Elementy poliuretanowe zamiast powszechnie znanych tulei metalowo-gumowych
Czytaj więcej...
Trudne warunki drogowe z jakimi przychodzi się zmagać zarówno samochodom seryjnym na polskich drogach jak i samochodom sportowym czy wyczynowym sprawiają, że warto stosować lepsze elementy mocowania zawieszeń.

 

Do takich lepszych elementów zamiast standardowej tulei metalowo-gumowej należą elementy poliuretanowe czy typu unibal. O ile te drugie głownie stosuje się w wysokim wyczynie to te pierwsze – poliuretanowe skierowane są także dla samochodów seryjnych aby usprawnić mocowanie zawieszenia.

Amortyzatory Koni
Czytaj więcej...
Wszystkie amortyzatory hydrauliczne działają na zasadzie przekształcenia energii kinetycznej (ruchu) w energię cieplną (ciepło). Odbywa się to poprzez wymuszenie przepływu płynu (oleju) przez system kanałów i zaworów tworzących opór hydrauliczny. Amortyzator teleskopowy może być ściskany lub rozciągany; odpowiednie fazy ruchu nazywamy ściskaniem lub odbiciem.
Zatem amortyzatory teleskopowe możemy podzielić na: 

1. Dwururowe, występujące jako hydrauliczne lub gazowo-hydrauliczne.
2. Jednorurowe, zwane również amortyzatorami wysokociśnieniowymi gazowymi

Kontakt Motul

Notice: Only variables should be assigned by reference in /home/tuning/domains/44tuning.pl/public_html/modules/mod_facebook_slide_likebox/tmpl/default.php on line 9