Porsche 997 Turbo podczas chiptuningu w nowym obiekcie w Opolu - Kępa
Czytaj więcej...
Już na naszym nowym obiekcie który mieści się przy północnej obwodnicy Opola – Kępa ul. Opolska 30 wykonaliśmy tuning kolejnego Porsche, tym razem 997 Turbo w wersji ze skrzynią automatyczną. Modernizacja miała charakter zmian ustawień pracy silnika oraz współpracy silnika ze w formie programowej – chip tuning. Optymalizacja została wykonana całkowicie bezinwazyjnie czyli przez złącze OBD. Silnik po takim tuningu zyskał ok. 46 KM i 137 Nm. poprawiając znacząco dynamikę samochodu i przyspieszenia oraz reakcję skrzyni biegów. W nowym obiekcie dysponujemy już hamownią obciążeniową Maha LPS 3000 4x4 i dysponując dużym doświadczenie w tuningu samochodów tej marki dokonujemy tuningu we wszystkich modelach Porsche zarówno z turbo jak i wolno ssących (bez turbo). Więcej informacji o przyrostach - katalog chip tuning Porsche lub kontakt

Pomiary mocy chip tuning w Opolu na hamowni Maha LPS 3000 4x4 już dostępne
Czytaj więcej...
Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych przy chip tuningu na hamowni obciążeniowej Maha LPS 3000 4x4 Long. Pomiary mocy dokonujemy zarówno w samochodach napędzanych na jedną jak i na dwie osie także z większym rozstawem osi. Dlatego od teraz modernizacje wykonywane u nas w Opolu wykonywane są na podstawie pomiarów właśnie na tym najwyższej klasy sprzęcie. Hamownia posiada wszystkie certyfikaty i aprobaty producentów samochodów. Dodatkowo przy tym dokonujemy więcej testów diagnostycznych umożliwiając naszym klientom szerszy zakres pomiarowo - diagnostyczny. Do tego poszerzyliśmy wsparcie techniczne dla autoryzawanych serwisów, warsztatów samochodowych czy firm mających z nami współpracę w zakresie tuningu. Więcej informacji - kontakt hamownia - pomiar mocy Opole
Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo po tuningu aż 4 sekundy lepsza elastyczność na 4-tym biegu!
Czytaj więcej...
W tym miesiącu wykonaliśmy tuning już dwóch egzemplarzy Opla Insigni z serii OPC 2.8 V6 Turbo zarówno w Opolu jak i w Warszawie w których to seryjna moc powinna wynosić 325 KM. W rzeczywistości z tą mocą bywa różnie, samochody te są bardzo czułe na jakość paliwa oraz jego stan w zbiorniku. Pomiary wykazały, ze przy zbyt niskim stanie paliwa moc ulega zmiejszeniu nawet o 40 KM. Mimo ten silnik po tuningu szybczej reaguje na naciśnięcie pedału gazu, irytująca użytkowników seryjna turbo dziura znacznie się zmiejsza dając więcej przyjemności z wyprzedzania. Do tego silnik w wyższych partiach obrotów dostaje "sportowego pazurka". Zdaniem kierujących tym samochodem dopiero po tuningu nabrał pełnego charakteru i teraz osiągi pasują do znaczka OPC. W przypadku jednego z egzemplarzy moc z 319 KM wzrosła do 370 KM a moment obrotowy z 425 Nm na 510 Nm. Elastyczność na 4-tym biegu to poprawa ok 4 sekundy. Całość modernizacji to ok. 6-8 godzin wraz z ustawieniem pracy silnika pod lepsze paliwa (98 czy 100 oktan). Więcej informacji - kontakt

DPP Multichannel Turbo Petrol czyli chip tuning silników 1.2 TSI oraz 1.4 TSI na gwarancji
Czytaj więcej...
Po szeregu testach w naszym ośrodku badawczo-rozwojowym oraz testach drogowych wprowadziliśmy dla klientów mających silniki 1.2 TSI oraz 1.4 TSI modernizację poprzez sterownik zewnetrzny DPP Turbo Petrol. Jest to tym ciekawsza oferta, że umożliwia użytkownikowi beziwazyjny tuning samochodu marki Audi Seat Skoda czy VW Volkswagen bedacego np: w leasingu czy na gwarancji. Celem powrótu do ustawień seryjnych wystarczy wypiąc 6 fabrycznych złączy. Nowa technologia systemu DPP oprawcowana dla tych silników pozwala na uzyskiwanie przyrostów bardzo zbliżonych do tuningu programowego, gdyż przy silnikach 1.2 TSI 105 KM czy 1.4 TSI 122 KM pozwala na uzyskanie ok. 20-25 KM przyrostu. W przypadku jednostek 1.4 TSI 140 150 KM czy 160 KM przyrosty oscylują w zakresie 25-30 KM. Do tego system pozwala na wykonanie indywidualnych ustawień pracy silnika w zależności od potrzeb egzemplarza. Zapraszamy zatem do zapoznania się z katalogiem przyrostów - katalog. Z usługi można skorzystać poprzez zakup wysyłkowy sterownika DPP lub z opcją strojenia indywidualnego zarówno w Opolu jak i w Warszawie. Wiecej informacji - kontakt

Chip Tuning BMW 750i BiTurbo 407 KM dostępny dla klientów mających nowe samochody
Czytaj więcej...
Coraz większy rozwój zabezpieczeń antytuningowych przez czołowych producentów samochodów powoduje, że tunerzy nie mający dostępu do najnowszej technologii sterowników zewnętrznych mają utrudnione zadanie zmiany oprogramowania w samochodach najnowszej generacji. Do tych zalicza się BMW 750i której to jednostka o pojemności 4.4 litra rozwijająca moc 407 KM wyposażona jest w system sterowania zapisujący wszystkie ingerencje w oprogramowanie. Jednakże korzystając z tuningu poprzez zewnętrzny zestaw sterowników DPP Multichannel Turbo Petrol po ich odłączeniu samochód jest przez ASO odbierany jako seryjny. Przyrosty to ok 60 KM i 85-90 Nm czyli porównywalny jak przy chip tuningu, czas wykonania usługi od 8-14 godzin. Jak przystało na ten samochód po tuningu staje się on znacznie dynamiczniejszy dając jeszcze więcej przyjemności z jazdy. Więcej informacji - kontakt

Zwiekszanie mocy w silnika 1.6 Tdi Common-Rail poprzez chip tuning systemem DPP Plug and Play
Czytaj więcej...
Po roku testów nowych silników 1.6 Tdi Common-Rail wprowadziliśmy opcje  tuningu elektronicznego tych jednostek napędowych poprzez sterownik DPP Multichannel. Opcja ta była oczekiwana przez klientów mających te samochody na gwarancji chcących modernizację zachować w dyskrecji przed ASO. Sterownik DPP umożliwia stosowne wykonanie ustawień indywidualnych pozwalających na przyrosty ok. 20%, a w niektórych wersjach nawet 25%. Ważnym jest iż dobry potencjał do tuningu mają silniki wyposażone we wtryskiwacze Delphi, egzemplarze z wtryskiwaczami Siemens mają niższą sprawność i mały potencjał pod kątem tuningu. Montaż sterownika DPP Multichannel VAG odbywa się za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, czyli wypinasz i wpinacz kiedy chcesz. Po odpięciu samochód powraca do ustawień seryjnych będąc w 100% seryjny. Z przyrostami chip tuningu poprzez DPP silników 1.6 CR stosowanych w markach Audi, Seat, Skoda oraz VW - Volkswagen można zapoznać się w katalogu przyrostu mocy – chip tuning 1.6 CR Tdi katalog. Więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Tuning samochodów Infiniti FX 30D oraz M30D nawet na gwarancji
Czytaj więcej...
W naszej ofercie już jest dostępna opcja nowych silników 30D V6 238 KM w samochodach marki Infiniti. Seryjnie silniki wykazują nieco opóznioną reakcję na pedał gazu i rozczarowująca ospałą prace w zakresie pow. 3000 obrotów. Do tego spalanie w tych samochodach pozostawia nieco do życzenia. Dlatego po wykonaniu optymalizacji pracy , usunięciu elektronicznie pulsacji silnik pracuje stabilniej, kulturalniej oraz staje się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy. W przypadku wersji FX poprawa elastyczności na 4-tym biegu wynosi 3.7 sekundy a na 5-tym biegu wynosi aż 4.9 sekundy. Jest możliwe dzięki polepszenie momentu obrotowego o ok.75 Nm.  Przysłowiową "setkę" luksusowy SUV uzyskuje 1 sekundę szybciej i jest to możliwe poprzez wyższą moc ok. 35-40 KM. Do tego przy rozsądnej jeździe spalanie ulega zmniejszeniu o ok . 1litr na 100 km. Opcja jest dostępna dla modeli Infiniti FX 30d, M 30d oraz EX 30d w formie tuningu przez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel umozliwiający powrót w razie potrzeby do ustawień seryjnych (fabryczne złącza Plug and Play). Więcej informacji - kontakt

Nowy silnik 3.0 Dci V6 231 KM po tuningu u nas z moca o 40 KM większą
Czytaj więcej...
Już wprowadziliśmy dla klientów z Polski opcję modernizacji nowych silników 3.0 Dci V6 231 KM poprzez system DPP Multichannel dzięki któremu możesz mieć więcej mocy nawet w nowym samochodzie na gwarancji. Dlaczego..... skoro 231KM to podobno duża moc w tym samochodzie? Seryjnie silnik wykazuje opóznioną reakcję na pedał gazu i ospałą prace w zakresie pow. 3000 obrotów. Do tego moment obrotowy pulsuje w zakresie pow. 3000 obrotów co pogarsza kulturę pracy. Skrzynia biegów w porównianiu do poprzenich wersji seryjnie pracuje już bardzo dobrze mimo tego posiada jeszcze zdolność lepszego reagowania po tuningu. Dlatego po wykonaniu optymalizacji pracy , usunięciu elektronicznie pulsacji silnik pracuje płynniej, kulturalniej oraz staje się jeszcze dynamiczniejszy i elastyczniejszy. W przypadku Navary poprawa elastyczności na 5-tym biegu wynosi aż 5.2 sekundy za co odpowiada polepszenie momentu obrotowego o ok.70 -80 Nm. Za dynamikę odpowiada o ok. 40-45 KM większa "stajnia" dając miłośnikom Nissana Navary oraz Pathfindera 4x4 3.0 Dci V6 znacznie więcej przyjemności z jazdy. Więcej informacji - kontakt

Chip Tuning silników Opel 1.4 i 1.6 Turbo technologią beziwazyjną Plug and Play przez DPP na gwarancji
Czytaj więcej...
Po znacznie dłuższych bo prawie rok trwających testach doładowanych jednostek 1.4 oraz 1.6 Turbo wprowadzona została do oferty opcja chip tuningu tych jednostek napędowych poprzez sterownik DPP Multichannel. Opcja to była oczekiwana przez klientów mających te samochody na gwarancji chcących modernizację zachować w dyskrecji przed ASO. Sterownik umożliwia stosowne wykonanie ustawień indywidualnych owocujących przyrostami w zakresie 25-30 KM i 45-60 Nm. w zależności od opcji danego silnika. Montaż sterownika DPP Multichannel Petrol odbywa się za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, czyli wypinasz i wpinasz kiedy potrzebujesz. Po odpięciu samochód powraca do ustawień seryjnych będąc w 100% seryjny. Wkrótce opcja będzie także dostępna dla wersji 2.0 Turbo. W kwestiach zapoznania się z możliwymi przyrostami zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – katalog Opel   katalog Saab. Więcej informacji – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami – kontakt.

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM ma bardzo dobry potencjał do tuningu
Czytaj więcej...
Osoby które mają potrzebę poruszania się w nieco trudniejszych warunkach zakupują samochody „terenowe” takie jak Mitsubishi Pajero. W nowej edycji polepszono nieco osprzęt silnika i posiada on wg producenta 200 KM i 441 Nm. Okazuję się jednak, że właściciele pokonując pierwsze kilometry rozczarowują się niską elastycznością której szczególności brakuje w niższym zakresie obrotów. Do tego reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu także jest powolna. Ponadto silnik ma tendencję do głośniejszej pracy i to „hałasowanie” silnika nie jest regularne, na to serwisy odpowiadają że tak ma być. Dlatego okazuje się, że po tuningu u nas silnik pracuje kulturalniej poprzez znaczące zredukowanie tego „klekotania”. Poprzez lepszy przebieg momentu obrotowego silnik staje się znacząco elastyczniejszy zyskując w zakresie 3-biegu 4 sekundy na elastyczności, a na 4-tym biegu 6 sekund...

Chip tuning poprzez system DPP Multichannel już dostępny dla silników benzynowych CGI
Czytaj więcej...
Po przeprowadzeniu badań i opracowaniu nowego systemu DPP Multichannel CGI wprowadzamy jako pierwsi w Polsce dla klientów możliwość modernizacji silników beznynowych CGI z gamy Mercedes-Benz poprzez DPP. Oferta obejmuje możliwość zwiększenia mocy w silnikach 180CGI 200CGI 250CGI oraz 350CGI. Rozwiązanie to umożliwia tuning samochodu beziwazyjnie za pomocą sterownika zewnętrznego podłączanego za pomocą fabrycznych złączy Plug and Play, a więc wybierana przez klientów mających te samochody na gwarancji. Przyrosty i charakterystyka ustawiania jest indywidualnie mimo tego sprawdzony zakres przyrostów oscyluje na poziomie 25-30 KM i 45-50 Nm więcej w zależności od wersji silnika i stosowanego paliwa. Po zwiększeniu mocy silniki te stają się jeszcze bardziej elastyczniejsze i dynamiczniejsze, znacznie lepiej reagują na pedał gazu. Usługa tuningu tych silników jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie- Wiecej informacji - kontakt

Dodatkowy pakiet mocy dostępny od teraz sprawia, ze ten silnik wreszcie pracuje tak jak powinien
Czytaj więcej...
Każdy kto jeździł Toyotą Land Cruiser 200 4.5 D4D V8 jest rozczarowany jej bardzo opóżnioną reakcją na pedał gazu, niską dynamiką mimo katalogowych 286 KM i 650 Nm. Do tego przyspieszenie do 100 km/h zamiast katalogowych 8.2 sekundy w rzeczywistości sięga w 10.9-11.7 oczywiście zależnie od egzemplarza. Wykonaliśmy już dziesiątki tych samochodów mimo tego nadal twały badania w naszym ośrodku nad polepszeniem pracy tych siników. Przez 2 lata porównując różną pracę wielu tych silników odnaleźliśmy teraz przyczynę fabrycznych spadków mocy. Po jej usunięciu silnik lepiej generuje i utrzymuje momen obrotowy, znacznie zmiejsza się turbodziura. Okazuje się, żeby przyspieszyć tego 3 tonowego "kolosa" w 8 sekund do 100 km , co jest teraz faktem trzeba mieć ok. 800 Nm momentu obrotowego i to dostępnego znacznie szybciej niż seryjnie. Dlatego od teraz jest dostępna opcja pakietu tuningu który zwieksza moc ok. 70 KM i 180 Nm więcej...

Chevrolet Captiva 2.2 D - VCDI po tuningu u nas osiaga setkę w 1.1 sekundy szybciej
Czytaj więcej...
Nowa Captiva z silnikiem diesla 2.2 D (VCDI)  i mocą 184 KM seryjnie rozczarowuje dużą "turbo dziurą" jak i niską elastycznoscią jak na swoje katalogowe parametry. Dlatego właściciele tych samochodów trafiają do nas i juz nawet po spełnieniu minimalnego przebiegu 3000 km koniecznie chcą poprawiać jej osiągi. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Delphi oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika ze skrzynią automatyczną zyskuje on ok. 28-33 KM i 55-70 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym oscyluje w zakresie 3-4 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu oraz dynamika pracy skrzyni. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (turbo dziura przestaje być zauważalna), a dynamiczny zakres pracy silnika poszezra się aż o 1500 obrotów. Tuning jest wykonywany poprzez najnowszej generacji sterownik zewnętrzny czyli metodą Plug and Play. Zatem łatwo i nawet samodzielnie można przywracać wersję seryjną w razie potrzeby np: przeglądu. Wykres mocy i momentu można zobaczyć tutaj - Captiva 2.2 D- VCDI. Więcej informacji - kontakt

Tuning silników 2.0 Tdi CR 140 KM ze skrzynią DSG-7 na gwarancji poprzez DPP Multichannel
Czytaj więcej...
Nowe rozwiązanie dla klientów którzy zakupują samochody grupy VW Audi Seat Skoda z silnikami 2.0 Tdi 140 KM CR ze skrzynią DSG-7 polegające na mozliwości polepszenia momentu obrotowego jak i mocy. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Bosch oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika z taką skrzynią zyskuje on ok. 30 KM i 60 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym czy 5-tym oscyluje w zakresie 3,9 - 4.6 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (znika turbodziura), a krzywa momentu utrzymuje się dłużdej w wyższym zakresie co owocuje poszerzeniem dynamicznego zakresu pracy o ok 1300 obrotów. Podłączenie sterownika poprzez fabryczne złącza Plug and Play umożliwia łatwe i samodzielne rozłączenie tuningu wrazie potrzeby nawet samodzielnie. Więcej informacji - kontakt

Po chip tuningu u nas silnika 1.7 Cdti Isuzu Denso lepiej pracuje filtr DPF
Czytaj więcej...
Masz silnik Isuzu w samochodzie Opel 1.7 Cdti z filtrem DPF w wersji 110 czy 125 KM to ważna informacja dla Ciebie gdyż poprzez wykonany u nas chip tuning nawet w nowych samochodzie na gwarancji poprawia się znacząco kultura jego pracy i zmniejsza się ilość wypalania filtra DPF nawet kilkukrotnie. Silniki te oprócz „zbyt bogatej w paliwo” ustawionej mieszanki posiadają pulsacyjną prace układu wtryskowego która nasila ten problem, a silnik poprzez to pracuje głośno i podnosi się jemu stan oleju. Przy kompleksowej opcji w tym silniku usuwamy wadę fabryczna nadmiernej pulsacji, silnik dzięki temu pracuje ciszej i stabilniej oraz dokonujemy wykonania korzystniejszych ustawień jego pracy. Dzięki tej formie tuningu np.: DPP Multichannel Denso silnik pracuje optymalniej, spala lepiej a mieszanka jest ustawiona w korzystniejszym zakresie niż seryjnie. Ponadto poprawia się dynamika i elastyczność wraz z przyrostem mocy i momentu. Wyniki takich modernizacji można zobaczyć tutaj – bp: chip tuning Opel 1.7 Cdti 110 KM DPF czy Opel 1.7 Cdti 125 KM DPF. Opcja tuningu jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie - kontakt

Chip Tuning samochodów Opel z silnikami diesla i filtrami DPF nawet na gwarancji
Czytaj więcej...
Masz samochód marki Opel z silnikiem diesel i filtrem DPF to ważna informacja dla Ciebie gdyż poprzez wykonany u nas chip tuning nawet w nowych samochodzie na gwarancji poprawia się znacząco kultura jego pracy. Opcja ta dotyczy zarówno silników 1.3 Cdti czy 1.9 Cdti jak i nowych 2.0 Cdti. Dla przykładu w Oplu Astra 1.9 cdti 120 KM czy 150 KM seryjnie filtr potrafi się wypalać co 800-1800 km, a po tuningu poprzez DPP Multichannel czas pomiędzy wypaleniami wydłuża się nawet kilkukrotnie gdyż nasi klienci odnotowują proces co 2000 do nawet 7000 km. Przy okazji tej poprawy pracy filtra DPF ulega znaczącej poprawie elastyczność, silnik dysponuje większą mocą i momentem obrotowym, jest lepsza reakcja silnika na naciśniecie pedału gazu, a na trasie zmniejsza się zużycie paliwa o ok. 0.5-1 litr na 100 km. Opcja tuningu jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie - kontakt, z mozliwościami tuningu samochodów marki Opel możesz zapoznać się tutaj - chip tuning Opel

Podkategorie

Kontakt Motul