
2.0 TSI R 320 KM - prawie nowy samochód a po 5 tyś km od wymiany olej w stanie krytycznym? Dlaczego? Czy wolno i kiedy płukać silnik? Kiedy zastosować płukankę do silnika? Czy sam olej wystarcza do smarowania?
Zobacz wyniki i omówienie badań laboratoryjnych oleju silnikowego 0W30 po ok. 5 tyś km od wymiany w ASO (DE) Samochód trafił do nas z błędami - przebieg ok. 21 tyś km - ok. 5 tyś km od wymiany oleju silnikowego w ASO - DE (lecz kontrolka Check Engine była zgaszona) i olejami w stanie krytycznym.
Dlaczego nie ma osłony pod silnikiem? Dlaczego olej silnikowy po ok. 5 tyś km jest w stanie krytycznym? Czy tak powinno być? Dlaczego warto sprawdzić nawet nowy samochód i zmniejszyć negatywne zjawiska silnik i napęd?
-
00:00 O przypadku 2.0 TSI 320 KM - VW Tiguan R
-
00:18 Jak wyglądały filtry oleju? 00:28 Dlaczego decyzja o badaniu laboratoryjnym?
-
00:33 Ważne jeśli płuczesz silnik! Tego nie mówią producenci płukanek
-
00:55 Kiedy nie wolno płukać silnika?
-
01:15 Dlaczego nie wolno wykonywać samych pomiarów na hamowni?
-
01:20 Pobranie próbki oleju i wysłanie do laboratorium
-
01:42 Co się może wydarzyć jak stosujesz powszechną formę płukania silnika?
-
02:07 Omówienie wyników lepkości oleju
-
02:31 Liczba zasadowa i inne dane
-
03:13 Zakurzenie oleju? Paliwo w oleju? Dużo aluminium!
-
04:14 Dlaczego tyle benzyny i aluminium w oleju silnikowym?
-
04:59 Nawet 50% benzyny jest w celu chłodzenia komory spalania?
-
05:40 Skąd tyle aluminium i co ten ścier powoduje?
-
06:40 Ścier żelaza - "opiłki" w oleju?
-
07:15 Ten silnik mógł się zatrzeć!
-
07:28 Wartości dodatków w oleju i ich niski poziom jedynie po ok. 5 tyś km!
-
08:14 Płuczesz silniki - ważna informacja dla Ciebie!
-
08:57 Po wykonaniu pakietu w technologii MyNano
Wcześniejsze materiały - Dlaczego nie ma osłony pod silnikiem?
Kontrola po wykonaniu pakietów
Jaki był stan olejów w skrzyni i napędzie?
Dlaczego takie to ważne? W tym przypadku VW Tiguan R 2.0 TSI 320 KM i prawie wszystkich, innych pojazdach ...
zalecone przez producenta samochodu oleje (silnik, skrzynia, napęd) nie spełniają faktycznych wymogów danych podzespołów i dochodzi do szybkiego ich degradowania, w tym przegrzewania np: silnika, skrzyni biegów, skrzyni rozdzielczej (większe tarcie wewnętrzne, straty) Ponadto wpływa to na niższą sprawność, gorsze osiągi, zwiększone spalanie paliwa i znacznie przyspieszone pogarszanie trwałości.
Dlatego w naszych, autorskich pakietach ma miejsce odpowiedni dobór olejów wraz ze stosowaniem efektywnych fuzji olejowych i pakietu dodatków w technologii synergicznej - celowanej - syntetyczno-estrowej.
W takim przypadku np: skrzynia DSG pracuje znacznie płynniej, jeszcze szybciej i znacznie ciszej, mając zarazem znacznie lepszą trwałość. Więcej informacji o technologii MyNano na https://mynano.pl/
Więcej o pakietach zmniejszenia negatywnych zjawisk dla różnego rodzaju jednostek napędowych z silnikami o zapłonie iskrowym (wolnossące, doładowane, hybrydowe) również na gwarancji - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution MyNano
Więcej o wynikach badań, testów i dowodach skuteczności technologii MyNano - Testy, badania, dowody skuteczności