Profesjonalny tuning Subaru 2.0 diesel boxer takze na gwarancjiJak dobrze już wiadomo dużą nowością na runku są samochody marki Subaru, modele Forester, Outback, Legacy czy Impreza z najnowszym silnikiem 2.0 Diesel Boxer. Jest to pierwsza konstrukcja tego typu na rynku, a mimo to nasze doświadczenie w chip tuningu samochodów najnowszej generacji pozwala na znaczne dodanie dynamiki tej jednostce napędowe. W oferowanej przez nas wersji "SPORT" przyrost nawet 35 KM więcej!...


Posiada on „ukryty" przez producenta konkretny potencjał a uwolnienie części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą dynamiki i oszczędnością na paliwie. Tuning takiego samochodu jest możliwy także w samochodach nowych na gwarancji dzięki zastosowaniu Digital Power Pack Multichannel.

Ponadto za pomocą Digital Power Pack Multichannel dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy danego egzemplarza w zależności od jego seryjnej charakterystyki i zastosowania (Forester czy Outback). Wszystko odbywa się w oparciu o pomiary na hamowni, pomiary elastyczności w naturalnych warunkach pracy samochodu.

Na czym polega modernizacja?

Subaru Diesel Boxer posiada konkretny potencjał do tuninguNa wykonaniu pomiarów mocy i momentu oraz elastyczności w wersji seryjnej, następnie pomiarów z zamontowanym systemem Digital Power Pack zaprogramowanym na bazie pomiarów seryjnych oraz pomiarów pracy jednostki napędowej po prostu podczas jazdy.

Co zyskuje się po profesjonalnym tuningu Subaru w waszej firmie?

Znaczą poprawę dynamiki pracy silnika w zakresie 1800-4350 obr/min , przyrost momentu w zależności od seryjnej pracy egzemplarza i jego warunków użytkowania w przedziale 50-67 Nm.więcej (celem uzyskania bezpiecznych warunków pracy zespołu napędowego), przyrost mocy ok. 28-35 KM więcej, co owocuje np. w przypadku modelu Forester poprawą elastyczności na biegu 4-tym aż o 4.5 sekundy, a na 5-tym średnio 7-7,5 sekundy!

Można wybrać sobie także w zaleznie od modelu i preferencji rodzaj strojenia (można wybrać rodzaj charakterystyki pracy silnika) w formie VIP lub Sport (różnice ukazują poniżej umieszczone wykresy z hamowni).

Jak z zużyciem paliwa po tuningu?

W kwestii zużycia paliwa to może będzie dziwne, jednakże mimo znacznie lepszych parametrów przy zachowaniu tej samej średniej prędkości samochód staje się oszczędniejszy.
W zależności od dziennego ciężaru „obuwia" można spodziewać się oszczędności na poziomie ok. 0,8 - 1,5 litra na 100 km.

Jak z bezpieczeństwem silnika po tuningu?

Silnik Subaru diesel boxerSilniki te posiadają znaczne rezerwy przewidziane przez producenta aby w bliskiej przyszłości pojawiła się wersja specjalna z mocą 180 KM seryjnie. Dlatego nasza modernizacja ma charakter wykorzystania jedynie w części rezerw jakie przewidział sam producent.

Ponadto technologia DPP umożliwia tak wykonanie strojenia aby przyrost mocy i momentu był bezpieczny dla napędu, silnika jak i co ważne także dla filtra cząstek stałych DPF.

Przyjmując dobrą dbałość o zagrzewanie silnika przed jazdą, dynamiczniejszą jazdę po uzyskaniu normalnej temperatury i co ważne wychładzanie przed wyłączeniem można dokonywać normalnych przebiegów.

Mam całkiem nowe Subaru, kiedy mogę dokonać tuningu?

Ważne aby samochód miał minimalnie przebieg 3000 km. Ponadto warto także w ok. 3 tyś. km dokonać wymiany oleju na nowy, a warto dokonać tej zmiany na olej marki Motul (oczywiście odpowiedni i opracowany do tego silnika).Dla informacji oleje tej marki zalecane i stosowane są przez użytkowników turbo-benzynowych wersji Subaru czy Mitsubishi.

strojenie wersja Sport- Subaru 2.0 Boxer DieselIle zajmuje cała modernizacja?

Cała modernizacja uwzględniająca pomiary, montaż strojenie indywidualne zajmuje ok. 4-4,5 godziny

Dlaczego Digital Power Pack Multichannel daje takie efekty?

strojenie wersja VIP - Subaru 2.0 Boxer DieselPonieważ zasada tuningu samochodu poprzez DPP jest praktycznie taka sama jak przy chip tuningu mająca na celu poprawienie sprawności pracy silnika poprzez z optymalizowanie mieszanki paliwowo-powietrznej. Jednymi słowy tuning poprzez DPP ma charakter optymalizacji zasilania paliwem i doładowaniem co w połączeniu wpływa na tak dobre efekty. Można zapoznać się z umieszczonymi pomiarami z hamowni które ukazują modernizacje wersji Outback wraz z uzyskaniem dwóch charakterystyk pracy w zależności od preferencji kierowcy.

Ponadto został on stworzony przez międzynarodowy zespół techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.

Zastosowanie takiego doświadczenia w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu, dając gwarancje satysfakcjonującego efektu.

Gdzie mogę dokonać tuningu mojego Subaru?


Możesz skorzystać z naszych usług w naszej centrali w Opolu.

Masz Subaru Forester, Outback, Legacy czy Impreza z silnikiem 2.0 D diesel boxer i chcesz mieć więcej przyjemności z jazdy?

To teraz skontaktuj się z nami i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt