Kamper na silniku znanym z Mercedesa Sprintera 2.0 Diesel BiTurbo 170 KM, napęd przedni (skrzynia biegów ZF9HP48) a z pakietem MyNano zyskuje znaczny wzrost sprawności, momentu obrotowego, mocy, generuje znacznie mniejszy hałas i istotnie zmniejszyło się zużycie paliwa.
Do tego pakiety Power Economy Perfomance (w technologii MyNano) jeszcze bez chip tuningu, bez boxa - powerboxa a z modułem DBW mogą być wykonywane w samochodach na gwarancji (po okresie docierania) polepszając osiągi, sprawność, reakcję na pedał gazu, zmniejszając spalanie i polepszając trwałość.
Dlaczego i skąd takie możliwości i to jeszcze bez chip tuningu?
Zalecone przez producenta samochodu oleje (silnik, skrzynia, napęd) w gro przypadkach nie spełniają faktycznych wymogów, potrzeb danych podzespołów i dochodzi do szybkiego ich degradowania np: silnika, skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej itp w tym znacznie większe tarcie wewnętrzne, straty własne.
Ponadto wpływa to na niższą sprawność, gorsze osiągi, zwiększone spalanie paliwa i znacznie przyspieszone pogarszanie trwałości. Dlatego w naszych, autorskich pakietach ma miejsce odpowiedni dobór olejów wraz ze stosowaniem efektywnych fuzji olejowych i pakietu dodatków w technologii synergicznej - celowanej - syntetyczno-estrowej oraz ewentualnie innych, dodatkowych usprawnień.
Więcej o pakietach dla różnego rodzaju jednostek napędowych, również dla samochodów na gwarancji - pakiety Power Economy Performance z modułem DBW
Więcej o wynikach badań, testów i dowodach skuteczności technologii MyNano - Testy, badania, dowody skuteczności