Chip Tuningu Super Vip oferowany jest dla samochodów o
konkretnym potencjale. Tak jest także w przypadku samochodu VW Touareg 5.0 Tdi
V10 z seryjna mocą 313 KM
i 750 Nm. Pierwsze co się nasuwa to po co tuningować diesla który ma seryjnie 313 KM ? Aby to w pełni zrozumieć
trzeba zasiąść za sterami tego kolosa o masie podad 2600 kg i poczuć iż jego seryjna dynamika pozostawia wiele do życzenia. Właściciel tego
egzemplarza przyjechał do nas z drugiego końca Polski gdyż zależy mu na
profesjonalnym tuningu oraz na znacznym poprawieniu dynamiki swojego samochodu...
Po dokonanych pomiarach na hamowni okazało się iż ten
egzemplarz dysponuje wręcz książkowymi parametrami czyli 314 KM i 750 Nm.
Podczas wykonywania modernizacji mając na celu uzyskanie
bezpiecznych przyrostów jak i efektywnego poprawienia dynamiki całej jednostki
napędowej przy wykonywaniu nowszego oprogramowania kładliśmy także nacisk na
ustawienie wstępnych parametrów pracy skrzyni.
Taka optymalizacja kompleksowa wykonana w sposób
indywidualny pozwala na znaczące poprawienie osiągów samochodu, polepszenia
elastyczności czy też czasów reakcji skrzyni automatycznej.
Dla ciekawostki silnik ten wyposażony jest w dwa sterowniki
technologii Bosch EDC16 ( program musi być zmodyfikowany precyzyjnie dwóch jednoczesnie) i dzięki specjalistycznemu sprzętowi możemy dokonać
modernizacji w takim egzemplarzy drogą bezinwazyjną przez złącze OBD.
Ponadto poprzez dokonywanie pomiarów w naturalnych warunkach
mamy dokładny podgląd wpływu tuningu na pracę skrzyni i poprawę elastyczności.
Dodatkowo naturalne warunki sprawiają, iż mimo tak dużych
wartości momentu obrotowego seryjnie czy po tuningu ogumienie po wykonanej
modernizacji może być w pełni dalej użytkowane. Jest to ważna informacja gdyż
wielokrotnie na hamowniach rolkowych dochodzi do uszkodzenia opon poprzez rolki na wskutek
wykonywania dużej ilości pomiarów, dużej masy samochodu i co ważne momentowi po
tuningu ponad 900 Nm.
Tak, w tym właśnie miejscu zdradziłem efekt jaki uzyskaliśmy
poprzez tuning tego egzemplarza, 380
KM i 909 Nm. co daje przyrost 66 KM i 169 Nm., jedynie
poprzez tuning elektroniczny.
Jak to możliwe?
Tak jak wspominałem silnik ten dysponuje dużym potencjałem,
ponadto nasza technologia optymalizacji każdego egzemplarza z osobna jest
gwarancja dobrych i bezpiecznych przyrostów.
Reasumując, właściciel tego samochodu po dokonanej jeździe
próbnej na której stwierdził iż różnica jest bardzo odczuwalna w pełnym
zakresie pracy silnika przyjemnie wybrał się w podróż do domu.
Masz inny model samochodu marki VW?
To tutaj możesz się zapoznać z orientacyjnymi przyrostami po
tuningu u nas katalog- chiptuning VW Tdi
Więcej informacji?
Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie
właśnie dla Ciebie - kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35