Najnowsza wersja preparatu Panther P52 Grafen dostępna od stycznia 2020Najnowsza wersja preparatu Panther P52 Grafen dostępna od stycznia 2020
Preparaty klasy Premium Panther P52 Grafen (nanotechnologia) opracowane na bazie molekuł GP powstałej w 1991 dla celów m.in militarnych. Następnie rozwinięty dla szerszego grona użytkowników z zastosowaniem aktualnie najlepszych i przetestowanych (m.in molekuł GP przebadanych m.in na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie) składników. Łączy wykorzystanie najlepszych osiągnięć tribologii jak i molekularnej inżynierii materiałowej (Molekuły GP, Ceramikę Grafen + kilka innych cennych dodatków). 

Działający z wykorzystaniem selektywnego przenoszenia materii pozwala na uzyskiwanie zjawiska bezzużyciowości (światowe dzieło D.N. Garkunowa, G.P.Shpenkowa) rozwinięte przez Juliana Szopińskiego - zasłużonego chemika i Jana Szopińskiego - twórcę preparatów Panther Oil od 1991 roku.

Panther P52 Grafen - najnowsza wersja 2020 Panther P52 Grafen - najnowsza wersja 2020
Pozwalający w bezpieczny i skuteczny sposób uzyskać znaczącą regenerację powierzchni, wzrost osiągów, sprawności i zmniejszenia zużycia paliwa w szybkim okresie czasu. Do tego pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością.

Przeznaczony do silników spalinowych, z turbodoładowaniem i bez (nowych seryjnych o małym przebiegu jak i używanych z większym przebiegiem, również po tuningu) jak i elementów przeniesienia napędu (skrzynie biegów, dyferencjały bez mechanizmów o zwiększonym tarciu).

 


Opracowany dla użytkowników chcących uzyskać znacznie lepsze efekty niż  w przypadku powszechnie dostępnych na rynku produktów zawierających jedynie ceramikę. Przetestowany zarówno na hamowniach, w warunkach laboratoryjnych, drogowych jak i w sporcie amatorskim czy wyczynowym. Dostępny w zestawie z dodatkiem do paliwa (Panther P2) lub bez dodatku do paliwa.  

Korzyści z zastosowania Panther P52 Grafen (efekt w 100% gwarantowany):
  • odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego od 5 do 10% (w tym zmniejsza straty własne silnika)
  • poprawa elastyczności, moment obrotowy dostępny od niższych obrotów
  • lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu (mniejsze opory wewnętrzne)
  • widoczne zmniejszenie zużycia paliwa w zakresie 6-20%
  • następuje ogólny wzrost sprawności silnika
  • polepsza szczelność silnika (w cylindrach) i w układzie smarowania
  • zmniejsza zużycie oleju silnikowego
  • znacznie zmniejsza hałas (w zależności od silnika, dobranych dawek od 4 do nawet 14 dB na biegu jałowym)
  • zwiększa ochronę silnika  (takiej ochrony nie zapewnia olej) np przed.: przegrzaniem, zatarciem, nadmiernym zużyciem
Panther P52 Grafen przyczynia się jako I faza do pakietów minimalizowania zjawiska LSPI i SPI, po którym stosowany jest preparat Panther P52 Racing Panther P52 Grafen przyczynia się jako I faza do pakietów minimalizowania zjawiska LSPI i SPI, po którym stosowany jest preparat Panther P52 Racing

  • polepsza działania hydraulicznej regulacji zaworów
  • regeneruje powierzchnie wszędzie tam gdzie dociera olej jak i jest tarcie
  • stabilizuje pracę turbosprężarek (zmniejsza wibrację wirnika)
  • obniża temperaturę oleju od 5 do 20 C
  • poprzez wzrost sprawności silnika przyczynia się do obniżenia toksyczności spalin
  • wydłuża trwałość, nawet kilkukrotnie
  • w znacznym stopniu minimalizuje negatywne skutki przedostawania się paliwa do oleju zarówno w silnikach benzynowych w tym z GPF (Gasoline Particle Filters) jak i wysokoprężnych z DPF/FAP/SCR

Jeden z setek wykonanych samochodów. W tym przypadku Subaru Forester 2.0 XT Turbo 241 KM. 


Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - pomiary seryjne - występujący duży samozapłonSubaru Forester 2.0 XT 241 KM - pomiary seryjne - występujący duży samozapłon
Jako autorzy światowego odkrycia w zakresie zjawiska LSPI i SPI możemy potwierdzić, że m.in duży współczynnik tarcia przyczynia się do narastania zjawiska samozapłonu w silnikach benzynowych. W tym przypadku oprócz obniżonych parametrów i zaburzenia krzywej momentu obrotowego dochodziło również do spalania stukowego (detonacyjnego) w tym znaczącego szarpania podczas przyspieszania jak i pomiarów. Ponadto olej silnikowy miał silny zapach benzyny, co przyczynia się bezpośrednio do pogarszania właściwości smarnych oleju, skrócenia żywotności silnika a nawet zatarcia. 


Subaru Forester 2.0 XT 241 KM - znacznie inna praca silnika po zastosowaniu 60 ml Panther P52 Grafen, 36 ml Racing świec Brisk i oleju MotulSubaru Forester 2.0 XT 241 KM - znacznie inna praca silnika po zastosowaniu 60 ml Panther P52 Grafen, 36 ml Racing świec Brisk i oleju Motul
Po zastosowaniu 60 ml preparatu Panther P52 Grafen Performance, 36 ml Panther P52 Racing oleju Motul oraz świec Brisk Premium Evo moc silnika z 221 KM uległa poprawie na 249 KM i moment obrotowy z 360 Nm na 380 Nm. Do tego głośność pracy silnika na biegu jałowym uległa zmniejszeniu z 65 dB na 59dB. Silnik znacząco zyskał na kulturze pracy, polepszyła się reakcja na naciśnięcie pedału gazu, zużycie paliwa uległo zmniejszeniu o ponad 12%

Więcej szczegółów o produkcie:  

Producent:

Polska – Panther P52 NANO-TECH-GP 

Przeznaczenie:

Do nowych silników po okresie docierania, mających mniejsze przebiegi (w większych dawkach rekomendowany również dla silników mających większe przebiegi, wymagających znaczących regeneracji, w tym zużywających olej silnikowy) zmniejsza uciążliwy hałas, redukuje zużycie oleju, pozwala uniknąć kosztownych napraw i kilkukrotnie dłużej cieszyć się dobrą sprawnością.

Ponadto bardzo mocno rekomendowany jako pierwsza faza zabezpieczająca silniki przed nadmiernym zużyciem z powodu nieodpowiedniego spalania benzyny w wyniku występowania destrukcyjnego zjawiska LSPI (Low Speed Pre Ignition - samozapłon) w silnikach z zapłonem iskrowym (zjawisko to występuje prawie w każdych silnikach norm Euro 4, Euro 5, Euro 6 i nowsze)

 

Zawiera:

Panther P52 Grafen nowsza efektywniejsza wersja preparatu dostępna od stycznia 2020Panther P52 Grafen nowsza efektywniejsza wersja preparatu dostępna od stycznia 2020

molekuły GP, Ceramikę, Grafen i parę innych, cennych dodatków.

Zastosowanie - Korzyści:

Pomiary wykazują znaczące zmniejszenie hałasu podczas pracy na biegu jałowym w zakresie od 4 do nawet 14 dB. Jako dodatek do oleju (olej jest tylko nośnikiem) w szybkim czasie zmniejszający tarcie (uszlachetniający, utwardzający powierzchnię) jak i regeneracyjny dla siników wykazujących większe zużycie, o obniżonej sprawności, czy o większych przebiegach (w tym zużywających - spalających olej silnikowy), wymagających oczyszczenia. Powoduje regeneracje powierzchni ciernych celem wzrostu sprawności, wydłużenia żywotności, obniżenia współczynnika tarcia i wzrostu szczelności silnika (w cylindrach). Bardzo zalecany dla silników wysokoprężnych z DPF/SCR, w których bardzo mocno zabezpiecza silnik przed skutkami ubocznymi przedostawania się paliwa do oleju.

W przypadku silników w których benzyna przedostaje się do oleju i tym samym pogarszane jest smarowanie (zjawisko to występuje prawie w silnikach norm Euro 4, Euro 5, Euro 6 i nowsze), jako drugą fazę po zastosowaniu wersji Panther P52 Grafen Performance rekomenduje się zastosowanie wersji Panther P52 Racing. W takich też silnikach zaleca się zastosowanie pakietów LSPI/SPI & Friction Solution w pełnej dostępnej, technicznej formie. Dla silników po tuningu, sportowych, mocniej obciążanych jak i wyczynowych zaleca się zastosowanie trzeciej warstwy nanotechnologicznej w postaci Panther P52 Motorsport.    

Panther P52 Grafen Performance przyczynia się do uzyskiwania znaczących przyrostów w silnikach wolnossących bez turboPanther P52 Grafen Performance przyczynia się do uzyskiwania znaczących przyrostów w silnikach wolnossących bez turbo
W zależności od stopnia spadku sprawności silnika wpływa na poprawę jego osiągów od 5-10% (w przypadku silników o obniżonej sprawności, większym zużyciu, po użytkowaniu na niskiej jakości oleju, efekty mogą być jeszcze lepsze) lecz w przypadku zastosowania się do aktualnych procedur aplikowania oraz dawkowania.

Uzyskanie pełnej efektywności:

okres powstawania warstwy i uzyskania pełnych efektów, w tym znaczącego zmniejszenia tarcia i głośności po ok. 2 -4 godzinach (czas zależny od przebiegu czy stopnia zużycia silnika, jego osprzętu) pracy silnika na biegu jałowym i następnie po zastosowaniu przejechaniu spokojnie ok. 200 km. Pełne rezultaty w zależności od silnika uzyskuje się po ok. 700-1000 km.  


Stosowanie:

dla celów utrzymania najwyższych rezultatów zaleca się stosowanie co max. 45 000 km lub 3 wymiany oleju (jeżeli wymiana co max. 15 000 km), możliwość stosowania ze wszystkimi olejami, nie zmienia specyfikacji oleju. Za to przedłuża trwałość oleju. 

Dodatkowe informacje:

Motul Engine Clean Motul Engine Clean
Testy obciążeniowe, sprawnościowe, szczelności jak i na hamowniach przeprowadzone przez zespół 44tuning Performance Center wykazały, że najlepsze efekty regeneracyjno-uszlachetniające uzyskiwane są po przepłukaniu silnika środkiem Motul Engine Clean, wymianę oleju na nowy a następnie dodanie środka Panther P52 Grafen Performance. Taki zakres jest zalecany celem uzyskania pełnych rezultatów.

Aplikowanie:

zawartość dozownika należy wprowadzić do oleju (najkrótszą drogą do miski olejowej), wymagane aplikowanie do oleju o temperaturze roboczej (rozgrzany silnik) a następnie uruchomić silnik i pozostawić go w pracy na biegu jałowym przez okres 2-4 godzin. Dawka minimalna to 10 ml na 1 litr oleju silnikowego + korekta za przebieg, warunki użytkowania, nasilenie zjawiska samozapłonów. W tym celu wymagany kontakt z nami. Testy wykazały, że pełność efektów przy zastosowaniu odpowiednich dawek i zachowaniu pełnej procedury aplikowania (instrukcja przesyłana przez nas na e-mail) uzyskuje siępo ok. 700-1000 km.

Dla jeszcze lepszych efektów: 

w silnikach wyposażonych w sterowniki silnika typu adaptacyjnego (uczące się parametrów pracy silnika, sposoby użytkowania samochodu) zaleca się po zastosowaniu środków Panther P52 i wykonaniu ok. 500 km zresetowania wyuczonych adaptacji (w przypadku samochodów ze skrzynią automatyczną sterowaną elektronicznie również w sterowniku skrzyni biegów). Taki zabieg przyczynia się do jeszcze lepszego wykorzystania polepszonej sprawności mechanicznej jednostki napędowej. Ponadto w silnikach benzynowych, w których występuje zjawisko samozapłonów, nieodpowiedniego spalania mieszanki i nadmiernego tarcia zleca się wykonanie pełnych etapów minimalizowania tych negatywnych zjawisk LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem preparatów Panther P52 Racing, opcjonalnie Motorsport. Dla części silników jest możliwość nabycia takich zestawów (najczęściej dwóch etapom minimalizowania)w formie wysyłkowej. W przypadku silników wysokoprężnych (Diesel) celem uzyskania maksymalnych rezultatów jakie daje zastosowanie nanotechnologii zaleca się zastosowanie jako drugą fazę preparatu Panther P52 Racing. 

Ważne: Nie dzielić dawek, za każdym razem zastosować pełną zawartość strzykawki. Nie stosować do silników w których olej osiągnął stan ostrzegawczy jak i krytyczny. Zaleca sięstosować do nowego oleju silnikowego po uprzednim przepłukaniu silnika. 

Dystrybutor na Polskę i za granicę: 

 44tuning Performance Center - kontakt - zamówienia 

Cena regularna:

- zestaw 10 ml Grafen - 209,00 zł brutto - Promocyjna 170 zł brutto
 
Robert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiazańRobert Halicki - twórca technologii diagnostycznej, tuningu i tysięcy autorskich rozwiązań
„Przetestowałem i potwierdzam bezcenną skuteczność, stosuję w wielu silnikach, skrzyniach biegów, seryjnych, po tuningu jak i wyczynowych - 
Polecam!”  Robert JM Halicki – technik, konstruktor, kierowca rajdowy                                                     

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.