O co chodzi z tym zmniejszeniem oporów (silnik i skrzynia biegów)? Skąd się bierze taki duży wzrost siły bezwładności i efekt żeglowania? Faktycznie można do 30% zmniejszyć zużycie paliwa?
Jednak wyniki naszego odkrycia i dalszy rozwój wykazał, że wszyscy byliśmy w błędzie, gdyż głównym czynnikiem wpływających np: na nasilone hamowanie silnikiem jest - nadmierne tarcie, zarówno w silniku jak i np: w skrzyni biegów.
Znaczące zmniejszenie tarcia wewnętrznego, związanych z nim zjawisk synergicznym (silnik, skrzynia biegów, napęd) sprzyja zwiększeniu siły bezwładności.
Mam inny samochód, z innym silnikiem, do mnie też będziecie mieli pakiet? Też będę miał znacznie większe osiągi i efekt "żeglowania"?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-