Zanim zobaczysz nagranie z pomiarów na hamowni, zarazem co zyskał Pan Łukasz, który skorzystał z indywidualnego pakietu do Fiata Tipo 1.4 16V 95 KM i usłyszysz jego wypowiedź, zobaczysz opinię Pana Tomka czy Pana Jakuba - to kilka istotnych faktów.
Tym samym warto zobaczyć ten nagrany na żywo pomiar na hamowni - samochód Fiat Tipo 1.4 16V bazowo 95 KM po pakiecie Stage 1++
Faktycznie? Efektywne zwiększenie mocy a co ważne momentu obrotowego w silniku wolnossącym, benzynowym Fiat 1.4 16V 95 KM? I to jeszcze bez chip tuningu i zmian mechanicznych? Tak, tym bardziej wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano.
Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)
Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.
Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wolnossących, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.
Dzięki temu Pan Łukasz zyskał w swoim samochodzie Fiat Tipo 1.4 16V 95 KM poprawę sprawności ponad 30% w warunkach drogowych. Poprawa jest kolosalna, co sprawiło, że klient jest bardzo zadowolony z wykonanych usprawnień a dodatkowo podesłał nam to nagranie:
Co wykonaliście w Fiacie Tipo 1.4 16V 95 KM Pana Łukasza (wolnossąca benzyna ze skrzynią manualną)?
- z full pakietem nanotechnologii (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów
- specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
- efektywniejsze świece zapłonowe oraz specjalna poprawka w układzie zapłonowym
- sportowy wkład filtra powietrza
- dodatkowe, bardzo efektywne zmiany w dolocie powietrza (+ dolot typu dynamicznego)
- oraz moduł DBW, pozwalający kierowcy na zmianę strategii reakcji na pedału gazu, dostępności mocy i momentu obrotowego oraz w tym przypadku reakcji skrzyni biegów
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?
Co zyskał Pan Łukasz w swoim Tipo po wykonaniu Waszych pakietów?*
- w Tipo to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą dynamikę, elastyczność i nareszcie bezpieczniejsze wyprzedzanie
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów
- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- łatwiejszą zmianę biegów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów)
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- duża "lekkość" jazdy samochodem
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Co z życiem paliwa bo seryjnym Tipo nie ma czym jechać a do tego potrafi woje spalić?
Jak widać na powyższym zdjęciu podczas jazdy na autostradzie. Większa sprawność i niższe straty to wynikająca z praw fizyki energooszczędność. W informacjach uzyskiwanych od użytkowników jak i od Pana Łukasza, zużycie paliwa po wykonaniu pakietów, mimo znacznie innej, lepszej i bezpieczniejszej jazdy oscyluje od 5.1 do 6.8 litra na 100 km. Te wyższe wartości to przy jazdach autostradowych lecz zarazem osiągi są na tyle lepsze, że bez problemu można często korzystać z lewego pasa :-)
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Warto również zobaczyć wypowiedź Pana Jakuba po wykonaniu jazdy próbnej Fiatem Tipo 1.4 16V bazowo 95 KM po wykonaniu mniejszego pakietu Power Economy Performance.
Mam inny samochód z silnikiem wolnossącym, do mnie też będziecie mieli pakiet?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-