pomiary emisji Jeep Grand Cherokee 6.4 Hemi z instalacją LPG TartariniKolejny Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi przyjechał do nas na zakres diagnostyki obciążeniowej. Tym razem z instalacją LPG zamontowaną przez ASO.
Choć jest to fajny silnik i po odpowiednim przygotowaniu Bi-Fuel, pakiecie minimalizowania zjawiska samozapłonów, mógłby dobrze pracować nawet na LPG (przy indywidualnym wykonaniu instalacji w/g naszej technologii) to w tym przypadku charakterystyki i wartości mocy, momentu obrotowego, parametry jego pracy mówią same za siebie. Parametry pracy silnika na poziomie dramatycznym.
wykres z hamowni Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi z LPG Tartarini - w tle praca na benzynieZ pewnością uratował go fakt, że był spokojniej użytkowany, jak i całkiem przypadkiem, choć z polecenia trafił do nas. Jak widać na załączonym przykładzie, w tym pomiarów analizy spalin w stosunku do danych w homologacji, producenci instalacji LPG, zakłady montażowe jak i urząd odpowiedzialny za wydawanie homologacji igrają z ogniem.
Homologacja Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi z LPG Tartarini W przypadku takiego silnika 6.4 Hemi, uzyskanie wartości emisji zanieczyszczeń podanych w homologacji instalacji LPG, w bezpiecznych warunkach pracy silnika tego silnika są nie do uzyskania.
Tym samym to kolejny dowód, że mamy dotyczynienia z szeroko pojętą aferą gazową LPG w którą zamieszane są urzędy, producenci instalacji, zakłady montażowe czy nawet sprzedawcy samochodów. Po prostu wygląda na to, że mało kto przykłada się do faktycznej weryfikacji pracy silników z instalacjami LPG a głównie skupiają się aby wszystko grało na papierze.
Pomiar emisji spalin Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi z LPG Tartarini





