Już powszechnie wiadomo, że z nowymi silnikami w samochodach Jeep - Fiat 1.0 Turbo 120 KM użytkownicy potrafią mieć spore problemy z powodu seryjnie występującego zjawiska LSPI, nadmiernego tarcia, nieodpowiedniego spalania mieszanki a temat jest skrupulatnie ukrywany przez producenta.
Dlatego celem lepszej trwałości, płynności pracy, odpowiedniej sprawności silnika (w tym układu ograniczającego emisję zanieczyszczeń) i niższego zużycia paliwa
Napotykane podczas użytkowania dylematy, które są wynikiem kilku błędów konstrukcyjnych (występuje w każdym egzemplarzu) jak i stosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, procedur serwisowy to:
- brak płynności podczas przyspieszania
- pojawianie się szarpnięć w szczególności przy przyspieszaniu z niższych obrotów i pod większym obciążeniem
- duże wibracje silnika
- trudniejsze przełączanie czy zmiana biegów
- możliwe błędy związane z katalizatorem, wypadanie zapłonów (nawet jeżeli błąd się nie zaświeca zjawiska są mocno nasilone)
- gorsze smarowanie silnika
- spadek ciśnienia oleju
- nadmierne przedostawanie się benzyny do oleju
- przyspieszone degradowanie oleju silnikowego
- nadmierne obciążenie układu emisyjnego i znacznie wyższa emisja np: tlenku węgla
Dlatego tym razem zgłosił się do nas użytkownik Jeep Renegade 1.0 Turbo 120 KM który miał część z tych objawów.
Dlatego wykonaliśmy autorskie etapy zmniejszenia zjawiska samozapłonów (pakiet LSPI/SPI & Friction Solution) wraz z płukaniem silnika, zastosowaniem oleju Motul oraz nanotechnologii Panther Engine Basic 3.0 + Grafen oraz Racing (aktualnie dostępna jest jeszcze bardziej efektywniejsza wersja pakietów z użyciem przełomowej technologii MyNano)
Efekty zastosowania pakietu są pozytywnie szokujące. Bez tuningu, tylko po wykonaniu minimalizowania negatywnych zjawisk silnik dysponuje już mocą 148 KM. Do tego użytkownik zyskał dodatkowe korzyści w postaci:
- znaczącego zmniejszenie wibracji i hałasu
- płynniejsze pracy silnika
- znacznie lepszej reakcja na pedał gazu
- znacznie lepszej elastyczności
- wyższego momentu obrotowego i oczywiście wyższej mocy
- zmniejszenia turbo dziury
- łatwiejszej zmiana biegów
- mniejszego zużycie paliwa
- mniejszej emisji zanieczyszczeń i lepszych warunków pracy elementów ograniczających emisję zanieczyszczeń
- lepszej trwałości
Jak informuje użytkownik, spalanie paliwa na tym samym odcinku spadło z 7.1 litra na 6.2 litra (mimo jazdy na tempomacie) wraz z potężnym obniżeniem hałasu co bardzo poprawiło komfort jazdy i przyczyniło się podczas jazdy do mniejszego zmęczenia (w przypadku zastosowania przełomowej technologii MyNano wraz z pakietem do skrzyni biegu efekty są jeszcze lepsze).
Tym samym zastosowanie naszego autorskiego, efektywnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution poprawia sprawność jak i trwałość co umożliwia na bezproblemowe wykonanie w pojeździe na gwarancji.
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano, szkoleń, warunków współpracy zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt