Honda Accord 2.0 benzyna 155 KM po pakiecie Power Economy Performance z MyNano

Zanim zobaczyć co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord i nagrany przez niego filmik to kilka wyjaśnień. Przed wielu laty nie było możliwe efektywne zwiększenie mocy bez wielu znaczących zmian?

Tak. Natomiast od czasu rozwinięcia efektów naszego światowego odkrycia znacząco poszerzył się wachlarz efektywnych możliwości zwiększania mocy, zmniejszania spalania i co bardzo ważne, znaczącego zwiększenia momentu obrotowego od bardzo niskich obrotów - jeszcze bez chip tuningu!  Fakt. Przez wiele lat uważano, wielu nadal uważa, że zwiększenie mocy w silniku wolnossącym czy wykonanie chip tuningu nie ma sensu. Twierdzą czy wypisują w internecie informacje, że można poprawić 3-5% lecz nie warto. Za to aby zyskać znacznie więcej to trzeba wykonać sporo zmian mechanicznych.

Faktycznie? Efektywne zwiększenie mocy a co ważne momentu obrotowego w silniku wolnossącym, benzynowym Honda 2.0? I to jeszcze bez chip tuningu i zmian mechanicznych? Tak, tym bardziej wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano.

Porównanie współczynnika tarcia sam olej silnikowy vs technologia MyNano

Jak można zobaczyć powyżej na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia, mało ktoś kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów oraz zmniejszenie spalania.

Wynik badania (AGH Kraków) pokazuje, że w porównaniu do zastosowania dobrego, samego oleju silnikowego, technologia MyNano pozwala na obniżenie współczynnika tarcia nawet o 50%. To kolosalna zmiana. Zarazem w rzeczywistości, tych korzyści jest znacznie więcej a efekty bardzo często, i to mocno wykraczają poza świadomość człowieka.
 
Zjawisko samozapłonu w silnikach benzynowych to podobne zjawisko jakie występuje w silnikach Diesel

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wolnossących, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.  

Ford Fiesta R200 z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - załoga Adrian Jurasz i Tomasz Tkacz 2 miejsce w Rajdzie Śląska

 
Tym samym rozwój technologii MyNano, wyniki testów, badań jak i wykonanych modernizacji pokazały, że bez znaczących ingerencji mechanicznych a nawet bez chip tuningu można zyskać na tyle poprawę sprawności czy osiągów, że Ci, którzy skorzystali nie chcą rozglądać się za silnikami turbo!  

Dzięki temu Pan Piotr zyskał w swoim samochodzie Honda Accord 2.0 benzyna 155 KM (skrzynia automatyczna) poprawę sprawności do 30% w warunkach drogowych. Poprawa jest kolosalna, co sprawiło, że klient jest bardzo zadowolony z wykonanych usprawnień a dodatkowo podesłał nam to nagranie (wersja Tourer - kombi, większe koła 19 cali):

Co wykonaliście w Hondzie Accord 2.0 Pana Piotra (wolnossąca benzyna ze skrzynią automatyczną)?

Zakres indywidualnego pakietu Power Economy Performance MyNano, który posiada w sobie pakiet LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution dla skrzyni automatycznej (oczywiście po zakresie diagnostycznym, pomiarowym i rekonesansie technicznym)
 
  • z full pakietem nanotechnologii (silnik i automatyczna skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów 
  • specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
  • efektywniejsze świece zapłonowe oraz specjalna poprawka w układzie zapłonowym
  • nowy filtr paliwa Long Life
  • sportowy wkład filtra powietrza wraz z pre-filtrem
  • dodatkowe zmiany w dolocie powietrza 
  • oraz moduł DBW, pozwalający kierowcy na zmianę strategii reakcji na pedału gazu, dostępności mocy i momentu obrotowego oraz w tym przypadku reakcji skrzyni biegów  

Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

No właśnie. To efekt wieloletniej, błędnej indoktrynacji na rynku, że aby wiele zyskać to trzeba mnóstwo „pomodzić”. Tym czasem skupienie się na zmniejszeniu strat wokół nadmiernego tarcia, spadku szczelności, pogorszonego zapłonu daje znacznie więcej niż daleko idące i bardzo kosztowne modernizacje mechaniczne. 
 
MyNano na Barbórce Warszawskiej
 

Co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord 2.0 po wykonaniu Waszych pakietów?*

  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego 
  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów 
  • znacznie szybszą reakcję na pedał gazu (zarówno silnika jak i automatycznej skrzyni biegów) 
  • wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz hydraulicznego (w skrzyni biegów) 
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika
  • łatwiejsza zmiana biegów
  • znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
  • duża "lekkość" jazdy samochodem  
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość. 

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków), przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano

Mam inny samochód z silnikiem wolnossącym, do mnie też będziecie mieli pakiet?

Tak! Dysponujemy technologią MyNano, która pozwala na wykonywanie pakietów we wszystkich jednostkach napędowych z silnikami wolnossącymi i różnego rodzaju skrzyniami biegów, napędami. Najważniejsze aby miał odpowiedni stan i kondycję, co także badamy przed wykonaniem pakietów poprzez nasz autorski zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym (czy innymi badaniami jak np: laboratoryjne badanie oleju silnikowego w technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów Power Economy Performance czy LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt