Profesjonalny chip tuning samochodów Subaru 2.0 Diesel Boxer na gwarancji!
Profesjonalny chip tuning samochodów Subaru 2.0 Diesel Boxer na gwarancji!
Nowy sterownik DPP dla silników Subaru 2.0 Diesel został wyposażony w nową wiązkę której to wszystkie cztery złącza są typu Plug & Play. Zatem montaż i demontaż jest znacznie łatwiejszy niż we wcześniejszej wersji. Ponadto nowy zakres bazowych charakterystyk został opracowany podczas prac nad aktualnymi potrzebami tych silników mających najnowsze aktualizacje programowe.

 

Zakres pracy został tak opracowany aby zapewnić efektywne przyrosty jak i odpowiednią pracę filtra DPF, sprzęgła czy przeniesienia napędu. Oczywiście prace miały miejsce bazując na rzeczywistych pomiarach na hamowni obciążeniowej Maha jak i m.in w polskich warunkach drogowych.

 

Możliwości regulacyjne poprzez tą zaawansowaną formą tuningu pozwalają na przyrosty przy wersji 2.0 Diesel Boxer 147 czy 150 KM na ok. 30 KM i 50-60 Nm. więcej.

 

Dzięki bardzo „inteligentnemu” oprogramowaniu system DPP płynnie w zależności od obciążeń reguluje momentem obrotowym, zasilaniem paliwa i powietrza polepszając wręcz seryjnie mało korzystny skład w dolnym zakresie obrotów. Dlatego ten sterownik zewnętrzny jest znacząco lepszy i działa znacznie korzystniej niż powszechnie oferowany na rynku powerbox. Przyrosty uzyskiwane w bezpieczny sposób są odczuwalne w znaczącej poprawie elastyczności, a lepsza dynamika po tuningu nareszcie satysfakcjonuje użytkowników tych samochodów.

 

pdfWykres z hamowni Subaru 2.0 Diesel Boxer 150 KM - tuning DPP Multichannel

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas

 

 

Opcja chip tuningu przez sterownik DPP Multichannel Denso dotyczy modeli XV MY12 2.0D, Forester MY12 2.0D, Legacy MY12 2.0D, Outback MY12 2.0D. Dedykowany system DPP Multichannel podłączany jest do samochodu za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play. Po krótkim instruktażu można go samodzielnie zdemontować i samochód powraca do ustawień seryjny będąc odbieranym przez ASO jako 100% seryjny.

 

Z uwagi na potrzeby tych silników opcja DPP dla tych silników Subaru jest głównie dostępna u nas w pełnym pakiecie optymalizacji wraz z wszystkimi pomiarami na hamowni, analizą spalin AFR i danymi odczytowymi wraz z wykonaniem indywidualnych ustawień.

 

Po więcej informacji o przyrostach zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – chip tuning Subaru lub do bezpośredniego z nami - kontakt

Kontakt Motul