Mitsubishi Outlander 2.2 DID CR Mivec podczas tuningu przez system DPP i optymalizacji na hamowni Maha u nas w Opole-KępaJeżeli masz najnowsze Mitsubishi Outlander z silnikiem 2.2 DID Mivec Diesel Common-Rail DPF na gwarancji to właśnie informacja dla Ciebie! W tych silnikach z powodzeniem wykonujemy zwiększenie mocy mimo najnowszych blokad anty-tuningowych wykorzystując zdolność indywidualnej regulacji mocy i momentu poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Denso.

 

Dzięki temu ten całkiem nowy egzemplarz zyskał po tuningu moc 204 KM i moment aż 445 Nm, ponadto lepszą kulturę pracy i dużą większą elastyczność ułatwiająca znacząco wyprzedzanie.

 

Polepszyła się znaczącą dynamika silnika w całym zakresie obrotów, uległa poprawie reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Skład mieszanki paliwo-powietrze został tak ustawiony aby zakres temperatur i warunki dla filtra DPF pozwalały na bezpieczną pracę.

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

pdfPomiar mocy z hamowni Mitsubishi Outlander 2.2 DID Mivec Common-Rail

 

Nowy silnik Mitsubishi Outlander 2.2 DID Micec Common-Rail po usunięciu wady pulsacji i tuningu przez DPP z mocą 204 KMCo więcej sterownik zewnętrzny DPP Multichannel montowany za pomocą 4-rech fabrycznych złączy po odpięciu sprawia, że samochód dla ASO jest w 100% seryjny. Brak śladu tuningu. W przypadku tych silników mających sterowanie Denso występuje wada konstrukcyjna nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym i wielokrotnie trzeba ją usunąć aby wykonać efektywny i bezpieczny tuning. W w/w egzemplarzu taka wada została usunięta.

 

W przypadku tych silników z uwagi na ich różną pracę seryjną można skorzystać z usługi jedynie w pełnej opcji czyli z diagnostyką i optymalizacją indywidualną wraz z pomiarami na hamowni. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt