Zanim zobaczysz wykres z hamowni, zarazem co zyskał użytkownik, który skorzystał z indywidualnego pakietu do samochodu na gwarancji -Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid 204 KM z napędem na cztery koła - to kilka istotnych faktów.
Fakt! Na wykresie widać, że zadziwiająco znacznie większy moment obrotowy "buduje się" od znacznie niższych obrotów i wartości prawie jak po chip tuningu. Dlaczego użytkownik chciał wykonać Wasze pakiety?
Z czego takie możliwości? Coraz większe możliwości pojawiały się wraz z rozwojem przełomowej technologii MyNano. Jak można m.in zobaczyć powyżej (na wynikach z wykonanych badań nad współczynnikiem tarcia)
Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk (LSPI oraz SPI - samozapłon w komorze spalania) i przełożenie tych doświadczeń na silniki Diesel wniosło bardzo wiele aby można było uzyskiwać takie efekty.
Po prostu można "obudzić" naturalny potencjał m.in spalinowych silników wysokoprężnych - Diesel, zyskując zarówno na osiągach, ekonomii jak i trwałości. Wykazaliśmy do na wielu jednostkach napędowych, zarówno drogowych jak i w motorsporcie wyczynowym.
Dzięki temu użytkownik zyskał w swoim samochodzie Audi A6 2.0 TDI Mild Hybrid 204 KM poprawę sprawności ponad 20% w warunkach drogowych i efekt większy niż wynika z pomiarów na hamowni.
Co wykonaliście w tym silniku 2.0 TDI Mild Hybrid, skrzyni biegów, elementach układu napędowego?
- z full pakietem nanotechnologii w technologii MyNano (silnik ) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika
- specjalna dobrana fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów) 0W30
- po (kilkukrotnym) płukaniu skrzyni biegów specjalna fuzja olejowa + zastosowanie lepszego oleju Motul do części sprzęgłowej + specjalne preparaty dla skrzyni dwusprzęgłowej (ze sprzęgłami mokrymi)
- po przepłukaniu fuzja olejowa + zastosowanie preparatów do skrzyni biegów (cześć napędowa)
- po przepłukaniu odpowiedni zestaw olejów do pozostałych elementów układu napędowego wraz z preparatami serii Heavy
- odpowiednia adaptacja
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?
Co zyskał ten użytkownik po wykonaniu Waszych pakietów z dodatkami MyNano?*
- to co chyba najważniejsze czyli znacznie większą elastyczność od bardzo niskich obrotów
- znacznie wyższy moment obrotowy
- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- płynniejsza i szybsza zmiana biegów jakiej nie jest wstanie dać np: zmiana softu
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego oraz przekładniowego (w skrzyni biegów)
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika i skrzyni biegów
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem (wzrost efektu żeglowania) + większy odzysk energii
- duża "lekkość" jazdy samochodem
- precyzyjniejsze działanie napędu
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy oraz lepszą trwałość.
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Mam inny samochód z silnikiem Diesla, też na gwarancji, do mnie też będziecie mieli pakiet?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
pakiety dla silników Diesel (doładowane, wolnossące) zarówno nowe na gwarancji (po okresie docierania) jak i używane, z różnym przebiegiem - Power & Friction Solution Diesel MyNano
-
nieco większe pakiety pakiety dla silników Diesel (doładowane, wolnossące) zarówno nowe na gwarancji (po okresie docierania) jak i używane, z różnym przebiegiem i opcją elektroniczną Power Economy Performance
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-