
natomiats elastyczność na biegu 4-tym aż o ponad 5 sekund!.
Opcja takiego rodzaju tuningu wybierana jest przez naszych klientów w nowych samochodach, gdyż sterownik DPP montowany jest za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play i dlatego samodzielnie można go zdemontować przed wizytą w serwisie ( zajmuje to ok 10-15 minut)
Po jego zdemontowaniu samochód wraca do seryjnych ustawień, a serwis odbiera taki samochód jako w pełni seryjny co pozwala klientom odpowiada w celu zachowania praw gwarancyjnych.
Czas wykonania optymalizacji wraz z potrzebnymi pomiarami mocy, momentu, elastyczności, analizą spalin AFR i wykonaniem ustawień potrzebnym konkretnemu egzemplarzowi zajmuje ok.4-5 godzin.
Nastepnie po modernizacji silnik 2.0 D4D z moca nawet 160 KM staje się znacznie elastyczniejszy niż seryjna wersja 2.2 150 KM.
Więcej informacji prosimy o - kontakt