Range Rover Evoque Si4 2.0 Turbo, który ma seryjnie dysponować mocą 241 KM. Są to jednostki znane z samochodów marki Ford o nazwie Ecoboost.
Wyniki po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem nanotechnologii Panther P52 Grafen oraz Racing mówią same za siebie. Zarazem aktualnie dostępne są jeszcze bardziej efektywniejsze pakiety z udziałem przełomowej technologii MyNano, wpływając na jeszcze lepsze wyniki końcowe.
Jednakże wprowadzone etapy zmniejszenia negatywnych zjawisk, przy rozsądnym użytkowaniu pozwalają na zmniejszenie zużycia paliwa do 20%, znaczne zmniejszenie degradowania oleju czy zmniejszenie obciążenia silnika wraz z wydłużeniem trwałości.
Ponadto tak duża zmiana w parametrach pracy silnika (tylko przez bezinwazyjne zmniejszanie negatywnych zjawisk) poprzez pakiet LSPI/SPI & Friction Solution potwierdza również fakt, że nie należy wykonywać tuningu bez uprzedniego zmniejszenia tych negatywnych, nawet destrukcyjnych zjawisk.
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia