
Prawie 100 KM mocy więcej i to jeszcze bez chip tuningu i tuningu tylko po wykonaniu naszego autorskiego pakietu minimalizowania seryjnie występujących negatywnych zjawisk.
Czy to możliwe, że po etapach minimalizowania samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki oraz nadmiernego tarcia silnik 6.4 Hemi tak znacząco zyskuje na sprawności? Tak! Kolejne dwa Jeep Grand Cherokee SRT 6.4 Hemi wyjeżdżają od nas po wykonaniu pakietu minimalizowania zjawiska samozapłonów (występuje w każdym egzemplarzu - problem konstrukcyjny)

Jak wiadomo, silniki 6.4 Hemi mają seryjnie generować 468 KM. Egzemplarz po lewej generował seryjnie na 4 tym biegu jedynie 395 KM. Za to na 5 tym biegu raptem 354 KM. Po wykonaniu pakietu minimalizowania samozapłonów odzyskał wigoru, generując na 5 tym biegu już 450 KM.
Sytuacja jest na tyle ciekawa, że wszelkie firmy tuningowe, w Polsce, Europie czy w Stanach Zjednoczonych aby uzyskać przyrost 100 KM cudują z szeregiem daleko idących zmian tuningowych czy np: montażem kompresora.
Tym czasem nasz autorki pakiet minimalizowania negatywnych zjawisk w tym samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia, dający możliwość zastosowania w samochodach na gwarancji, jeszcze bez tuningu pozwala na tak imponującą poprawę sprawności, osiągów. Przy okazji zyskuje się lepszą kulturę pracy, mniejszy hałas w kabinie, mniejsze spalanie i lepszą trwałość.

Po więcej informacji na temat naszego światowego odkrycia w zakresie zjawiska LSPI - SPI (samozapłonów), nieodpowiedniego spalania mieszanki, nadmiernego tarcia zapraszamy tutaj: LSPI-SPI - co to jest samozapłon