Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK podczas pomiarów i strojenia na hamowni Maha LPS 3000 u nas w Opolu
Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK podczas pomiarów i strojenia na hamowni Maha LPS 3000 u nas w Opolu
Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do bezpiecznego wykorzystania. W przypadku silników wolnossących można go obudzić zmianami mechanicznymi jak dolot powietrza czy sportowy wydech jak i także poprzez optymalizację programową Chip Tuning Super VIP LUX.

 

W przypadku tego egzemplarza Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK cel strojenia był specyficzny gdyż samochód brał udział w wyścigach długodystansowych.

 

Dlatego ważniejszym było uzyskanie wyższej mocy i odpowiedniej charakterystyki krzywej mocy niż momentu. Samochód został przygotowany tak przez zespół wyścigowy iż można było go mierzyć stacjonarnie na naszej hamowni Maha LPS 3000 (został wykonany stosowny moduł).

 

Wykonywaliśmy kilka różnych ustawień aby w konsekwencji zakończyć na 27 KM więcej i 23 Nm. więcej. Na ustawieniu bliższym wersji drogowej silnik uzyskiwał 24 Km więcej i 30 Nm. więcej, jednakże w tym przypadku potrzeby były inne.

 

Polepszona została także reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu, a odpowiedniejsze ustawienie zapłonów zmieniło barwę dźwięku silnika na jeszcze przyjemniejszą.

 

Zatem jeżeli masz seryjną wersję Porsche z silnikiem wolno ssącym bez turbo to możesz u nas skorzystać zarówno ze strojenia silnika pod konkretne potrzeby np.: lepsze paliwo jak i możesz dokonać u nas szerszy modernizacji mechanicznych np.: zmiana układu wydechowego i kolektorów czy dolotu powietrza.

 

Dzięki juz tylko optymalizacji programowej Chip Tuning Super VIP LUX zyskuje się znaczącą poprawę dynamiki i elastyczności odczuwalną już na jeździe próbnej dającą dużo wiecej przyjemności z jazdy. Jeżeli bedziesz chciał pózniej jeszcze bardziej wzmocnić swoje Porsche to zawsze można dokonać modernizacji dodatkowych w postaci w/w dolotu powietrza i układu wydechowego wraz  ze sportowymi kolektorami i katalizatorami. Ten dodatkowy zakres pozwala najczęściej poprawic parametry o dodakowe ok .10%.

 

W sprawie większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

Kontakt Motul

Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/modules/mod_facebook_slide_likebox/tmpl/default.php on line 9