Witamy, w dniach 12 lipca do 31 lipca przebywamy na urlopie. Na przesłane zapytania do dnia 19 lipca odpowiemy 20 lipca. Na pozostałe od 1 sierpnia. W celach umówienia terminu prosimy o kontakt pod tel. 600 910 400 (jeżeli nie odbieramy, prosimy o przesłanie wiadomości sms). Wszelkie zamówienia będziemy realizować od 1 sierpnia. 

Pozdrawiamy Zespół 44tuning.pl

Fendt 309 Vario podczas pomiarów diagnostycznych
Fendt 309 Vario podczas pomiarów diagnostycznych
Ciągniki marki Fendt traktowane są, jako najwyższa pólka jakościowa wśród maszyn rolniczych. Jest to fakt niezaprzeczalny, jednak i ci najlepsi muszą dopasować się do norm emisji spalin. Okazuje się, że popełniono konstrukcyjny błąd i recyrkulacja spalin już po kilkudziesięciu godzinach pracy ciągnika zaczyna być nieszczelna.

 

Do tego cały układ wraz z klapą EGR-u powinien być co nawet 250 mtg sukcesywnie czyszczony wraz ze sprawdzeniem poprawności działania siłownika. Jak wiadomo Nie jest to wykonywane. Dlatego dokonujemy wyłączania recyrkulacji spalin w silnikach Fendt abyś pozbył się problemu raz na zawsze. Dokonujemy takiego wyłączania jak na ten moment w silnikach bez A-Blue zarówno 4-ro jak i 6-cio cylindrowych.

 

Cichy "zabójca" z godziny na godzinę coraz bardziej męczy i zabrudza silnik ...

 

Wspominana nieszczelność narastając doprowadza do obciążenia temperaturowego zaworów w komorze spalania, turbosprężarki a w konsekwencji do spadku sprawności silnika.  Niskiej sprawności  nie jest stanie wyłapać sterownik silnika i chcąc uzyskać zadany moment obrotowy zwiększa wydajność wtryskiwaczy skracając tym samym ich żywotność. Jeżeli do tego dojdzie jeszcze niska jakość paliwa to już w przedziale w przedziale 3000-4000 przepracowanych godzin może dojść do uszkodzenia silnika czy jego osprzętu. Do tego trzeba doliczyć średnio o około 5-10% większe spalanie, które jest następstwem zbyt dużego dawkowania paliwa i mniejszej ilości tlenu.

 

No i teraz wiadomo dlaczego spala wiecej paliwa...

 

Prace przy ciągniku Fendt 820 Vario - cóż zima wszystkich potrafi zaskoczyć, także nas podczas pracy ;-)
Prace przy ciągniku Fendt 820 Vario - cóż zima wszystkich potrafi zaskoczyć, także nas podczas pracy ;-)

Razem daje to duże koszty nie mówiąc o konieczności wymiany systemu EGR, co w przypadku silników Fendt jest dużym wydatkiem. Dlatego dokonujemy wyłączania zaworu recyrkulacji spalin w silnikach Fendt,  na ten moment  w 4-ro jak i 6-cio cylindrowych bez A-Blue. 

 

Zatem jeżeli masz ciągnik czy kombajn marki Fendt z systemem EGR (recyrkulacji spalin) to skontaktuj się z nami, ponieważ wyłączamy ten system , wraz z ustawieniem programowym silnika do poprawnego działania bez tego systemu. 

 

Chciałbym się dowiedzieć kiedy możecie do mnie przyjechać i ile to kosztuje?

 

 

Po więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

 

Kontakt Motul