
Posiada on „ukryty" przez producenta konkretny potencjał a uwolnienie części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą dynamiki i oszczędnością na paliwie. Tuning takiego samochodu jest możliwy także w samochodach nowych na gwarancji dzięki zastosowaniu Digital Power Pack Multichannel.
Ponadto za pomocą Digital Power Pack Multichannel dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy danego egzemplarza w zależności od jego seryjnej charakterystyki i zastosowania (Forester czy Outback). Wszystko odbywa się w oparciu o pomiary na hamowni, pomiary elastyczności w naturalnych warunkach pracy samochodu.
Na czym polega modernizacja?

Co zyskuje się po profesjonalnym tuningu Subaru w waszej firmie?
Znaczą poprawę dynamiki pracy silnika w zakresie 1800-4350 obr/min , przyrost momentu w zależności od seryjnej pracy egzemplarza i jego warunków użytkowania w przedziale 50-67 Nm.więcej (celem uzyskania bezpiecznych warunków pracy zespołu napędowego), przyrost mocy ok. 28-35 KM więcej, co owocuje np. w przypadku modelu Forester poprawą elastyczności na biegu 4-tym aż o 4.5 sekundy, a na 5-tym średnio 7-7,5 sekundy!
Można wybrać sobie także w zaleznie od modelu i preferencji rodzaj strojenia (można wybrać rodzaj charakterystyki pracy silnika) w formie VIP lub Sport (różnice ukazują poniżej umieszczone wykresy z hamowni).
Jak z zużyciem paliwa po tuningu?
W kwestii zużycia paliwa to może będzie dziwne, jednakże mimo znacznie lepszych parametrów przy zachowaniu tej samej średniej prędkości samochód staje się oszczędniejszy.
W zależności od dziennego ciężaru „obuwia" można spodziewać się oszczędności na poziomie ok. 0,8 - 1,5 litra na 100 km.
Jak z bezpieczeństwem silnika po tuningu?

Ponadto technologia DPP umożliwia tak wykonanie strojenia aby przyrost mocy i momentu był bezpieczny dla napędu, silnika jak i co ważne także dla filtra cząstek stałych DPF.
Przyjmując dobrą dbałość o zagrzewanie silnika przed jazdą, dynamiczniejszą jazdę po uzyskaniu normalnej temperatury i co ważne wychładzanie przed wyłączeniem można dokonywać normalnych przebiegów.
Mam całkiem nowe Subaru, kiedy mogę dokonać tuningu?
Ważne aby samochód miał minimalnie przebieg 3000 km. Ponadto warto także w ok. 3 tyś. km dokonać wymiany oleju na nowy, a warto dokonać tej zmiany na olej marki Motul (oczywiście odpowiedni i opracowany do tego silnika).Dla informacji oleje tej marki zalecane i stosowane są przez użytkowników turbo-benzynowych wersji Subaru czy Mitsubishi.

Cała modernizacja uwzględniająca pomiary, montaż strojenie indywidualne zajmuje ok. 4-4,5 godziny
Dlaczego Digital Power Pack Multichannel daje takie efekty?

Ponadto został on stworzony przez międzynarodowy zespół techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.
Zastosowanie takiego doświadczenia w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu, dając gwarancje satysfakcjonującego efektu.
Gdzie mogę dokonać tuningu mojego Subaru?
Możesz skorzystać z naszych usług w naszej centrali w Opolu.
Masz Subaru Forester, Outback, Legacy czy Impreza z silnikiem 2.0 D diesel boxer i chcesz mieć więcej przyjemności z jazdy?
To teraz skontaktuj się z nami i zapytaj naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt