Audi A6 2.0 TDI 204 KM Mild Hybrid podczas pomiarów po wykonaniu pakietów MyNano

Zanim zobaczysz wykres z hamowni, zarazem co zyskał użytkownik, który skorzystał z indywidualnego pakietu do samochodu na gwarancji -Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid 204 KM z napędem na cztery koła - to kilka istotnych faktów. 

Większa moc z w silniku Diesla i po bez chip tuningu? Tak i to bez nacisku na zwiększenie mocy, gdyż w tym przypadku celem było poprawienie sprawności nowego samochodu po okresie docierania. Natomiast od czasu rozwinięcia efektów naszego światowego odkrycia znacząco poszerzył się wachlarz efektywnych możliwości, w tym zwiększania sprawności, mocy, zmniejszania spalania i co bardzo ważne, znaczącego zwiększenia momentu obrotowego od bardzo niskich obrotów. Tak, jeszcze bez chip tuningu!  Fakt. Przez wiele lat uważano, wielu nadal uważa, że zwiększenie mocy Diesla, tym bardziej doładowanym, sterowanym elektronicznie wymaga wykonania jakiejś formy tuningu elektronicznego. 
 
Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid pomiar na hamowni MAHA po wykonaniu pakietów silnik i napęd w technologii MyNano

Fakt! Na wykresie widać, że zadziwiająco znacznie większy moment obrotowy "buduje się" od znacznie niższych obrotów i wartości prawie jak po chip tuningu. Dlaczego użytkownik chciał wykonać Wasze pakiety?

Ponieważ przy wcześniejszym samochodzie doświadczył bardzo szybkiego spadku sprawności, kondycji mimo bardzo małego przebiegu. Z tego tytułu już wiedział, że kupując nowy samochód, najlepiej zaraz po okresie docierania sprawdzić go i dokonać usprawnień. Zależy mu na optymalnej pracy, opcjonalnie lepszych osiągach, mniejszym zużyciu paliwa i lepszej trwałości. Do tego nie chciał wykonywać chip tuningu a lepsze osiągi to oczywiście mile widziane. Jak się okazało to była bardzo dobra decyzja. Skrzynia biegów działała z mniejszą precyzją, olej w silniku (choć był wymieniony w ASO po ok. 3000 km) zawierał przy przebiegu ok. 6000 km sporą ilość paliwa i opiłki. Zarazem z pozostałych elementów układu napędowego olej był wstanie ostrzegawczym lub krytycznym a to głównie poprzez spore zanieczyszczenie opiłkami. 
 

Porównanie współczynnika tarcia sam olej silnikowy vs technologia MyNano

Z czego takie możliwości? Coraz większe możliwości pojawiały się wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano. Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)

mało ktokolwiek kiedyś przypuszczał, że w poprawieniu sprawności i zmniejszeniu od wielu lat występujących (wręcz wcześniej, dogłębniej nie badanych) negatywnych zjawisk drzemie olbrzymi potencjał na poprawę osiągów, zmniejszenie spalania i emisji spalin. W tym przypadku wynik badania (AGH Kraków) pokazuje, że w porównaniu do zastosowania dobrego, samego oleju silnikowego, technologia MyNano pozwala na obniżenie współczynnika tarcia nawet o 50%. To kolosalna zmiana. Zarazem w rzeczywistości, tych korzyści jest znacznie więcej a efekty bardzo często, i to mocno wykraczają poza świadomość człowieka.

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) i przełożenie tych doświadczeń na silniki Diesel wniosło bardzo wiele aby można było uzyskiwać takie efekty. 

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wysokoprężnych - Diesel, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.  

Ford Fiesta R200 z pakietem LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - załoga Adrian Jurasz i Tomasz Tkacz 2 miejsce w Rajdzie Śląska

Dzięki temu użytkownik zyskał w swoim samochodzie Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid 204 KM poprawę sprawności ponad 20% w warunkach drogowych i efekt większy niż wynika z pomiarów na hamowni.  

Co wykonaliście w tym silniku 2.0 TDI Mild Hybrid, skrzyni biegów, elementach układu napędowego?

Zakres indywidualnego pakietu Power & Friction Solution Diesel oraz Gearbox Solution w wersji Heavy dla skrzyni manualnej (oczywiście po zakresie diagnostycznym, pomiarowym i rekonesansie technicznym)
 
  • z full pakietem nanotechnologii w technologii MyNano (silnik ) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika
  • specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów) 0W30
  • po (kilkukrotnym) płukaniu skrzyni biegów specjalna fuzja olejowa + zastosowanie lepszego oleju Motul do części sprzęgłowej + specjalne preparaty dla skrzyni dwusprzęgłowej (ze sprzęgłami mokrymi) 
  • po przepłukaniu fuzja olejowa + zastosowanie preparatów do skrzyni biegów (cześć napędowa)
  • po przepłukaniu odpowiedni zestaw olejów do pozostałych elementów układu napędowego wraz z preparatami serii Heavy 
  • odpowiednia adaptacja  

Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

No właśnie. To efekt wieloletniej, błędnej indoktrynacji na rynku, że aby zyskać znaczącą poprawę elastyczności, mocy czy momentu obrotowego trzeba wykonać n: chip tuning. Tym czasem skupienie się na zmniejszeniu strat wokół nadmiernego tarcia, spadku szczelności, pogorszonego zapłonu mieszanki i  wzrostu sprawności, daje znacznie więcej korzyści niż daleko idące, negatywnie wpływające na sprawność i trwałość np: wykonanie samego chip tuningu. 
 
MyNano na Barbórce Warszawskiej

Co zyskał ten użytkownik po wykonaniu Waszych pakietów z dodatkami MyNano?*

  • to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą elastyczność od bardzo niskich obrotów 
  • znacznie wyższy moment obrotowy 
  • znacznie szybszą reakcję na pedał gazu 
  • wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów 
  • płynniejsza i szybsza zmiana biegów jakiej nie jest wstanie dać np: zmiana softu 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów) 
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika
  • znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem (wzrost efektu żeglowania) + większy odzysk energii 
  • duża "lekkość" jazdy samochodem 
  • precyzyjniejsze działanie napędu 
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość. 

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center        

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków), przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano

Mam inny samochód z silnikiem Diesla, też na gwarancji, do mnie też będziecie mieli pakiet?

Tak! Dysponujemy technologią MyNano, która pozwala na wykonywanie pakietów we wszystkich jednostkach napędowych z silnikami Diesla i różnego rodzaju skrzyniami biegów, napędami. Najważniejsze aby miał odpowiedni stan i kondycję, co także badamy przed wykonaniem pakietów poprzez nasz autorski zakres diagnostyki obciążeniowej wraz z rekonesansem technicznym (czy innymi badaniami jak np: laboratoryjne badanie oleju silnikowego w technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt