Pakiet wysyłkowy LSPI/SPI & Friction Solution dla silnika z LPGPakiet wysyłkowy LSPI/SPI & Friction Solution dla silnika z LPG
Witamy w naszym dziale Pakiety 44Performance poświęconym dostępnym u nas pakietom, zarówno wykonywanych bezpośrednio w naszej firmie jak z możliwością zakupu wysyłkowego do samodzielnego zastosowania. 

Wszystkie składowe pakietów zostały odpowiednio przetestowane a ich zakres zależy od potrzeb danego silnika, jednostki napędowej, egzemplarza (rocznik, przebieg, rodzaj stosowanego paliwa, sposób użytkowania).
Robert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów, twórca pakietów 44PerformanceRobert Halicki autor światowego odkrycia w zakresie zjawiska samozapłonów, twórca pakietów 44Performance
Pakiety bazują zarówno na naszym ponad 25 letnim doświadczeniu w wykonywaniu autorskich modernizacji, poprawianiu silników, pojazdów w tym przeniesieniu naszego ponad 25 letniego doświadczenia ze sportu na drogę.

Wysoka efektywność wynika z przetestowanych przez nas tysięcy rozwiązań (w warunkach hamownianych jak i drogowych) a w szczególności z opracowanej najnowszej, światowego poziomu autorskiej technologii - Tribotechnologii.

Zobacz - Badania Politechnika Opolska - preparat bazowy Panther P52 Classic + Fuel P2 
wykres samochód Honda Civic 1.8 benzyna po pakiecie Stage 1+Wykres samochód Honda Civic 1.8 benzyna po pakiecie Stage 1+
Do tego świadomego wykorzystania nanotechnologii klasy Premium marki Panther P52 będącej wynikiem naszego światowego odkrycia w zakresie prawdy o zjawisku samozapłonów LSPI/SPI (samozapłonów)  jak i pochodnych negatywnych zjawisk (nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, zarówno silniki benzynowe, diesel oraz LPG).  Jesteśmy współautorami 31 preparatów z 36 aktualnie dostępnych preparatów nanotechnologii Panther P52.
Do tych autorskich pakietów należą (w tym również dla wielu samochodów, silników z możliwością zakupu wysyłkowego do samodzielnego zastosowania):
Stage 1, Stage 1+, Stage 2 (Benzynowe, LPG, Hybrydowe) – pakiety tuningowe dla silników wolnossących, poprawa osiągów silników średnio ok.15-30% w zależności od samochodu, wybranego pakietu, zakresu wykonanych zmian, wykonywane na miejscu u nas w firmie (wymagany przyjazd do nas)
Porsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz RacingPorsche Cayenne Diesel S pomiary emisji spalin z nanotechnologią Panther P52 Grafen oraz Racing
Chip Tuning Super VIP/ DPP Performance + LSPI/SPI & Friction Solution (Benzynowe, LPG) - połączenie tuningu elektronicznego wraz z minimalizowaniem negatywnych zjawisk jak samozapłon (LSPI i SPI), nadmierne tarcie, nieodpowiednie spalanie mieszanki, wykonywane na miejscu u nas w firmie (wymagany przyjazd do nas) .
SuperStreet (wszystkie silniki) szersze zmiany, zarówno w silnikach doładowanych jak i wolnossących, poprawa osiągów silników powyżej 30%, wykonywane na miejscu u nas w firmie (wymagany przyjazd do nas)

Pakiety LSPI/SPI & Friction Solution (Benzynowe, LPG) – dla wielu silników opcja wysyłkowa Ochrona + Wzrost osiągów (średnio 8-12%) + Lepsza trwałość + Mniejsze Spalanie (ok.10-15%) - pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk w silnikach benzynowych ( wolnossących i doładowanych) taki jak samozapłon (LSPI oraz SPI), nieodpowiedniego spalania mieszanki oraz nadmiernego tarcia

Pakiet Power & Friction Solution Car Diesel (samochód osobowy)Pakiet Power & Friction Solution Car Diesel (samochód osobowy)
Power & Friction Solution Car (Diesel) - dla wielu silników dostępna opcja wysyłkowa Ochrona + Wzrost osiągów (średnio ok. 6-12%) + Lepsza trwałość + Mniejsze Spalanie (ok.10-15%) - pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk w silnikach wysokoprężnych (Diesel)  pogorszona szczelność (w tym pogorszone spalanie mieszanki) nadmierna temperatura oleju i nadmierne tarcie

Pakiety Power Economy Agri & Truck (Diesel) - dla wielu silników dostępna opcja wysyłkowa Ochrona + Wzrost osiągów (średnio ok. 10-20%) + Lepsza trwałość + Mniejsze Spalanie (ok. 8-20%) - pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk w silnikach wysokoprężnych (Diesel)  np: nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym, pogorszona szczelność (w tym pogorszone spalanie mieszanki) nadmierna temperatura oleju i nadmierne tarcie
Testy na naszej hamowni obciążeniowej Maha dla samochodów cieżarowychTesty na naszej hamowni obciążeniowej Maha dla samochodów ciężarowych
Tuningowe pakiety Power Economy Performance (Benzynowe wolnossące i doładowane, Diesel-CR, Hybrydowe) – dla wielu silników dostępna opcja wysyłkowa połączenie beziwazyjnego tuningu elektronicznego do samodzielnego zastosowania (sterownik DPP Performance czy moduł DBW) z pakietami minimalizującymi negatywne zjawiska (LSPI/SPI & Friction Solution jak i Power & Friction Solution), przyrosty bardzo zależne od wersji silnika
SPI & Friction Solution (dla Motocykli i Quadów-ATV) - dla wielu silników dostępna opcja wysyłkowa -  Ochrona + Lepsze osiągi (ok.8-18%) + Lepsza trwałość - pakiety minimalizowania negatywnych zjawisk w silnikach motocyklowych, quadach taki jak samozapłon (w szczególności SPI, wypadanie zapłonów), przegrzewania się, nieodpowiedniego spalania mieszanki oraz nadmiernego tarcia.
motocykl Yamaha FZ6 Fazer S2 testy pakietu SPI & Friction SolutionMotocykl Yamaha FZ6 Fazer S2 testy pakietu SPI & Friction Solution
Po zapoznaniu się z informacjami na temat danego pakietu zapraszamy po więcej informacji na temat szczegółów, możliwości zakupu, wyceny do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.