Pospolity downsizing który dopadł wszystkie marki potrafi mrozić krew w żyłach. Przy podobnych gabarytach samochodów nie tak dawno montowano silniki 3 czy 2 litrowe, teraz wyposażane są w silniki np.: Mercedes-a 1.8 Turbo czy nawet 1.6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa CGi. Trzeba przyznać, że czasy 5.5 V8 mogą już nie wrócić.
Zatem należy się cieszyć kiedy to profesjonalny chip tuning przez najnowszej generacji na rynku, sterownik zewnętrzny DPP Performance „zdrowo pobudza” bedące teraz w ofercie silniki o małych pojemnościach. Nowe samochody wyjeżdżające z fabryki wyposażane są już zamiast 1.8 CGi w silniki np: 1.6 CGI ...
Zatem należy się cieszyć kiedy to profesjonalny chip tuning przez najnowszej generacji na rynku, sterownik zewnętrzny DPP Performance „zdrowo pobudza” bedące teraz w ofercie silniki o małych pojemnościach. Nowe samochody wyjeżdżające z fabryki wyposażane są już zamiast 1.8 CGi w silniki np: 1.6 CGI ...
czyli o jeszcze mniejszej pojemności silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Pomiar na hamowni silnika 1.6 CGI z weryfikacją wszystkich danych pomiarowych może bardzo zdziwić, kiedy weryfikacja temperatury EGT (temperatury spalin) pokazuje seryjnie aż 960C!!!.
Dlatego jako profesjonaliści w branży, optymalizując pracę wielu silników przez najnowszej generacji sterowniki DPP Performance (podłączane za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play), zyskując 31 KM i 54 Nm. uzyskujemy korzystniejszą temperaturę spalin niższą, wynik to 910 C!
Wykres z hamowni - pomiar mocy Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM - tuning przez sterownik DPP Performance
Oznacza to, że silnik mimo większej mocy i generowania wyższego momentu dysponuje korzystniejszym składem mieszanki, pracuje w bezpieczniejszym zakresie, jest mniej obciążony termicznie. Wyniki spalania mówią same za siebie, przy regulacji przez DPP Performance aż 1.2 litra mniejsze spalanie na 100 km! Opcja jest dostępna dla samochodów będących na gwarancji fabrycznej, dając użytkownikowi 100% dyskrecji.
Dlatego jako profesjonaliści w branży, optymalizując pracę wielu silników przez najnowszej generacji sterowniki DPP Performance (podłączane za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play), zyskując 31 KM i 54 Nm. uzyskujemy korzystniejszą temperaturę spalin niższą, wynik to 910 C!
Wykres z hamowni - pomiar mocy Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM - tuning przez sterownik DPP Performance
Oznacza to, że silnik mimo większej mocy i generowania wyższego momentu dysponuje korzystniejszym składem mieszanki, pracuje w bezpieczniejszym zakresie, jest mniej obciążony termicznie. Wyniki spalania mówią same za siebie, przy regulacji przez DPP Performance aż 1.2 litra mniejsze spalanie na 100 km! Opcja jest dostępna dla samochodów będących na gwarancji fabrycznej, dając użytkownikowi 100% dyskrecji.
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt.