Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo z mocą 370 KM po Chip Tuningu Super VIP ma lepszą elastyczność o 4 sekundy na 4-tym biegu!
W tym miesiącu wykonaliśmy tuning już dwóch egzemplarzy Opla Insigni z serii OPC 2.8 V6 Turbo zarówno w Opolu jak i w Warszawie w których to seryjna moc powinna wynosić 325 KM. W rzeczywistości z tą mocą bywa różnie, samochody te są bardzo czułe na jakość paliwa oraz jego stan w zbiorniku. Pomiary wykazały, ze przy zbyt niskim stanie paliwa moc ulega zmiejszeniu nawet o 40 KM. Mimo ten silnik po tuningu szybczej reaguje na naciśnięcie pedału gazu, irytująca użytkowników seryjna turbo dziura znacznie się zmiejsza dając więcej przyjemności z wyprzedzania. Do tego silnik w wyższych partiach obrotów dostaje "sportowego pazurka". Zdaniem kierujących tym samochodem dopiero po tuningu nabrał pełnego charakteru i teraz osiągi pasują do znaczka OPC. W przypadku jednego z egzemplarzy moc z 319 KM wzrosła do 370 KM a moment obrotowy z 425 Nm na 510 Nm. Elastyczność na 4-tym biegu to poprawa ok 4 sekundy. Całość modernizacji to ok. 6-8 godzin wraz z ustawieniem pracy silnika pod lepsze paliwa (98 czy 100 oktan). Więcej informacji - kontakt