Nissan Patrol GR 3.0 di po tuninguNissan Patrol GR 3.0 di Y 61 w wersji 158 KM ma posiada seryjnie jedynie 320 Nm (dane producenta). Przy jego masie bliskiej 2.5 tony wyprzedzanie może być stresującym manewrem. Dlatego celem poprawienia osiągów wykonaliśmy...


modernizację polegającą na polepszeniu układu wydechowego w całości od turbiny do końca, polepszego dolotu powietrza jak i zamontowanie cyfrowego, specjalnie przygotowanego na ten cel powerbox-a.

Nissan Patrol Gr 3.0 di po tuningu aż 64 Nm więcej!Układ wydechowy został zwiekszony i wyposazony w specjalny system "strumienic" aby utrzymać odpowiednie ciśnienie w układzie, w dolocie powietrza dokonaliśmy korekty jego długości jak i został wykonany układ napowietrzający wykorzystujący impet powietrza z przodu samochodu.

Ponadto podczas pomiarów w trakcji charakterystyka pracy silnika dzieki zamontowaniu dodatkowego modułu sterującego zewnętrznego pracą silnika (chip tuning - powerbox) została tak dobrana, że maksymalny moment obrotowy został lekko przesunięty ku górze w stosunku do serii (o 300 obr.) co sprawiło, że autko zyskało płynniejszą znacznie wiekszą elastycznośc i siłę ciągu w zakresie od 1900 do 4500 obrotów.

Nissan Patrol 3.0 di po Stage 3 i 100 Nm więcej to frajda na drodze i w terenie! Dodatkowo istnieje mozliwość wybrania charakterystyki pracy silnika zakeżnie od potrzeb, czyli zaleznie czy wiekszy moment "na dole" czy "na górze" (różnica o 500 obr.)

Daje to mozliwość w przypadku jazdy na autostradzie zyskania mocniejszego samochodu w zakresie 3500-4500 obrotów, co momentalnie przekłada się na jeszcze przyjemniejsza jazdę.

Po takiej korzystnej zmianie Nissan Patrol po tuningu u nas osiąga "setkę" w czasie 12.7 sekundy gdyż zyskał aż 64 Nm momentu obrotowego więcej!

Nissan Patrol 3.0 di pomiar przed i po tuningu Stage 1 Dla przykładu jego młodszy odpowiednik seyjny posiada monent 380 Nm i posiada przyspieszenie do "setki" 15.5 sekundy.

Dlatego jesli masz wersję 158 KM i 320 Nm to po naszych modyfikacjach zyskasz znacznie przyjemniejsza jazde niz młodszym modelem.

Oczywiście wersje seryjnie 380 Nm w opcji Stage 1 polepszamy na prawie 450 Nm!

Mamy także dostępne opcję Stage 2 oraz Stage 3 które poprawiają całościowo model fabryczny o 85 Nm lub o nawet 110 Nm.

Zależnie od wybranej opcji modernizacja polega na zmianie intercoolera na wiekszy jak i umieszczony centralnie oraz w projektach typowo indywidualnych nawet na zamontowaniu korzystniejszej turbo sprężarki.

Dlatego skontaktuj się z nami już teraz i zapytaj o wolny termin na zwiekszenie mocy w Twoim samochodzie kontakt