Porsche Carrera 4S podczas tuningu w naszym serwisie w Opole KępaDosłownie "Porche Day by 44tuning.pl", gdyż dwa egzemplarze w jednym dniu, ale do rzeczy. Silniki Porsche Carrera współpracujące z nową skrzynią dwusprzegłową PDK mają ciekawe rezerwy do wykorzystania. Ich prawdziwe dynamiczne oblicze zostało przez fabrykę nieco uśpione poprzez ograniczenia w dostępności momentu obrotowego i efektywności wykorzystania energii paliw. Jednakże aby usprawnić te już mocno sportowe samochody w bezpieczny sposób wymagane jest stosowne doświadczenie.

 

Dlatego trzeba dodać, że klient tego samochodu wykonał już u nas wcześniej dwie modernizacje w tym BMW 740i oraz BMW X6 3.0i Bi-Turbo. Bedąc bardzo zadowolonym z efektów przyjechał kolejnym, tym razem Porsche Carrera 4S. Zatem wracając do szczegółów tuningu tego egzemplarza. Poprzez nowe ustawienia ...

 

programowe, lepszą charakterystykę momentu obrotowego, ustawienie korzystniejszego kąta wyprzedzenia zapłonu, zastosowaniu wydajniejszych filtrów powietrza i przeczyszczeniu układu paliwowego środkiem Motul Fuel System Clean Carrera zyskała moc z 369 KM na 396 KM i moment obrotowy z 419 Nm. na 455 Nm.

 

Reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu polepszyła się na każdym trybie, a silnik nabrał jeszcze bardziej sportowej dynamiki wraz z poprawą brzmienia. Do tego analiza AFR wykazuje, że zastosowanie sportowych filtrów pozwala temu silnikowi na otrzymywanie odpowiedniej ilości powietrza potrzebnej dla efektywnego spalania dostarczonego paliwa.

 

Ponadto silnik efektywniej „dokręca się” do wyższych obrotów i po szybkiej zmianie biegu przez skrzynię PDK znaczniej mocniej wciska w fotel, dając dużo więcej przyjemności z jazdy.

 

Porsche Cayman 3.4 DFI ze skrzynią Tiptronic podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha LPS 3000Dbając także o bezpieczeństwo tych silników zarekomendowaliśmy zmianę oleju na Motul z serii 300V Power 5W40 który dba o zmniejszenie tarcia i wydłużenie żywotności silnika w stosunku do środków smarnych innych marek.

 


Drugie w tym dniu Porsche Cayman 3.4 DFI z uwagi na bardzo mały przebieg i relatywnie niskie parametry seryjne poprzez długi okres postoju zyskało moc z 267 KM na 284 KM. Szczegóły modernizacji tego egzemplarza już wkrótce w artykule tylko jemu poświęconym.

 

Więcej informacji o przyrostach zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – chip tuning Porsche lub do bezpośredniego z nami gdzie przedstawimy szczegóły i możliwości tuningu Twojego Porsche w naszym serwisie Opole / Kępa - kontakt