Podnosi się poziom oleju silnikowego? Czuć intensywnie benzynę z oleju? Wydaje się, że silnik nie spala oleju - poziom na miarce wydaje się poprawny a czuć zapach benzyny w oleju?
To częsty problem silników z zapłonem iskrowym (wolnossących czy doładowanych, w szczególności z wtryskiem bezpośrednim) z nasilonymi negatywnymi zjawiskami LSPI (Low Speed Pre Ignition) SPI (Speed Pre Ignition) oraz w wyniku nadmiernego tarcia i zjawisk synergicznych.
W tym przypadku Honda HRV 1.5 benzyna 130 KM - seryjnie poziom oleju narastał i było czuć intensywny zapach benzyny z oleju silnikowego i to nie niedużym przebiegu.
Po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution problem ustąpił a zarazem poprawiły się osiągi i kultura pracy silnika.
Po kontroli (rok po wykonaniu w/w pakietu) klient zdecydował się na powiększenie do pakietu Power Economy Perfomance (w technologii MyNano) jeszcze bez chip tuningu, zyskując dodatkową poprawę osiągów, elastyczności i dynamiki.
Weryfikacja po 2 latach od wykonania pakietów - poziom oleju stabilny, problem ze wzrostem poziomu oleju przestał występować. Więcej o pakietach dla różnego rodzaju jednostek napędowych, również dla samochodów na gwarancji 44tuning Performance Center - pakiety