Honda Accord 2.0 benzyna 155 KM po pakiecie Power Economy Performance z MyNano - efekt żeglowania

O co chodzi z tym zmniejszeniem oporów (silnik i skrzynia biegów)? Skąd się bierze taki duży wzrost siły bezwładności i efekt żeglowania? Faktycznie można do 30% zmniejszyć zużycie paliwa?

Gdyby nie nasze odkrycie i rozwój technologii MyNano to z pewnością sami nadal żylibyśmy w przekonaniu, że stosuje się najlepszy olej z jakimiś tam dodatkami to nic lepiej zrobić nie można. Ponadto przez wiele lat uważaliśmy a z pewnością gro użytkowników czy ludzi z branży uważa, że hamowanie silnikiem to efekt "kompresji w silniku i panujących tam ciśnień", oporów toczenia czy powietrza. 

Jednak wyniki naszego odkrycia i dalszy rozwój wykazał, że wszyscy byliśmy w błędzie, gdyż głównym czynnikiem wpływających np: na nasilone hamowanie silnikiem jest - nadmierne tarcie, zarówno w silniku jak i np: w skrzyni biegów. 

Znaczące zmniejszenie tarcia wewnętrznego, związanych z nim zjawisk synergicznym (silnik, skrzynia biegów, napęd) sprzyja zwiększeniu siły bezwładności. 

Pozwala ona, jak w przypadku tego użytkownika na znaczące nasilenie efektu "żeglowania" oraz znacznie lepsze efekty z np: Eco Driving, tym bardziej przy zastosowaniu techniki jazdy defensywnej. Zarazem to wszystko jest możliwe po zastosowaniu pakietów z dodatkami przełomowej technologii MyNano. 
 
Ponadto znacząco mniejsze opory i straty wewnętrzne to zarazem łatwiejsze przyspieszanie, większe osiągi, większy moment obrotowy dostępniejszy od niższych obrotów, moc oraz lepsza trwałość.
 
Nie bez znaczenia jest fakt znaczącego zmniejszenia zużycia paliwa, który może sięgać nawet do 30%. 

Mam inny samochód, z innym silnikiem, do mnie też będziecie mieli pakiet? Też będę miał znacznie większe osiągi i efekt "żeglowania"? 

Tak! Dysponujemy technologią MyNano, która pozwala na wykonywanie pakietów we wszystkich jednostkach napędowych z silnikami wolnossącymi, doładowanymi (oraz hybrydowymi), benzyna, Diesel, LPG i z różnego rodzaju skrzyniami biegów, napędami. Najważniejsze aby miał odpowiedni stan i kondycję, co także badamy przed wykonaniem pakietów poprzez nasz autorski zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym (czy innymi badaniami jak np: laboratoryjne badanie oleju silnikowego w technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów Stage 1+, Stage 1++, Stage 2 czy mniejszych Power Economy Performance oraz LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt