Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel 126 koni z 2008 roku i chcę się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Auto obecnie jest bardzo żwawe i wiem teraz czym jadę. Wcześniej serwis Toyoty nie mógł wykryć usterki i było niby wszystko w porządku, nie dziwię się im ponieważ powiedziano mi że tester nie pokazuje dokładnych odczytów i nie robią tego na wykresach jak to miało miejsce w Warszawie w 44tuning u Pana Pawła w Nivette oraz w centrali 44tuning.pl w Opolu. Jak to się stało że moje auto ożyło. Zawór wysokiego ciśnienia od układu paliwowego i zawór od doładowania powietrza (turbo) został wymieniony, który poprzez tester w ASO nie pokazywał żadnych usterek (był niby w normie) który jednak był nie sprawny.
Usunięto mi wadę pulsacyjnej pracy i zamontowano i ustawiono na hamowni silnik mojej Toyoty przez sterownik DPP. Jeżeli chodzi o spalanie to zależy od kierowcy , najważniejsze jest aby auto chodziło w odpowiednim momencie obrotowym, który myślę każdy kierowca powinien znać jeżeli nie chce zamulić swojego samochodu. Moja Toyota znacznie ożyła po tuningu i oszczędza na spalaniu. Polecam ich, naprawdę bardzo dużo wiedzą na temat różnych samochodów, pojazdów rolniczych , z tego co widziałem na warsztacie przygotowują nawet samochody do wyścigów rajdowych. Dziękuję i pozdrawiam 44Tuning w Opolu i Warszawie za usprawnienie mojego samochodu. Bardzo mi się podoba ich podejście są życzliwi, uprzejmi, wytłumaczą dokładnie a dzisiaj jest to rzadkością dlatego wartało przyjechać z Białegostoku aż do Opola. Pozdrawiam Zenon Łempicki - Białystok