Jak zwiększyła się moc i moment obrotowy po wykonaniu pakietów?
Jak widać tak tych wynikach z pomiarów na hamowni obciążeniowej zarówno wartości mocy i momentu obrotowego uległy zwiększeniu lecz zarazem kierowca ma dostępny wyższy moment obrotowy, znacznie lepszą reakcję na pedał gazu (w tym skrzyni biegów) od niższych obrotów i to bez konieczności wykonywania chip tuningu.
Czy nie lepiej efektywniej zadbać o sprawność, trwałość, osiągi i zużycie paliwa w nowym samochodzie? Jak sprawdzić nasilenie negatywnych zjawisk? Jak odpowiednio zadbać i zmniejszyć negatywne zjawiska? Jak lepiej serwisować?
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o pełnych technicznie, indywidualnych pakietach (w tym zmniejszenia negatywnych zjawisk) dla jednostek napędowych z silnikami Diesel - pakiety Power & Friction Solution Diesel oraz również wykonywanych w pojazdach także na gwarancji Power Economy Performance w opcji z modułem DBW
Co jest bardzo ważne, w zasadzie logicznie się nasuwa (a wymagane jest pod względem technicznym i prawnym) nie wolno wykonać - proponować np: samego chip tuningu, zmian w układzie wydechowym, dolocie powietrza itp bez uprzedniego, tak wnikliwego zbadania a zarazem bez skutecznego zmniejszenia w/w negatywnych zjawisk - więcej informacji o wymogach techniczno prawnych
Więcej informacji o technologii MyNano na stronie jej poświęconej - Przełomowa technologia MyNano - dodatki do oleju, paliwa i znacznie więcej