Najnowsza wersja preparatu Panther P52 Grafen dostępna od stycznia 2020Najnowsza wersja preparatu Panther P52 Grafen dostępna od stycznia 2020

Preparat klasy Premium Panther P52 Grafen (nanotechnologia, aktualnie dostępna jest czwarta generacja) opracowany na bazie molekuł GP powstałych w 1991 dla celów m.in militarnych.

Następnie rozwinięty dla szerszego grona użytkowników z zastosowaniem aktualnie najlepszych i przetestowanych (m.in molekuł GP przebadanych ponownie m.in na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie) oraz wielu innych, cennych składników. Łączy wykorzystanie najlepszych osiągnięć tribologii jak i molekularnej inżynierii materiałowej (Molekuły GP, Ceramikę i Grafen + kilka innych cennych dodatków). 

Działający z wykorzystaniem selektywnego przenoszenia materii pozwala na uzyskiwanie zjawiska bezzużyciowości (światowe dzieło D.N. Garkunowa, G.P.Shpenkowa) rozwinięte przez Juliana Szopińskiego - zasłużonego chemika i Jana Szopińskiego - twórcę pierwszej generacji preparatów Panther od 1991 roku.

Panther P52 Grafen - najnowsza wersja 2020 Panther P52 Grafen - najnowsza wersja 2020

Pozwalający w bezpieczny i skuteczny sposób uzyskać znaczącą regenerację powierzchni, wzrost osiągów, sprawności i zmniejszenia zużycia paliwa w szybkim okresie czasu. 

Do tego pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością. Przeznaczony do silników spalinowych, z turbodoładowaniem i bez (nowych seryjnych o małym przebiegu jak i używanych z większym przebiegiem, również po tuningu) jak i elementów przeniesienia napędu (skrzynie biegów, dyferencjały bez mechanizmów o zwiększonym tarciu).
 

Opracowany dla użytkowników chcących uzyskać znacznie lepsze rezultaty, wyniki, wzrost sprawności i osiągów niż  w przypadku powszechnie dostępnych na rynku produktów zawierających jedynie np: ceramikę. 

Przetestowany zarówno na hamowniach, w warunkach laboratoryjnych, drogowych jak i w sporcie amatorskim czy wyczynowym. Dostępny w zestawie z dodatkiem do paliwa (Panther P2) lub bez dodatku do paliwa. 

Korzyści z zastosowania serii preparatów z udziałem Panther P52 Grafen (efekt gwarantowany, preparat rekomendowany jako druga faza nanotechnologii, poprzedzona preparatem Panther P52 Engine Basic 2.0 lub 3.0):

 
  • odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego od 5 do 10 % (w tym zmniejsza straty własne silnika)
  • poprawa elastyczności, moment obrotowy dostępny od niższych obrotów
  • lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu (mniejsze opory wewnętrzne)
  • widoczne zmniejszenie zużycia paliwa w zakresie 6-20%
  • następuje ogólny wzrost sprawności silnika
  • polepsza szczelność silnika (w cylindrach) i w układzie smarowania
  • zmniejsza zużycie oleju silnikowego
  • znacznie zmniejsza hałas (w zależności od silnika, dobranych dawek, orientacyjnie od 4 do nawet 14 dB na biegu jałowym)
  • zwiększa ochronę silnika  (takiej ochrony nie zapewnia olej) np przed.: przegrzaniem, zatarciem, nadmiernym zużyciem
Panther P52 Grafen przyczynia się jako I faza do pakietów minimalizowania zjawiska LSPI i SPI, po którym stosowany jest preparat Panther P52 Racing Panther P52 Grafen przyczynia się jako I faza do pakietów minimalizowania zjawiska LSPI i SPI, po którym stosowany jest preparat Panther P52 Racing

  • polepsza działania hydraulicznej regulacji zaworów
  • regeneruje powierzchnie wszędzie tam gdzie dociera olej jak i jest tarcie
  • stabilizuje pracę turbosprężarek (zmniejsza wibrację wirnika)
  • obniża temperaturę oleju od 5 do 20 C
  • poprzez wzrost sprawności silnika przyczynia się do obniżenia toksyczności spalin
  • wydłuża trwałość, nawet kilkukrotnie
  • w znacznym stopniu minimalizuje negatywne skutki przedostawania się paliwa do oleju zarówno w silnikach benzynowych w tym z GPF (Gasoline Particle Filters) jak i wysokoprężnych z DPF/FAP/SCR

Jeden z setek wykonanych samochodów. W tym przypadku Subaru Forester 2.0 XT Turbo 241 KM. 


Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - pomiary seryjne - występujący duży samozapłonSubaru Forester 2.0 XT 241 KM - pomiary seryjne - występujący duży samozapłon
 
Jako autorzy światowego odkrycia w zakresie zjawiska LSPI i SPI możemy potwierdzić, że m.in duży współczynnik tarcia przyczynia się do narastania zjawiska samozapłonu w silnikach benzynowych. W tym przypadku oprócz obniżonych parametrów i zaburzenia krzywej momentu obrotowego dochodziło również do spalania stukowego (detonacyjnego) w tym znaczącego szarpania podczas przyspieszania jak i pomiarów. Ponadto olej silnikowy miał silny zapach benzyny, co przyczynia się bezpośrednio do pogarszania właściwości smarnych oleju, skrócenia żywotności silnika a nawet zatarcia. 
 
Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - znacznie inna praca silnika po zastosowaniu 60 ml Panther P52 Grafen, 36 ml Racing świec Brisk i oleju MotulSubaru Forester 2.0 XT 241 KM - znacznie inna praca silnika po zastosowaniu 60 ml Panther P52 Grafen, 36 ml Racing świec Brisk i oleju Motul
 

Więcej szczegółów o produkcie:  

Producent:

Polska – Panther P52 NANO-TECH-GP 

Przeznaczenie:

Do nowych silników spalinowych czterosuwowych benzynowych i Diesla (z wyłączeniem silników spalinowych do których są odpowiednio dedykowane preparaty np: jak w jednostkach hybrydowych - Panther P52 Hybryd, zasilanych LPG-CNG Panther P52 LPG-CNG, samochodów kempingowych Panther P52 Camper, przemysłowych Panther P52 Industry Pro, ciężarowych i ciągników rolniczych Panther P52 Agri & Truck, motocyklowych - seria preparatów Moto4T) po okresie docierania, mających mniejsze przebiegi (w większych dawkach rekomendowany również dla silników mających większe przebiegi, wymagających znaczących regeneracji, w tym zużywających olej silnikowy) zmniejsza uciążliwy hałas, redukuje zużycie oleju, pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością.

Wysoce rekomendowany:

Bardzo silnie rekomendowany jako druga faza nanotechnologiczna zabezpieczająca silniki przed nadmiernym zużyciem z powodu nieodpowiedniego spalania benzyny w wyniku występowania destrukcyjnego zjawiska LSPI (Low Speed Pre Ignition - samozapłon) w silnikach z zapłonem iskrowym (zjawisko to występuje prawie w każdych silnikach norm Euro 4, Euro 5, Euro 6 i nowsze)

Zawiera:

Panther P52 Grafen nowsza efektywniejsza wersja preparatu dostępna od stycznia 2020Panther P52 Grafen nowsza efektywniejsza wersja preparatu dostępna od stycznia 2020

molekuły GP, Ceramikę, Grafen i parę innych, cennych dodatków.

Zastosowanie - Korzyści:

Pomiary wykazują znaczące zmniejszenie hałasu podczas pracy na biegu jałowym w zakresie od 4 do nawet 14 dB. Jako dodatek do oleju (olej jest tylko nośnikiem) w szybkim czasie zmniejszający tarcie (uszlachetniający, utwardzający powierzchnię) jak i regeneracyjny dla siników wykazujących większe zużycie, o obniżonej sprawności, czy o większych przebiegach (w tym zużywających - spalających olej silnikowy), wymagających oczyszczenia. Powoduje regeneracje powierzchni ciernych celem wzrostu sprawności, wydłużenia żywotności, obniżenia współczynnika tarcia i wzrostu szczelności silnika (w cylindrach). Bardzo zalecany dla silników wysokoprężnych z DPF/SCR, w których bardzo mocno zabezpiecza silnik przed skutkami ubocznymi przedostawania się paliwa do oleju.

