Zanim zobaczyć co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord i nagrany przez niego filmik to kilka wyjaśnień. Przed wielu laty nie było możliwe efektywne zwiększenie mocy bez wielu znaczących zmian?
Faktycznie? Efektywne zwiększenie mocy a co ważne momentu obrotowego w silniku wolnossącym, benzynowym Honda 2.0? I to jeszcze bez chip tuningu i zmian mechanicznych? Tak, tym bardziej wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano.
Jak można zobaczyć powyżej na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia, mało ktoś kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów oraz zmniejszenie spalania.

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.
Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wolnossących, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.
Dzięki temu Pan Piotr zyskał w swoim samochodzie Honda Accord 2.0 benzyna 155 KM (skrzynia automatyczna) poprawę sprawności do 30% w warunkach drogowych. Poprawa jest kolosalna, co sprawiło, że klient jest bardzo zadowolony z wykonanych usprawnień a dodatkowo podesłał nam to nagranie (wersja Tourer - kombi, większe koła 19 cali):
Co wykonaliście w Hondzie Accord 2.0 Pana Piotra (wolnossąca benzyna ze skrzynią automatyczną)?
- z full pakietem nanotechnologii (silnik i automatyczna skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów
- specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
- efektywniejsze świece zapłonowe oraz specjalna poprawka w układzie zapłonowym
- nowy filtr paliwa Long Life
- sportowy wkład filtra powietrza wraz z pre-filtrem
- dodatkowe zmiany w dolocie powietrza
- oraz moduł DBW, pozwalający kierowcy na zmianę strategii reakcji na pedału gazu, dostępności mocy i momentu obrotowego oraz w tym przypadku reakcji skrzyni biegów
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

Co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord 2.0 po wykonaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów
- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu (zarówno silnika jak i automatycznej skrzyni biegów)
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz hydraulicznego (w skrzyni biegów)
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- łatwiejsza zmiana biegów
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- duża "lekkość" jazdy samochodem
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Mam inny samochód z silnikiem wolnossącym, do mnie też będziecie mieli pakiet?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-
