Jeep Renegate 1.3 Fly Turbo 150 KM pomiary emisji spalin podczas diagnostyki obciążeniowej nasilenia negatywnych zjawisk jak LSPINowej generacji silniki 1.3 FireFly Turbo powoli zastępują znane nam wcześniej 1.4 Tjet czy MultiAir. Jednak i w tych silnikach, wyposażonych w III generacji system MultiAir występuje znacznie nasilone zjawisko samozapłonów LSPI (Low Speed Pre Ingnition) SPI (Speed Pre Ignition), nadmierne tarcie i nieodpowiednie spalanie mieszanki.
wykres z hamowni Jeep Renegade 1.3 turbo 150 KM po wykonaniu pakietu LSPI SPI Froction Solution Dlatego wprowadziliśmy autorskie etapy zmniejszenia negatywnych zjwisk - pakiet LSPI/SPI & Friction Solution
- w tym zmiana na olej Motul odpowiednio indywidualnie dobrany do pakietu
- zastosowanie Nanotechnologii Partner P52 Engine Basic 3.0 + Grafen + Racing (aktualnie dostępna jest jeszcze bardziej efektywniejsza wersja pakietów z użyciem przełomowej technologii MyNano)
- zastosowanie efektywniejszych świec zapłonowych
- specjalną poprawką w układzie zapłonowym
co zaowocowało znacznie efektywniejszym spalaniem mieszanki (wyniki pomiarów emisyjnych na zdjęciach), cichszą i stabilniejszą pracą silnika już na biegu jałowym (aż o 7 dB), lepszą charakterystyką momentu obrotowego.
pomiar emisji spalin - seria Jeep Renegade 1.3 turbo 150 KM problem z szarpaniem tkwi w LSPITo kolejny dowód na to, że zmniejszenie zjawiska LSPI, SPI (oraz zjawisk synergicznych) w silnikach seryjnych wpływa znacząco na wzrost ich sprawności, pozwalając przez mniejsze zużycie paliwa stać się bardziej ekologicznymi i ekonomicznymi.
Ponadto tak duża zmiana w parametrach pracy silnika (tylko przez bezinwazyjne zmniejszanie negatywnych zjawisk) poprzez pakiet LSPI/SPI & Friction Solution potwierdza również fakt, że nie należy wykonywać tuningu bez uprzedniego zmniejszenia tych negatywnych, nawet destrukcyjnych zjawisk.
porównanie pomiarów emisji spalin w zakresie obciążeniowych Jeep 1.3 Fly Turbo 150 KM przed i po zastosowaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution
Jak informuje użytkownik tego egzemplarza, po wykonaniu pakietu LSPI/SPI & Friction Solution (do silnika) oraz DDCT Gearbox Solution (do skrzyni biegów):
- polepszyła się reakcja silnika i skrzyni biegów na naciśnięcie pedału gazu
- znacznie ciszej pracuje silnik
- skrzynia pracuje również płynniej i ciszej
- zużycie paliwa uległo zmniejszeniu aż o 1.5 litra na 100 km
- nie odnotował już problemów z zapalaniem się kontrolki Check Engine w wyniku nieodpowiedniej wartości składu mieszanki
- olej silnikowy ulega znacznie mniejsze degradacji
- polepszył się rozruch silnika
- nastąpił odczuwalny wzrost elastyczności i dynamiki
- znacznie lepiej pracuje skrzynia biegów podczas jazdy z przyczepką
- jazda z przyczepką stała się komfortowa, znacząca poprawa w osiągach pod większym obciążeniem
pomiar emisji spalin po usprawnieniu Jeep Renegade 1.3 turbo 150 KM z pakietem LSPI SPI Friction Solution Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia





