Zanim zobaczyć co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord i nagrany przez niego filmik to kilka wyjaśnień. Przed wielu laty nie było możliwe efektywne zwiększenie mocy bez wielu znaczących zmian?
Faktycznie? Efektywne zwiększenie mocy a co ważne momentu obrotowego w silniku wolnossącym, benzynowym Honda 2.0? I to jeszcze bez chip tuningu i zmian mechanicznych? Tak, tym bardziej wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano.
Jak można zobaczyć powyżej na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia, mało ktoś kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów oraz zmniejszenie spalania.
![Zjawisko samozapłonu w silnikach benzynowych to podobne zjawisko jakie występuje w silnikach Diesel](/images/nowe-zdjecia/img_20221112_085729.jpg)
Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.
Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wolnossących, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.
Dzięki temu Pan Piotr zyskał w swoim samochodzie Honda Accord 2.0 benzyna 155 KM (skrzynia automatyczna) poprawę sprawności do 30% w warunkach drogowych. Poprawa jest kolosalna, co sprawiło, że klient jest bardzo zadowolony z wykonanych usprawnień a dodatkowo podesłał nam to nagranie (wersja Tourer - kombi, większe koła 19 cali):
Co wykonaliście w Hondzie Accord 2.0 Pana Piotra (wolnossąca benzyna ze skrzynią automatyczną)?
- z full pakietem nanotechnologii (silnik i automatyczna skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) i skrzyni biegów
- specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
- efektywniejsze świece zapłonowe oraz specjalna poprawka w układzie zapłonowym
- nowy filtr paliwa Long Life
- sportowy wkład filtra powietrza wraz z pre-filtrem
- dodatkowe zmiany w dolocie powietrza
- oraz moduł DBW, pozwalający kierowcy na zmianę strategii reakcji na pedału gazu, dostępności mocy i momentu obrotowego oraz w tym przypadku reakcji skrzyni biegów
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?
![MyNano na Barbórce Warszawskiej](/images/nowe-zdjecia/barborka_mynano_22.jpg)
Co zyskał Pan Piotr w swojej Hondzie Accord 2.0 po wykonaniu Waszych pakietów?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów
- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu (zarówno silnika jak i automatycznej skrzyni biegów)
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz hydraulicznego (w skrzyni biegów)
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- łatwiejsza zmiana biegów
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- duża "lekkość" jazdy samochodem
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
![Siedziba MyNano High Automotive Technology oraz 44tuning Performance Center](/images/nowe-zdjecia/sedziba-mynano.jpg)
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Mam inny samochód z silnikiem wolnossącym, do mnie też będziecie mieli pakiet?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-
![Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw](/images/nowe-zdjecia/robert-hamownia.jpg)