Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM ma bardzo dobry potencjał do tuninguOsoby które mają potrzebę poruszania się w nieco trudniejszych warunkach zakupują samochody „terenowe” takie jak Mitsubishi Pajero. W nowej edycji polepszono nieco osprzęt silnika i posiada on wg producenta 200 KM i 441 Nm. Okazuję się jednak, że właściciele pokonując pierwsze kilometry rozczarowują się niską elastycznością której szczególności brakuje w niższym zakresie obrotów. Do tego reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu także jest powolna. Ponadto silnik ma tendencję do głośniejszej pracy i to „hałasowanie” silnika nie jest regularne, na to serwisy odpowiadają że tak ma być. Dlatego okazuje się, że po tuningu u nas silnik pracuje kulturalniej poprzez znaczące zredukowanie tego „klekotania”. Poprzez lepszy przebieg momentu obrotowego silnik staje się znacząco elastyczniejszy zyskując w zakresie 3-biegu 4 sekundy na elastyczności, a na 4-tym biegu 6 sekund...

 

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM - wykres z hamowni po tuningu

W tej opcji poprzez tuning sterownikiem zewnętrznym DPP silnik uzyskuje ok. 35 KM więcej i ok. 70-75 Nm więcej co czyni go także znacznie dynamiczniejszym w zakresie średnich i wyższych obrotów.

 

Przysłowiowa „setka” pojawia się na liczniku szybciej o ok 1.8-2 sekundy. Jako przyjemny dodatek na trasie silnik pracuje ekonomiczniej potrzebu jąc ok. 1 litra mniej na przejechanie 100 km.

 

 

Ukazana opcja tuningu poprzez najnowszej generacji sterownik DPP Multichannel Denso wybierana jest przez klientów mających te samochody na gwarancji tym bardziej, że zdolność nadawania indywidualnie odpowiedniej charakterystyki pozwala na uzyskanie przebiegu mocy i momentu jak przy chip tuningu.

 

 

Dlatego jeżeli chcesz być w pełni zadowolony z osiągów swojego nowego Mitsubishi Pajero 3.2 DID to możesz wykonać minimum 3000 km a następnie skorzystać z kompleksowej usługi tuningu zarówno u nas w Opolu jak i w Warszawie - kontakt