Renault Master 2.3 Dci 125 KM po tuningu z mocą o 30 KM większą i spala nawet 1-2 litry mniej na 100 km!Do coraz to cięższych warunków dla firm transportowych i przewozowych korzystających z samochodów dostawczych dokładają się sami producenci samochodów, gdyż poprzez nowe emisji spalin są one słabsze i spalają więcej paliwa. Takim przykładem jest Renault Master 2.3 Dci w wersji 125 czy 150 KM który potrafi spalić nawet 2-3 litry więcej niż ukazują to informacje przy zakupie. Co więcej taki samochód ma niższą średnią prędkość, na wykonanie danej trasy trzeba więcej czasu a ceny za kurs podnieść nie można. Zatem co robić… pytają w rozmowach telefonicznych właściciele kontaktujący się z nami. Odpowiadamy …. można polepszyć charakterystykę pracy silnika poprawiając uproszczenia fabryki, ustawić korzystniejszy przebieg momentu obrotowego oraz jego wartość. Dzięki temu np.: wersja 2.3 Dci 125 KM uzyskuje ok. 60-65 Nm. więcej pozwalając na znaczącą poprawę elastyczności. Lepsza elastyczność pozwala zmniejszyć ilość redukowania biegów, pozwala poruszać się w niższym niż seryjnie zakresie obrotów co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa najczęściej w przedziale 1-2 litry na 100 km.

 

Mam nowe auto na gwarancji co mogę zrobić?

 

Słuszne pytanie, oficjalnie producenci zabraniają stosować tuning na gwarancji, ale skoro rozmawiamy o producentach i jest okres wyższych cen paliw to czy wolno w folderach podawać takie niskie spalanie aby klient kupił dany samochód? Skoro też tego nie wolno to trzeba sobie jakoś radzić dlatego w naszej ofercie posiadamy sterowniki zewnętrzne DPP które są opracowane w technologii Plug and Play, czyli wpinasz i wypinasz kiedy potrzebuje mając po wypięciu sterownika DPP samochód w pełni seryjny.

 

Jak się zachowuje Renault Master 2.3 Dci 125 KM po wykonaniu optymalizacji pracy silnika przez sterownik DPP?

 

Silnik jest znacznie bardziej elastyczniejszy i dynamiczniejszy, nawet niż seryjna wersja 150 KM. Do tego elastyczność na biegu 4-tym polepsza się aż o 7.2 sekundy! Jest to tak znacząco różnica dlatego postanowiliśmy pokazać to na filmie, gdzie dokładnie widać jak narasta prędkość na ustawieniach seryjnych a jak po chip tuningu poprzez sterownik DPP Multichannel.

 

 

Czy tuning przez system DPP Multichannel jest bezpieczny?

 

Przy dobrej, odpowiedzialnej eksploatacji tak, gdyż w naszym ośrodku badawczym zajmującym się rozwojem systemu DPP testuje się dane jednostki napędowe w zakresie ich rezerw konstrukcyjnych i możliwości bezpiecznego zakresu ich poprawy. Taki sam zakres testów przed wdrożeniem tuningu do oferty przeszły jednostki 2.3 Dci, na bazie których powstały sprawdzone zakresy ustawień oferowane klientom którzy wybierają zakup wysyłkowy. Dla klientów chcących uzyskać optymalny zakres pracy danego egzemplarza mamy opcję montażu systemu DPP wraz z indywidualnym zakresem pomiarowym i wykonaniem stosownych ustawień potrzebnych egzemplarzowi.

 

Co z prędkością na trasie bo mój Renault Master 2.3 Dci seryjnie meczy się nawet jak nie ma silnego wiatru?

 

Prędkość na trasie ulega znaczącej poprawie, gdyż seryjnie „szóstka” wydaje się biegiem najmniej używanym, gdyż niestety silnik się na niej męczy. Po wykonaniu chip tuningu z użyciem systemu DPP Multichannel silnik podczas pracy otrzymuje odpowiedni skład paliwa i powietrza, ma korzystniejszy moment obrotowy i można spokojnie utrzymywać prędkość na „szóstym biegu”, co więcej można nawet wyprzedać na tym biegu. Do tego utrzymywanie prędkości 120 km/h po tuningu u nas mimo wysokiej plandeki silnik 2.3 Dci osiąga ze znaczną lekkością.

 

Gdzie można skorzystać z usługi takiego profesjonalnego tuningu mojego Mastera 2.3 Dci?

 

Można skorzystać z montażu wraz z optymalizację i pomiarami w naszych punktach zarówno w Opolu jak i w Warszawie.

 

Moje samochody wracają późno w weekend z trasy czy mogę jakoś u was kupić DPP i sam zamontować?

 

Dla firm których te samochody są cały czas w ruchu przygotowaliśmy opcję sprzedaży gotowego systemu DPP Multichannel do samodzielnego montażu z przetestowanymi ustawieniami zarówno na stanowisku pomiarowym jak i w warunkach drogowych. W takim przypadku można zakupić wysyłkowo gotowy zestaw do montażu który zawiera sterownik DPP Multichannel z oprogramowanie dla systemu Renault Master dci, odpowiednie ustawienia bazujące na poprawnie pracującej jednostce napędowej, wiązkę łączącą z fabrycznymi czterema złączami Plug and Play, instrukcję montażu ( zajmuje on ok. 20 minut) oraz poprawnej eksploatacji po tuningu wraz z informacjami jak można jeszcze lepiej zadbać o ten silnik.

 

Gdzie mogę dostać  informacji o cenie oraz dostępnych terminach?

 

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt