
Po dokonanych pomiarach na hamowni okazało się iż ten egzemplarz dysponuje wręcz książkowymi parametrami czyli 314 KM i 750 Nm.
Podczas wykonywania modernizacji mając na celu uzyskanie bezpiecznych przyrostów jak i efektywnego poprawienia dynamiki całej jednostki napędowej przy wykonywaniu nowszego oprogramowania kładliśmy także nacisk na ustawienie wstępnych parametrów pracy skrzyni.
Taka optymalizacja kompleksowa wykonana w sposób indywidualny pozwala na znaczące poprawienie osiągów samochodu, polepszenia elastyczności czy też czasów reakcji skrzyni automatycznej.

Ponadto poprzez dokonywanie pomiarów w naturalnych warunkach mamy dokładny podgląd wpływu tuningu na pracę skrzyni i poprawę elastyczności.
Dodatkowo naturalne warunki sprawiają, iż mimo tak dużych wartości momentu obrotowego seryjnie czy po tuningu ogumienie po wykonanej modernizacji może być w pełni dalej użytkowane. Jest to ważna informacja gdyż wielokrotnie na hamowniach rolkowych dochodzi do uszkodzenia opon poprzez rolki na wskutek wykonywania dużej ilości pomiarów, dużej masy samochodu i co ważne momentowi po tuningu ponad 900 Nm.

Jak to możliwe?
Tak jak wspominałem silnik ten dysponuje dużym potencjałem, ponadto nasza technologia optymalizacji każdego egzemplarza z osobna jest gwarancja dobrych i bezpiecznych przyrostów.
Reasumując, właściciel tego samochodu po dokonanej jeździe próbnej na której stwierdził iż różnica jest bardzo odczuwalna w pełnym zakresie pracy silnika przyjemnie wybrał się w podróż do domu.
Masz inny model samochodu marki VW?
To tutaj możesz się zapoznać z orientacyjnymi przyrostami po tuningu u nas katalog- chiptuning VW Tdi
Więcej informacji?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie właśnie dla Ciebie - kontakt