Nowa Captiva z silnikiem diesla 2.2 D (VCDI) i mocą 184 KM seryjnie rozczarowuje dużą "turbo dziurą" jak i niską elastycznoscią jak na swoje katalogowe parametry. Dlatego właściciele tych samochodów trafiają do nas i juz nawet po spełnieniu minimalnego przebiegu 3000 km koniecznie chcą poprawiać jej osiągi. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Delphi oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika ze skrzynią automatyczną zyskuje on ok. 28-33 KM i 55-70 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym oscyluje w zakresie 3-4 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu oraz dynamika pracy skrzyni. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (turbo dziura przestaje być zauważalna), a dynamiczny zakres pracy silnika poszezra się aż o 1500 obrotów. Tuning jest wykonywany poprzez najnowszej generacji sterownik zewnętrzny czyli metodą Plug and Play. Zatem łatwo i nawet samodzielnie można przywracać wersję seryjną w razie potrzeby np: przeglądu. Wykres mocy i momentu można zobaczyć tutaj - Captiva 2.2 D- VCDI. Więcej informacji - kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35