
Nowy samochód dostawczy z napędem na obie osie, jednostka 2.0 BiTDI 177 KM (znana z samochodów VW Crafter czy MAN TGE) i skrzynia automatyczna a stan olejów w układzie napędowym - dramatyczny.
Natomiast dlaczego my nie stosujemy samych olejów? Tym bardziej dobranych, zalecanych przez producenta?
Bo niestety nie pomaga w uzyskaniu odpowiedniej sprawności i przyczynia się do znacznie wyższych strat wewnętrznych - mamy to potwierdzone poprzez wykonane testy, badania oraz doświadczenie w praktyce.
Czy przypadkiem tarcie nie jest związane jest z obciążeniem? Zatem dlaczego do różnego rodzaju wersji elementów układów napędowych, automatycznych skrzyń biegów (różnych silników, o różnych osiągach) zalecane są bardzo często takie same oleje?
Czy olej i jego skład nie powinien mieć inny, pracując z silnikiem np: o momencie obrotowym 350 Nm czy 900 Nm? Tym bardziej pracując w samochodzie osobowym lub dostawczym.
Czy takie samochody nie mają skrajnie innych obciążeń?
Dlatego taki pakiet poprawy sprawności (w technologii MyNano) zmniejszenia negatywnych zjawisk (silnik i napęd) można wykonać w samochodzie na gwarancji, najlepiej zaraz po okresie docierania.
Wtedy oprócz odpowiedniego doboru efektywniejszej kompozycji smarnej (olej - fuzja olejowa - odpowiedni pakietów dodatków) zostanie dokonane
- obszerne zweryfikowanie stanu, kondycji,
- odpowiedni zakres pomiarów
- weryfikacja nasilenia negatywnych zjawisk,
- badanie laboratoryjne oleju (lub olejów) wraz z obszernym protokołem w technologii MyNano,
- zweryfikowanie a następnie usuniecie dotychczasowego (na tyle ile to jest najlepiej możliwe) ścieru dotarciowego (czy już powstałego zużyciowego) poprzez odpowiedni, przetestowany - przebadany proces płukania statyczno-dynamicznego,
- dodatkowe, potrzebne zmiany (lub wskazanie co można - należy wykonać) celem jeszcze lepszej poprawy sprawności i trwałości
- wstępna adaptacja i weryfikacja efektów po wstępnym przebiegu adaptacyjnym
- oraz zostanie wydana dokumentacja wraz z informacjami eksploatacyjnymi, serwisowymi, uzupełniającymi lub korygującymi zalecenia producenta np: pojazdu.
MyNano to przełomowa technologia pozwalająca na poprawę sprawności, znacznie mniejsze opory wewnętrzne, straty, zużycie paliwa, polepszenie osiągów, większą moc, moment obrotowy, trwałość, niższą emisję zanieczyszczeń https://mynano.pl/testy-i-badania/ oraz więcej przyjemności z jazdy i to jeszcze bez konieczności wykonania powszechnie znanego chip tuningu (lub np: z opcją modułu DBW)
Więcej o pakietach dla różnego rodzaju jednostek napędowych, również dla samochodów na gwarancji
pakiety Power Economy Performance z modułem DBW lub pakiety Power & Friction Solution Diesel bez zmian w elektronice pakiety Power & Friction Solution Diesel MyNano