W przypadku silników mających nasilone negatywne zjawiska: np: nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego, zjawisko LSPI czy SPI (samozapłonu)

W przypadku silników w których paliwo przedostaje się nadmiernie do oleju silnikowego i tym samym pogarszane jest smarowanie, narasta współczynnika tarcia (zjawisko to występuje prawie we wszystkich silnikach norm Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6 i nowsze), jako trzecią fazę po zastosowaniu wersji Panther P52 Grafen rekomenduje się zastosowanie wersji Panther P52 Racing. W takich silnikach z zapłonem iskrowym zaleca się zastosowanie pakietów LSPI/SPI & Friction Solution w pełnej dostępnej, technicznej formie lub Power & Friction Solution Diesel dla silników wysokoprężnych (do samochodów cieżarowych - maszyn rolniczych pakiety Power Economy Agri & Truck)

 

Do silników po tuningu, sportowych, mocniej obciążanych jak i wyczynowych

Zaleca się zastosowanie pakietów z użyciem czwartej fazy nanotechnologicznej w postaci Panther P52 Motorsport.    

Panther P52 Grafen Performance przyczynia się do uzyskiwania znaczących przyrostów w silnikach wolnossących bez turboPanther P52 Grafen Performance przyczynia się do uzyskiwania znaczących przyrostów w silnikach wolnossących bez turbo

Pozostałe korzyści: 

W zależności od stopnia spadku sprawności silnika wpływa na poprawę jego osiągów od 5-8% (w przypadku silników o obniżonej sprawności, większym zużyciu, po użytkowaniu na niskiej jakości oleju, efekty mogą być jeszcze lepsze) lecz w przypadku zastosowania się do aktualnych procedur aplikowania oraz dawkowania.

Uzyskanie pełnej efektywności:

okres powstawania warstwy i uzyskania pełnych efektów, w tym znaczącego zmniejszenia tarcia i głośności po ok. 2 -4 godzinach (czas zależny od przebiegu czy stopnia zużycia silnika, jego osprzętu) pracy silnika na biegu jałowym i następnie po zastosowaniu przejechaniu spokojnie ok. 200-300 km. Pełne rezultaty w zależności od silnika uzyskuje się po ok. 1000-1500 km (przy zastosowaniu większych dawek do ok. 2000 km) 


Stosowanie:

dla celów utrzymania najwyższych rezultatów zaleca się stosowanie co 3 wymiany oleju (wymiana oleju na podstawie wyników testu oleju www.testoleju.pl jeżeli wymiana co max. 15 000 km to co 45 000 km, pod warunkiem zastosowania jako ostatnią fazę preparatu Grafen - poprzedniej fazy np: preparatu Engine Basic 2.0 lub 3.0 już się nie ponawia), możliwość stosowania ze wszystkimi olejami silnikowymi, nie zmienia specyfikacji oleju. Za to przedłuża trwałość oleju. 

Dodatkowe informacje:

Motul Engine Clean Motul Engine Clean
Testy obciążeniowe, sprawnościowe, szczelności jak i na hamowniach przeprowadzone przez zespół 44tuning Performance Center wykazały, że najlepsze efekty regeneracyjno-uszlachetniające uzyskiwane są po przepłukaniu silnika środkiem Motul Engine Clean, wymianę oleju na nowy celem uzyskania pozytywnego wyniku zweryfikowanego testem oleju silnikowego (dostępny w pakietach) a następnie dodanie środka Panther P52 Grafen po uprzednim zastosowaniu preparatu Panther P52 Engine Basic 2.0 lub 3.0 Taki zakres jest zalecany celem uzyskania pełnych rezultatów z zastosowanych preparatów. 

