Na prośbę klientów którzy po zakupieniu samochodów grupy Kia Hyundai z silnikami 1.7 Crdi 115 czy 136 KM byli rozczarowani ich seryjnymi osiągami zamieszczamy informację o korzyściach z modernizacji tych silników u nas.
Po pierwsze znacząco zmniejsza się „turbo dziura”. Poprzez wzrost ok.50-60 Nm. więcej i lepszej „krzywej” momentu obrotowego diametralnie poprawia się dynamika silnika już od niższych obrotów. Do tego silnik zyskuje także na dynamice w średnim i wysokim zakresie obrotów co jest możliwe dzięki ok. 30 KM mocy więcej.
Dynamiczny zakres pracy tego silnika poszerza się w stosunku do wersji seryjnej aż o 1200 obrotów. Dostępne są wersje tuningu bezinwazyjnego poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel oraz Chip Tuning Super VIP.
Obydwie opcję dostępne są w wydaniu z pełną diagnostyką i indywidualną optymalizacją np.: na certyfikowanej hamowni Maha u nas w Opolu gdzie przyjeżdżają klienci z całej Polski.
Wykres z hamowni Maha Chip tuning DPP Kia Optima 1.7 Crdi 136 KM
Ważnym jest iż przy tuningu regulujemy tak pracę silnika aby filtr cząstek DPF miał odpowiednie warunki pracy. W kwestiach zapoznania się z przyrostami i wykresami zapraszamy do katalogu przyrostu mocy . Więcej informacji – zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt.