Zanim zobaczysz nagranie elastyczności na 4 tym biegu, zarazem co zyskał użytkownik, który skorzystał z indywidualnego pakietu do samochodu na gwarancji -Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM - to kilka istotnych faktów.
Faktycznie! Na filmie widać, że ma niesamowitą elastyczność. Zadziwiająco "zbiera się" od 1000 obrotów a dlaczego użytkownik chciał wykonać Wasze pakiety?
Z czego takie możliwości? Coraz większe możliwości pojawiały się wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano. Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)
Poniższy pomiar na hamowni został wykonany w tym samochodzie po zastosowaniu wcześniejszej serii preparatów. Teraz po zastosowaniu uzupełnienia pakietu (po 3 wymianach oleju silnikowego) i ponowieniu w skrzyni biegów efekt jest jeszcze lepszy.

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) i przełożenie tych doświadczeń na silniki Diesel wniosło bardzo wiele aby można było uzyskiwać takie efekty.
Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wysokoprężnych - Diesel, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.
Dzięki temu użytkownik zyskał w swoim samochodzie Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM (z silnikiem marki PSA) poprawę sprawności ponad 30% w warunkach drogowych.
Co wykonaliście w tym silniku, skrzyni biegów?
- z full pakietem nanotechnologii w technologii MyNano (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów
- specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

Co zyskał ten użytkownik po wykonaniu Waszych pakietów z dodatkami MyNano?*
- to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą elastyczność od bardzo niskich obrotów
- znacznie wyższy moment obrotowy
- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- łatwiejszą zmianę biegów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów)
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- duża "lekkość" jazdy samochodem
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Co z życiem paliwa bo ceny paliwa wysokie a te silniki Diesla do bardzo ekonomicznych nie należą?
Jak widać na powyższym zdjęciu. Większa sprawność i niższe straty to wynikająca z praw fizyki energooszczędność. W informacjach uzyskiwanych od użytkownika, zużycie paliwa po wykonaniu pakietów, mimo znacznie innej, lepszej i bezpieczniejszej jazdy oscyluje od 6.4 do 6.8 litra na 100 km. To wartości, w które osoby jeżdżące seryjnymi "dostawczakami" jeszcze z jakimś ładunkiem na pace, wydają się nierealne.
Słyszałem, że od Was silniki Diesla wyjeżdżają na czystym oleju. To prawda?
Tak, to prawda. Każdy krok naszych czynności objętych pakietem jest bardzo istotny celem uzyskania pełnych rezultatów. Dlatego przed zastosowaniem pakietów np: silnik jest odpowiednio płukany aby finalnie zastosowany olej czy preparaty były zaaplikowane do możliwie jak najczystszego silnika. Zdjęcie pokazuje stan na miarce po zastosowaniu pełnego pakietu, już po zaaplikowaniu preparatów.

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Mam inny samochód z silnikiem Diesla, też na gwarancji, do mnie też będziecie mieli pakiet?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
pakiety dla silników Diesel (doładowane, wolnossące) zarówno nowe na gwarancji (po okresie docierania) jak i używane, z różnym przebiegiem - Power & Friction Solution Diesel MyNano
-
nieco większe pakiety pakiety dla silników Diesel (doładowane, wolnossące) zarówno nowe na gwarancji (po okresie docierania) jak i używane, z różnym przebiegiem i opcją elektroniczną Power Economy Performance
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-
