John Deere 6620 SE po optymalizacji mocy o 40 KM mocy więcej
John Deere 6620 SE po optymalizacji mocy o 40 KM mocy więcej
Mniejsza moc, zbyt mała wartość momentu obrotowego w maszynie rolniczej wiąże się najczęściej ze znacznie niższą wydajnością podczas prac polowych czy tez transportowych . W taki przypadku taki ciągnik czy tez kombajn będąc słabszy w konsekwencji męczy się i zarazem zużywa więcej paliwa. Tak też było w przypadku ciągnika John Deere 6620SE Pana Leszka któremu po prostu brakowało siły podczas prac polowych w cięższej glebie...



Z uwagi iż dla Pana Leszka dobra sprawność jego ciągnika jak i bezpieczna praca jest bardzo ważna wybrał modernizacją w naszej firmie, gdyż wykonywana jest ona indywidualnie na bazie pomiarów na hamowni. Ponadto to bezpieczeństwo to także ośrodki badawcze w których weryfikujemy i sprawdzamy możliwości tuningu konkretnych maszyn przed oferowaniem dla klientów.

 

Zobacz jak wyglada profesjonalna optymalziacja mocy w ciagniku rolniczym oraz opinię jednego z setek rolników którzy skorzystali z naszych usług

 



Wracając do tego konkretnego ciągnika John Deere 6620 SE, na pomiarze seryjnie dysponował na wałku WOM 120,2 KM oraz momentem 736 Nm. ( czyli na silniku 132 KM i 541 Nm.) Po indywidualnej optymalizacji programowej ( program został wykonany dla potrzeb tego konkretne ciągnika) wykonanej bezinwazyjnie przez złącze diagnostyczne John Deere Pana Leszka dysponuje parametrami na silniku 180,4 KM i 689 Nm. ( na wałku 162,3 KM i 1378 Nm.)

Dzięki tej modernizacji ciągnik Pana Leszka pracuje teraz bardzo dobrze, bez względu na warunki glebowe pozwala na efektywną pracę prowadzoną w bezpiecznym tempie, po prostu praca takim sprzętem po tuningu do duża przyjemność.

Dlaczego nie robi tego fabryka?


John Deere 6620 SE Pana Leszka
John Deere 6620 SE Pana Leszka
Może to zabrzmi trochę dziwnie, jednak fabryka to jak najbardziej wykonuje w formie oferowania w przypadku tych samych silników kilku wersji mocy. Dzięki przeprowadzanych w naszych ośrodkach badawczych badaniom, często mając także kontakty z samymi producentami (oczywiście nieoficjalnie) posiadamy informację w jaki stopniu możemy poprawić parametry maszyny aby było to dla niej bezpieczne.

Bazując na rzeczywistych pomiarach mocy i momentu poprzez najnowszą hamownię WOM możemy z optymalizować indywidualnie konkretną maszyną, do czego fabryka sama NIE przywiązuje uwagi gdyż ciągniki musiały by być jeszcze bardziej kosztowniejsze.

Mimo tego w fabryce płacimy średnio ok. 1000-2000 zł więcej za dodatkowy 1 KM mocy, natomiast w przypadku tuningu w naszej firmie zwiekszenie mocy oscyluje w przedziale ok.100-200 zł za 1 KM, czyli rachunek jest prosty.

Taki stosunek ceny sprawia, iż coraz więcej naszych klientów zakupuje nowe maszyny wybierając najsłabszą z danej gamy, a następnie dokonując profesjonalnego tuningu u nas.

Masz więcej pytań jak i chcesz umówić termin?

To możesz już teraz skontaktować się z naszym ekspertem technicznym i zapytać się o najkorzystniejsze termin dla Ciebie - kontakt.

Kontakt Motul