Aplikowanie:

zawartość dozownika należy wprowadzić do oleju (najkrótszą drogą do miski olejowej), wymagane aplikowanie do oleju o temperaturze roboczej (rozgrzany silnik, czysty olej potwierdzony wynikiem testu oleju silnikowego www.testoleju.pl ) a następnie uruchomić silnik i pozostawić go w pracy na biegu jałowym przez okres 2-4 godzin. Dawka minimalna to 10 ml na 1 litr oleju silnikowego + korekta za przebieg, warunki użytkowania, + korekta z uwagi na nasilenie negatywnych zjawisk np: zjawiska samozapłonów. W tym celu wymagany kontakt z nami. Testy wykazały, że pełność efektów przy zastosowaniu odpowiednich dawek i zachowaniu pełnej procedury aplikowania (instrukcja przesyłana przez nas na e-mail) uzyskuje się po ok. 1000-1500 km. Najlepsze rezultaty w silnikach spalinowych z minimalizowania negatywnych zjawisk uzyskuje się po zastosowaniu naszych autorskich pakietów np: LSPI/SPI & Friction Solution, Friction Solution, LSPI/SPI & Friction Solution.  

Dla jeszcze lepszych efektów: 

w silnikach wyposażonych w sterowniki silnika typu adaptacyjnego (uczące się parametrów pracy silnika, sposoby użytkowania samochodu) zaleca się po zastosowaniu środków Panther P52 i wykonaniu ok. 1500 - 2000 km ponownego zresetowania wyuczonych adaptacji (w przypadku samochodów ze skrzynią automatyczną sterowaną elektronicznie również w sterowniku skrzyni biegów). Taki zabieg przyczynia się do jeszcze lepszego wykorzystania polepszonej sprawności mechanicznej jednostki napędowej.

 

Największe rezultaty poprawy sprawności, osiągów, minimalizowania negatywnych zjawisk gwarantowane przy zakupie pakietów

Dla silników z zapłonem iskrowym

Ponadto w silnikach benzynowych, w których występuje zjawisko samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki i nadmiernego tarcia zaleca się wykonanie pełnych etapów minimalizowania tych negatywnych zjawisk LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem preparatów np: Panther P52 Engine Basic 3.0 (preparat dostępny tylko w zestawach, wersja do samodzielnego zakupu to 2.0), Panther P52 Grafen, Panther P52 Racing, opcjonalnie Panther P52 Motorsport. Dla części silników jest możliwość nabycia takich zestawów w formie wysyłkowej z odpowiednio dobraną ilością preparatów płuczących, odpowiednio dobranym olejem (olejami) bazowymi, opcjonalnie efektywniejszymi świecami zapłonowymi i pełną instrukcją efektywnego zastosowania krok po kroku.

Pakiet LSPI SPI Friction Solution LPGPakiet LSPI SPI Friction Solution LPG

Dla silników wysokoprężnych Diesel

W przypadku silników wysokoprężnych (Diesel) celem uzyskania maksymalnych rezultatów jakie daje zastosowanie nanotechnologii zaleca się zastosowanie pakietów Power & Friction Solution Diesel z odpowiednio dobranym olejem bazowym, odpowiednią ilością preparatów płuczących, zestawem testerów oleju silnikowego, dwoma lub trzema fazami nanotechnologii w odpowiednio dobranych dawkach z udziałem preparatów Panther P52 Engine Basic 3.0, Panther P52 Grafen i opcjonalnie Panther P52 Racing 

Pakiet Power Froction Solution DieselPakiet Power Friction Solution Diesel

Ważne:

Nie dzielić dawek, za każdym razem zastosować pełną zawartość strzykawki. Nie stosować do silników w których olej osiągnął stan ostrzegawczy jak i krytyczny - stan oleju określamy wiarygodnym testem oleju silnikowego www.testoleju.pl Zaleca się stosować do nowego oleju silnikowego po uprzednim przepłukaniu silnika i akceptowalnym wyniku testu oleju.

Dystrybutor na Polskę i za granicę: 

 44tuning Performance Center - kontakt - zamówienia 

Cena regularna:

opakowanie 10 ml Panther P52 Grafen cena regularna 229,00 zł brutto - aktualna - promocyjna 180 zł brutto 
 

„Przetestowałem i potwierdzam bezcenną skuteczność ponad 50 preparatów - nanotechnologii Panther P52, stosuję w wielu silnikach, skrzyniach biegów, seryjnych, po tuningu jak i wyczynowych - Polecam!”  Robert JM Halicki – technik, konstruktor, kierowca rajdowy  

 
Robert biuroRobert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiązań



 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.