Jak dobrze już wiadomo dużą nowością na runku są samochody marki Subaru, modele Forester, Outback, Legacy czy Impreza z najnowszym silnikiem 2.0 Diesel Boxer. Jest to pierwsza konstrukcja tego typu na rynku, a mimo to nasze doświadczenie w chip tuningu samochodów najnowszej generacji pozwala na znaczne dodanie dynamiki tej jednostce napędowe. W oferowanej przez nas wersji "SPORT" przyrost nawet 35 KM więcej!...
Posiada on „ukryty" przez producenta konkretny potencjał a uwolnienie
części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą
dynamiki i oszczędnością na paliwie. Tuning takiego samochodu jest
możliwy także w samochodach nowych na gwarancji dzięki zastosowaniu
Digital Power Pack Multichannel.
Ponadto za pomocą Digital
Power Pack Multichannel dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy
danego egzemplarza w zależności od jego seryjnej charakterystyki i
zastosowania (Forester czy Outback). Wszystko odbywa się w oparciu o
pomiary na hamowni, pomiary elastyczności w naturalnych warunkach pracy
samochodu.
Na czym polega modernizacja?
Na wykonaniu
pomiarów mocy i momentu oraz elastyczności w wersji seryjnej, następnie
pomiarów z zamontowanym systemem Digital Power Pack zaprogramowanym na
bazie pomiarów seryjnych oraz pomiarów pracy jednostki napędowej po
prostu podczas jazdy.
Co zyskuje się po profesjonalnym tuningu Subaru w waszej firmie?
Znaczą
poprawę dynamiki pracy silnika w zakresie 1800-4350 obr/min , przyrost
momentu w zależności od seryjnej pracy egzemplarza i jego warunków
użytkowania w przedziale 50-67 Nm.więcej (celem uzyskania bezpiecznych
warunków pracy zespołu napędowego), przyrost mocy ok. 28-35 KM więcej, co
owocuje np. w przypadku modelu Forester poprawą elastyczności na biegu
4-tym aż o 4.5 sekundy, a na 5-tym średnio 7-7,5 sekundy!
Można wybrać sobie także w zaleznie od modelu i preferencji rodzaj strojenia (można wybrać rodzaj charakterystyki pracy silnika) w formie VIP lub Sport (różnice ukazują poniżej umieszczone wykresy z hamowni).
Jak z zużyciem paliwa po tuningu?
W
kwestii zużycia paliwa to może będzie dziwne, jednakże mimo znacznie
lepszych parametrów przy zachowaniu tej samej średniej prędkości
samochód staje się oszczędniejszy.
W zależności od dziennego ciężaru „obuwia" można spodziewać się oszczędności na poziomie ok. 0,8 - 1,5 litra na 100 km.
Jak z bezpieczeństwem silnika po tuningu?
Silniki
te posiadają znaczne rezerwy przewidziane przez producenta aby w
bliskiej przyszłości pojawiła się wersja specjalna z mocą 180 KM
seryjnie. Dlatego nasza modernizacja ma charakter wykorzystania jedynie
w części rezerw jakie przewidział sam producent.
Ponadto
technologia DPP umożliwia tak wykonanie strojenia aby przyrost mocy i
momentu był bezpieczny dla napędu, silnika jak i co ważne także dla
filtra cząstek stałych DPF.
Przyjmując dobrą dbałość o
zagrzewanie silnika przed jazdą, dynamiczniejszą jazdę po uzyskaniu
normalnej temperatury i co ważne wychładzanie przed wyłączeniem można
dokonywać normalnych przebiegów.
Mam całkiem nowe Subaru, kiedy mogę dokonać tuningu?
Ważne
aby samochód miał minimalnie przebieg 3000 km. Ponadto warto także w
ok. 3 tyś. km dokonać wymiany oleju na nowy, a warto dokonać tej zmiany
na olej marki Motul (oczywiście odpowiedni i opracowany do tego
silnika).Dla informacji oleje tej marki zalecane i stosowane są przez
użytkowników turbo-benzynowych wersji Subaru czy Mitsubishi.
Ile zajmuje cała modernizacja?
Cała modernizacja uwzględniająca pomiary, montaż strojenie indywidualne zajmuje ok. 4-4,5 godziny
Dlaczego Digital Power Pack Multichannel daje takie efekty?
Ponieważ
zasada tuningu samochodu poprzez DPP jest praktycznie taka sama jak
przy chip tuningu mająca na celu poprawienie sprawności pracy silnika
poprzez z optymalizowanie mieszanki paliwowo-powietrznej. Jednymi słowy
tuning poprzez DPP ma charakter optymalizacji zasilania paliwem i
doładowaniem co w połączeniu wpływa na tak dobre efekty. Można zapoznać się z umieszczonymi pomiarami z hamowni które ukazują modernizacje wersji Outback wraz z uzyskaniem dwóch charakterystyk pracy w zależności od preferencji kierowcy.
Ponadto został on stworzony przez międzynarodowy zespół techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.
Zastosowanie
takiego doświadczenia w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już
dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu, dając gwarancje
satysfakcjonującego efektu.
Gdzie mogę dokonać tuningu mojego Subaru?
Możesz skorzystać z naszych usług w naszej centrali w Opolu.
Masz Subaru Forester, Outback, Legacy czy Impreza z silnikiem 2.0 D diesel boxer i chcesz mieć więcej przyjemności z jazdy?
To teraz skontaktuj się z nami i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt
Zanim gdziekolwiek na rynku skorzystasz z pomiaru mocy, chip tuningu, tuningu, instalacji LPG, wymiany oleju i wielu innych usług - koniecznie przeczytaj !
Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35
Warning: Attempt to read property "image_fulltext" on null in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/plugins/system/t4/themes/base/html/com_content/article/default.php on line 35