Toyota ProAce 2.0 Diesel podczas weryfikacji po wykonaniu pakietu silnik i skrzynia biegów

Zanim zobaczysz nagranie elastyczności na 4 tym biegu, zarazem co zyskał użytkownik, który skorzystał z indywidualnego pakietu do samochodu na gwarancji -Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM - to kilka istotnych faktów. 

Większa moc z w silniku Diesla i po bez chip tuningu? Przed laty nie było możliwe efektywne zwiększenie mocy, momentu obrotowego np: bez wykonania chip tuningu? Tak. Natomiast od czasu rozwinięcia efektów naszego światowego odkrycia znacząco poszerzył się wachlarz efektywnych możliwości zwiększania mocy, zmniejszania spalania i co bardzo ważne, znaczącego zwiększenia momentu obrotowego od bardzo niskich obrotów - jeszcze bez chip tuningu!  Fakt. Przez wiele lat uważano, wielu nadal uważa, że zwiększenie mocy Diesla, tym bardziej doładowanym, sterowanym elektronicznie wymaga wykonania jakiejś formy tuningu elektronicznego. 

Faktycznie! Na filmie widać, że ma niesamowitą elastyczność. Zadziwiająco "zbiera się" od 1000 obrotów a dlaczego użytkownik chciał wykonać Wasze pakiety?

Ponieważ z naszych pakietów korzystała już jego rodzina. Zarazem miał świadomość, że kupując nowy samochód, najlepiej zaraz po okresie docierania sprawdzić go i dokonać usprawnień. Zależy mu na optymalnej pracy, lepszych osiągach, mniejszym zużyciu paliwa i lepszej trwałości. Do tego nie chciał wykonywać chip tuningu a szybkie umówienie terminu to była bardzo dobra decyzja. Skrzynia biegów ciężko pracowała, zmiana biegów wymagała użycia większej siły, olej w silniku i w skrzyni biegów (przy przebiegu ok. 3500 km) był w stanie krytycznym a ze skrzyni biegów zeszło sporo opiłek.   
 

Porównanie współczynnika tarcia sam olej silnikowy vs technologia MyNano

Z czego takie możliwości? Coraz większe możliwości pojawiały się wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano. Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)

mało ktokolwiek kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat występujących (wręcz dogłębnie nie badanych) negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów, zmniejszenie spalania i emisji spalin. W tym przypadku wynik badania (AGH Kraków) pokazuje, że w porównaniu do zastosowania dobrego, samego oleju silnikowego, technologia MyNano pozwala na obniżenie współczynnika tarcia nawet o 50%. To kolosalna zmiana. Zarazem w rzeczywistości, tych korzyści jest znacznie więcej a efekty bardzo często, i to mocno wykraczają poza świadomość człowieka.

Poniższy pomiar na hamowni został wykonany w tym samochodzie po zastosowaniu wcześniejszej serii preparatów. Teraz po zastosowaniu uzupełnienia pakietu (po 3 wymianach oleju silnikowego) i ponowieniu w skrzyni biegów efekt jest jeszcze lepszy.

Wykres z hamowni Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM po wykonaniu pakietu Power & Friction Solution Diesel  

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) i przełożenie tych doświadczeń na silniki Diesel wniosło bardzo wiele aby można było uzyskiwać takie efekty. 

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wysokoprężnych - Diesel, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.  

Ford Fiesta R200 z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - załoga Adrian Jurasz i Tomasz Tkacz 2 miejsce w Rajdzie Śląska

Dzięki temu użytkownik zyskał w swoim samochodzie Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM (z silnikiem marki PSA) poprawę sprawności ponad 30% w warunkach drogowych. 

Co wykonaliście w tym silniku, skrzyni biegów?

Zakres indywidualnego pakietu Power & Friction Solution Diesel oraz Gearbox Solution w wersji Heavy dla skrzyni manualnej (oczywiście po zakresie diagnostycznym, pomiarowym i rekonesansie technicznym)
 
  • z full pakietem nanotechnologii w technologii MyNano (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów 
  • specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)

Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

No właśnie. To efekt wieloletniej, błędnej indoktrynacji na rynku, że aby zyskać znaczącą poprawę elastyczności, mocy czy momentu obrotowego trzeba wykonać n: chip tuning. Tym czasem skupienie się na zmniejszeniu strat wokół nadmiernego tarcia, spadku szczelności, pogorszonego zapłonu mieszanki i  wzrostu sprawności, daje znacznie więcej korzyści niż daleko idące, negatywnie wpływające na sprawność i trwałość np: wykonanie samego chip tuningu. 
 
MyNano na Barbórce Warszawskiej

Co zyskał ten użytkownik po wykonaniu Waszych pakietów z dodatkami MyNano?*

  • to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą elastyczność od bardzo niskich obrotów 
  • znacznie wyższy moment obrotowy 
  • znacznie szybszą reakcję na pedał gazu 
  • wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów 
  • łatwiejszą zmianę biegów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów) 
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika
  • znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
  • duża "lekkość" jazdy samochodem  
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość. 

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

Toyota ProAce 2.0 D4D 150 KM z pakietem Power & Friction Solution Diesel - znacznie mniejsze zużycie paliwa

Co z życiem paliwa bo ceny paliwa wysokie a te silniki Diesla do bardzo ekonomicznych nie należą?

Jak widać na powyższym zdjęciu. Większa sprawność i niższe straty to wynikająca z praw fizyki energooszczędność. W informacjach uzyskiwanych od użytkownika, zużycie paliwa po wykonaniu pakietów, mimo znacznie innej, lepszej i bezpieczniejszej jazdy oscyluje od 6.4 do 6.8 litra na 100 km. To wartości, w które osoby jeżdżące seryjnymi "dostawczakami" jeszcze z jakimś ładunkiem na pace, wydają się nierealne.         

Słyszałem, że od Was silniki Diesla wyjeżdżają na czystym oleju. To prawda?  

Tak, to prawda. Każdy krok naszych czynności objętych pakietem jest bardzo istotny celem uzyskania pełnych rezultatów. Dlatego przed zastosowaniem pakietów np: silnik jest odpowiednio płukany aby finalnie zastosowany olej czy preparaty były zaaplikowane do możliwie jak najczystszego silnika. Zdjęcie pokazuje stan na miarce po zastosowaniu pełnego pakietu, już po zaaplikowaniu preparatów. 

 
Stan oleju na miarce poziomu oleju po zastosowaniu pakietu - Toyota ProAce 2.0 D4D

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków), przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano

Mam inny samochód z silnikiem Diesla, też na gwarancji, do mnie też będziecie mieli pakiet?

Tak! Dysponujemy technologią MyNano, która pozwala na wykonywanie pakietów we wszystkich jednostkach napędowych z silnikami Diesla i różnego rodzaju skrzyniami biegów, napędami. Najważniejsze aby miał odpowiedni stan i kondycję, co także badamy przed wykonaniem pakietów poprzez nasz autorski zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym (czy innymi badaniami jak np: laboratoryjne badanie oleju silnikowego w technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt