Range Rover SI4 2.0 Turbo czyli poczciwy 2.0 Ecoboost Range Rover Evoque Si4 2.0 Turbo, który ma seryjnie dysponować mocą 241 KM. Są to jednostki znane z samochodów marki Ford o nazwie Ecoboost.

Oprócz kilku innych elementów, które od nowości negatywnie wpływają na ich sprawność, to w dużej mierze nasilone zjawisko samozapłonów (LSPI oraz SPI), nadmierne tarcie (silnik i napęd) nieodpowiednie spalanie mieszanki (i zjawiska synergiczne) pogarsza ich osiągi, wpływa na zwiększone zużycie paliwa i znacznie skraca ich trwałość.
wykres z hamowni Range Rover SI4 2.0 turbo - Ecoboost na hamowni pomiary pakiet LSPI/SPI & Friction Solution

Wyniki po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Grafen oraz Racing mówią same za siebie. Zarazem aktualnie dostępne są jeszcze bardziej efektywniejsze pakiety z udziałem przełomowej technologii MyNano, wpływając na jeszcze lepsze wyniki końcowe. 

 
MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Do tego w znacznym stopniu poprawiły się wskazania współczynnika Lambda oraz stabilności kąta wyprzedzania zapłonu. Niestety, przyjęty jako akceptowalny współczynnik Lambda ok. 0.7 (system OBD pojazdu nie zgłasza błędu z uwagi na przekroczenie emisji zanieczyszczeń) to poziom masy paliwa nie spalany przez silnik spalinowy, który skutkuje nasilonym przedostawaniem się paliwa do oleju, możliwością uszkodzenia głowicy, kolektora wydechowego, turbosprężarki czy układu katalitycznego.
 
Test oleju porównanie Ecoboost 

Jednakże wprowadzone etapy zmniejszenia negatywnych zjawisk, przy rozsądnym użytkowaniu pozwalają na zmniejszenie zużycia paliwa do 20%, znaczne zmniejszenie degradowania oleju czy zmniejszenie obciążenia silnika wraz z wydłużeniem trwałości.

Ponadto tak duża zmiana w parametrach pracy silnika (tylko przez bezinwazyjne zmniejszanie negatywnych zjawisk) poprzez pakiet LSPI/SPI & Friction Solution potwierdza również fakt, że nie należy wykonywać tuningu bez uprzedniego zmniejszenia tych negatywnych, nawet destrukcyjnych zjawisk.

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center  

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano, szkoleń, warunków współpracy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt