toyota yaris pakiet 2

Właśnie, jak to możliwe? Zwiększenie mocy w tak małym silniku wolnossącym o pojemności 1.0 i to jeszcze bez chip tuningu?

Fakt. Przez wiele lat uważano a wielu nadal uważa, że zwiększenie mocy w silniku wolnossącym czy wykonanie chip tuningu nie ma sensu. Twierdzą czy wypisują w internecie informacje, że można poprawić 3-5% lecz nie warto. Za to aby coś więcej zyskać trzeba wykonać sporo zmian mechanicznych.
 

Problematyka m.in zjawiska LSPI

Jak to było kiedyś? Co robiono aby zyskać poprawę osiągów w silnikach wolnossących? 

Właśnie tak, że silniki wolnossące poddawano głównie modernizacjom mechanicznym czyli zmiany w układzie wydechowym dolotowym, w głowicy silnika, inne przepustnice, wtryski, zawory a nawet większe ingerencje w układ korbowo tłokowy czy rozrządu np.: poprzez wymianę wałka rozrządu na „sportowy”. Wzrost na poziomie 30% (uważany za bardzo znaczący) mógł być uzyskany sporym zakresem zmian mechanicznych a co wiązało się często ze znaczącym kosztem, pogorszeniem trwałości, zwiększonym zużyciem paliwa, pogorszeniem kultury pracy i bardziej uciążliwym serwisowaniem.

Jak to jest teraz w temacie zwiększenia mocy, momentu w silnikach wolnossących czyli co znaczącego wniosła przełomowa technologia MyNano?

wykres z hamowni Toyota Yaris 1.0 VTI z pakietem i nanotechnologią  

Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk, defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.  

Abarth 500 Superstreet Maxi dzięki któremu dokonano światowego odkrycia i rozwoju technologii MyNano

 
Tym samym rozwój technologii MyNano, wyniki testów, badań jak i wykonanych modernizacji pokazały, że bez znaczących ingerencji mechanicznych a nawet bez chip tuningu można zyskać na tyle poprawę sprawności czy osiągów, że Ci, którzy skorzystali nie chcą rozglądać się za silnikami turbo!  

Dzięki temu Pani Krystyna zyskała w swojej Toyocie Yaris 1.0 ok. 20% na wartościach maksymalnych a w warunkach rzeczywistych nawet do 30% poprawy sprawności. 

Opinia klientki, która skorzystała z pakietów - źródło dobrymechanik.pl

Co wykonaliśmy w Toyocie Yaris 1.0 VVTI 68 KM ( wolnossąca benzyna) Pani Krystyny?

Zakres indywidualnego pakietu LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution (oczywiście po zakresie diagnostycznym, pomiarowym i rekonesansie technicznym)
 
  • z full pakietem nanotechnologii (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym) 
  • specjalna fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
  • efektywniejsze świece zapłonowe
  • nowe cewki zapłonowe
  • nowy filtr 

Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?

No właśnie. To efekt wieloletniej, błędnej indoktrynacji na rynku, że aby wiele zyskać to trzeba mnóstwo „pomodzić”. Tym czasem skupienie się na zmniejszeniu strat wokół nadmiernego tarcia, spadku szczelności, pogorszonego zapłonu daje znacznie więcej niż daleko idące i bardzo kosztowne modernizacje mechaniczne. 
 
MyNano na Barbórce Warszawskiej
 

Zatem co zyskała Pani Krystyna w swojej Toyocie Yaris po wykonaniu Waszego pakietu?*

  • zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego 
  • znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów 
  • wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów 
  • znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
  • znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
  • wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
  • niższe wibracje, znacznie niższy hałas 
  • zmniejszenie degradowania oleju silnikowego i przekładniowego 
  • szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
  • szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
  • obniżenie temperatury oleju 
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • znacznie wyższa ochrona silnika 
  • znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
  • mniejsza emisja zanieczyszczeń
  • niższe wibracje osprzętu silnika
  • łatwiejsza zmiana biegów
  • znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem 
  • znacznie mniejszy hałas w kabinie
  • odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe 
  • i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy

*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii  www.mynano.pl 

 

Siedziba MyNano High Automotive Technology  oraz 44tuning Performance Center

Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?

MyNano - wyniki testów - badań - dowodów skuteczności
 
Tak, bardzo wiele a aktualnie wybraliśmy i opublikowaliśmy, naszym zdaniem te najbardziej istotniejszy, gdyż wszystkich posiadanych wyników i dowodów ciężko opublikować. Natomiast posiadamy dowody od wyników badań nad współczynnikiem tarcia (wykonane na AGH Kraków), przez laboratoryjne badania olei po szereg dowodów skuteczności na różnego rodzaju jednostkach napędowych. Dlatego po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii MyNano High Automotive Technology Testy, badania, dowody skuteczności technologii MyNano

Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:

 
Robert Halicki - autor światowego odkrycia w zakresie diagnozowania, występowania, minimalizowania, usuwania zjawiska samozapłonów a zarazem prawdy o efektach jakie daje nanotechnologia MyNano aplikowana wszędzie tam gdzie jest olej jak i do paliw

W sprawie szczegółów, dostępności, potencjalnej wyceny pakietów LSPI/SPI & Friction Solution z udziałem przełomowej technologii MyNano zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt