Czy zdawałeś sobie sprawę, że olej silnikowy może być po ok. 1100 km w stanie krytycznym?
Mocny fabrycznie "Hot hatch" (o małym przebiegu) Mercedes A45 AMG 2.0 Turbo 360 KM i widoczny wynik badania oleju silnikowego (w porównaniu próbka regeneracyjna - nowy olej) po ok. 1100 km od wymiany, ukazujący:
W takim przypadku Czy nadal chcesz bagatelizować negatywne zjawiska (występujące od nowości) jak:
- samozapłon LSPI czy SPI
- nieodpowiednie spalanie mieszanki,
- skrajnie nadmierne przedostawanie się benzyny do oleju silnikowego
- nadmierne tarcie (w tym nadmierne przedostawania się paliwa do oleju)
- nieodpowiedni dobór olejów (silnik i napęd)
- nadmierne obciążenie (w tym nadmierne tarcie) w układzie napędowym (dwusprzęgłowa skrzynia biegów i skrzynia rozdzielcza, dyferencjał tylny)
Czy nie lepiej efektywniej zadbać o sprawność, trwałość i osiągi? Jak sprawdzić stan, kondycję, nasilenie negatywnych zjawisk? Jak odpowiednio zadbać i zmniejszyć negatywne zjawiska? Jak lepiej serwisować?
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o negatywnych zjawiskach - LSPI - co to jest samozapłon o pełnych technicznie, indywidualnych pakietach zmniejszenia negatywnych zjawisk pakiety LSPI/SPI & Friction Solution oraz Automatic Gearbox & Differential Solution
Co jest bardzo ważne, w zasadzie logicznie się nasuwa a wymagane jest pod względem technicznym i prawnym, nie wolno dokonać np: chip tuningu, zmian w układzie wydechowym, dolocie powietrza itp bez uprzedniego, tak wnikliwego zbadania a zarazem bez skutecznego zmniejszenia w/w negatywnych zjawisk - więcej informacji o wymogach techniczno prawnych
Zarazem tego rodzaju usprawnienia można wykonać bez problemowo, oficjalnie w również w samochodach na gwarancji.
Więcej informacji o technologii MyNano na stronie jej poświęconej - Przełomowa technologia MyNano - dodatki do oleju, paliwa i znacznie więcej