
Nowej generacji silniki 1.3 FireFly Turbo powoli zastępują znane nam wcześniej 1.4 Tjet czy MultiAir. Jednak i w tych silnikach, wyposażonych w III generacji system MultiAir występuje znacznie nasilone zjawisko samozapłonów LSPI (Low Speed Pre Ingnition) SPI (Speed Pre Ignition), nadmierne tarcie i nieodpowiednie spalanie mieszanki.

Dlatego wprowadziliśmy autorskie etapy zmniejszenia negatywnych zjwisk - pakiet LSPI/SPI & Friction Solution
- w tym zmiana na olej Motul odpowiednio indywidualnie dobrany do pakietu
- zastosowanie Nanotechnologii Partner P52 Engine Basic 3.0 + Grafen + Racing (aktualnie dostępna jest jeszcze bardziej efektywniejsza wersja pakietów z użyciem przełomowej technologii MyNano)
- zastosowanie efektywniejszych świec zapłonowych
- specjalną poprawką w układzie zapłonowym
co zaowocowało znacznie efektywniejszym spalaniem mieszanki (wyniki pomiarów emisyjnych na zdjęciach), cichszą i stabilniejszą pracą silnika już na biegu jałowym (aż o 7 dB), lepszą charakterystyką momentu obrotowego.

To kolejny dowód na to, że zmniejszenie zjawiska LSPI, SPI (oraz zjawisk synergicznych) w silnikach seryjnych wpływa znacząco na wzrost ich sprawności, pozwalając przez mniejsze zużycie paliwa stać się bardziej ekologicznymi i ekonomicznymi.

Ponadto tak duża zmiana w parametrach pracy silnika (tylko przez bezinwazyjne zmniejszanie negatywnych zjawisk) poprzez pakiet LSPI/SPI & Friction Solution potwierdza również fakt, że nie należy wykonywać tuningu bez uprzedniego zmniejszenia tych negatywnych, nawet destrukcyjnych zjawisk.
porównanie pomiarów emisji spalin w zakresie obciążeniowych Jeep 1.3 Fly Turbo 150 KM przed i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
Jak informuje użytkownik tego egzemplarza, po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution (do silnika) oraz DDCT Gearbox Solution (do skrzyni biegów):
- polepszyła się reakcja silnika i skrzyni biegów na naciśnięcie pedału gazu
- znacznie ciszej pracuje silnik
- skrzynia pracuje również płynniej i ciszej
- zużycie paliwa uległo zmniejszeniu aż o 1.5 litra na 100 km
- nie odnotował już problemów z zapalaniem się kontrolki Check Engine w wyniku nieodpowiedniej wartości składu mieszanki
- olej silnikowy ulega znacznie mniejsze degradacji
- polepszył się rozruch silnika
- nastąpił odczuwalny wzrost elastyczności i dynamiki
- znacznie lepiej pracuje skrzynia biegów podczas jazdy z przyczepką
- jazda z przyczepką stała się komfortowa, znacząca poprawa w osiągach pod większym obciążeniem

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia