa w zależności od pracy konkretnego egzemplarza we wsparciu o pomiary na hamowni.
Poprzez możliwość bezinwazyjnego montażu metodą Plug and Play jest on wspaniałym rozwiązanie dla klientów posiadających samochody Subaru z silnikiem 2.0 D na gwarancji.
W razie potrzeby można w łatwy, nawet samodzielny sposób powrócić do ustawień seryjnych np: przed wizytą w serwisie.
W przypadku Subaru OUTBACK skorzystanie z tuningu poprzez DPP wiąże się ze znaczną poprawą elastyczności w pełnym zakresie obrotów, konkretnym wzroście dynamiki i przyspieszeń na każdym biegu.
Oczywiscie wartości przyrostów zależne są takze od potencjały konkretnego egzemplarza, a w przypadku systemów Denso ustawienia fabryczne są bardzo różne, szczególnie na rynku polskim.
Ponadto dzięki
profesjonalnemu działaniu DPP Subaru Outback staje się także ekonomiczniejsze i przy zachowaniu
tej samej techniki jazdy można oszczędzać na poziomie ok. 0.8-1.3 litra
na 100 km.Reasumując, DPP to najnowszej, światowej jakości rozwiązanie dla klientów samochodów Subaru z silnikiem 2.0 D (diesel boxer) ceniących sobie jakość, wydajność i profesjonalne działanie.
Więcej informacji na temat działania systemu Digital Power Pack dowiesz się tutaj - Digital Power Pack
Gdzie można dokonać tuningu Subaru za pomocą DPP?
Jest to możliwe w naszej centrali w Opolu.
Masz więcej pytań na temat tuningu Subaru?
Możesz skontaktować się z naszym ekspertem i zapytać się o rozwiązanie dla Ciebie - kontakt





