Właśnie, jak to możliwe? Zwiększenie mocy w tak małym silniku wolnossącym o pojemności 1.0 i to jeszcze bez chip tuningu?
Jak to było kiedyś? Co robiono aby zyskać poprawę osiągów w silnikach wolnossących?
Jak to jest teraz w temacie zwiększenia mocy, momentu w silnikach wolnossących czyli co znaczącego wniosła przełomowa technologia MyNano?
Dokonane światowe odkrycie w zakresie negatywnych zjawisk, defacto istotnie wpływających na fabryczną, niską sprawność jak i osiągi wniosło bardzo wiele.
Dzięki temu Pani Krystyna zyskała w swojej Toyocie Yaris 1.0 ok. 20% na wartościach maksymalnych a w warunkach rzeczywistych nawet do 30% poprawy sprawności.
Co wykonaliśmy w Toyocie Yaris 1.0 VVTI 68 KM ( wolnossąca benzyna) Pani Krystyny?
- z full pakietem nanotechnologii (silnik i skrzynia biegów) po uprzednim efektywnym płukaniu silnika (kilkukrotnym)
- specjalna fuzja olejowa , syntetyczno-estrowa (silnik i skrzynia biegów)
- efektywniejsze świece zapłonowe
- nowe cewki zapłonowe
- nowy filtr
Zaraz, i tylko tyle? Przecież to nie tuning, jak to mogło poprawić osiągi silnika?
Zatem co zyskała Pani Krystyna w swojej Toyocie Yaris po wykonaniu Waszego pakietu?*
- zmniejszenie zjawiska samozapłonów oraz wzrost bezpieczeństwa przeciwzatarciowego
- znacznie wyższy moment obrotowy dodatkowo dostępniejszy od bardzo niskich obrotów
- wyższa moc dostępniejsza również od dużo niższych obrotów
- znaczące zmniejszenie tarcia począwszy od biegu jałowego, przez średnie i wyższe obroty
- znacznie łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach
- wzrost szczelności silnika (lepsze ciśnienia w komorze spalania – lepszy zapłon mieszanki)
- niższe wibracje, znacznie niższy hałas
- zmniejszenie degradowania oleju silnikowego i przekładniowego
- szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- lepsza dostępność momentu obrotowego od niższych obrotów
- szybsze „nakręcanie się silnika na obroty”
- obniżenie temperatury oleju
- zmniejszenie zużycia paliwa
- znacznie wyższa ochrona silnika
- znacznie większa ochrona z uwagi na negatywne zjawisko przedostawania się paliwa do oleju
- mniejsza emisja zanieczyszczeń
- niższe wibracje osprzętu silnika
- łatwiejsza zmiana biegów
- znacznie większa siła bezwładności i znacząco mniejsze hamowanie silnikiem
- znacznie mniejszy hałas w kabinie
- odpowiedni dobór olei oraz informacje (procedury) przeglądowe
- i tym samym, wraz z lepszymi osiągami dużo więcej przyjemności z jazdy
*celem poznania dodatkowych informacji dotyczących zastosowania naszych autorskich pakietów, korzyści, warunków, przyrostów itp, zapraszamy na stronę poświęconą przełomowej technologii www.mynano.pl
Czy mogę gdzieś zobaczyć więcej informacji, wyników testów, badań, dowodów skuteczności Waszej technologii MyNano?
Po więcej informacji w temacie występowania negatywnych zjawisk a zrazem skutecznego rozwiązania na ich zmniejszanie wraz z poprawą osiągów i trwałości zapraszamy do zapoznania się z:
-
-
co to jest samozapłon LSPI oraz podstawy naszego, światowego odkrycia - Światowe odkrycie w pod opolskiej firmie na LSPI
-
informacjami o autorskich pakietach LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution - Lekarstwo na samozapłon - pakiety LSPI/SPI & Friction Solution
-
wynikami testów, badań i dowodami skuteczności - MyNano - badania testy, dowody skuteczności
-
o przełomowej technologii MyNano - Jak to działa?
-
dla warsztatów, ASO, firm tuningowych zainteresowanych stosowaniem przełomowej technologii MyNano - Współpraca i szkolenia
-