Z naszej usługi Chip Tuning Lux korzystają klienci którym zależy na jakości i fachowości
Czytaj więcej...
Usługa Chip Tuning LUX kierowana jest z myślą o użytkownikach samochodów klasy Premium, z silnikami wolnossącymi i doładowanymi.
Cechuje się bardzo efektywnym jak i bezpiecznym poprawieniem osiągów danego samochodu przy zachowaniu jego komfortu. Dotyczy ona również samochodów z seryjnymi sportowymi pakietami czy typowo sportowych wersji danej marki. Z uwagi na nasze ponad 25 letnie doświadczenie w branży, w tym w motorsporcie i tuningu, możemy przekazać, że każdy produkt wielkoseryjny posiada mniejszą bądź większą rezerwę dla dodatkowego polepszenia osiągów.

Po tuningu przez sterownik DPP Performance Lexus 200T przyspiesza niesamowicie!
Czytaj więcej...
Wydawałoby się, że nowy silnik dostępny w gamie modeli Lexus-a oznaczanych jako 200T i mocy 245 KM to będzie demon dynamiki. Jednak jak pokazują fakty samochody z tym silnikiem potrafią rozczarować nowonabywców. W porównaniu do innych silników oferowanych na rynku z katalogowo podobnymi lub takimi samymi parametrami dysponują seryjnie dużą lepszą dynamiką. Jest kilka powodów dlaczego tak się dzieje. Jednym m.in to brak w 200t zewnętrznej między stopniowej chłodnicy powietrza doładowującego.

Porsche Panamera 3.6 V6 300 KM ze skrzynią PDK po tuningu
Czytaj więcej...
Tym razem kolejny klient samochodem marki Porsche, a dokładnie modelem Panamera z silnikiem wolnossącym 3.6 V6 przyjechał do nas z Krakowa. Już podczas rozmowy przed decyzją o dostarczeniu samochodu do modernizacji był mocno zdziwiony możliwościami tuningu u nas.Zdziwienie klienta było tym większe, że uzyskujemy znacznie lepsze przyrosty w silnikach wolnossących niż w innych firmach, modyfikując dolot powietrza + elektronikę.  Na początku wykonaliśmy diagnostykę obciążeniową, która wykazała (mimo przebiegu ok. 50 000 km) konieczność wykonania dodatkowych prac.

Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM podczas tuningu przez najnowszej generacji sterownik DPP Performance
Czytaj więcej...
Pospolity downsizing który dopadł wszystkie marki potrafi mrozić krew w żyłach. Przy podobnych gabarytach samochodów nie tak dawno montowano silniki 3 czy 2 litrowe, teraz wyposażane są w silniki np.: Mercedes-a 1.8 Turbo czy nawet 1.6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa CGi.  Trzeba przyznać, że czasy 5.5 V8 mogą już nie wrócić.

Zatem należy się cieszyć kiedy to profesjonalny chip tuning przez najnowszej generacji na rynku, sterownik zewnętrzny DPP Performance „zdrowo pobudza” bedące teraz w ofercie silniki o małych pojemnościach. Nowe samochody wyjeżdżające z fabryki wyposażane są już zamiast 1.8 CGi w silniki np: 1.6 CGI ...

Citroen C4 1.6THP 156KM rok 2014 chip tuning przez DPP Performance na gwarancji
Czytaj więcej...
Silniki 1.6 THP już zdążyły zasłynąć ze swojej „miękkiej” natury i problemów z żywotnością na poziomie seryjnym. Do tego mimo nowoczesnej konstrukcji wizyta na stacji benzynowej nie należy do przyjemności. Co za tym może być powodem? Przyczyna leży w pogoni za spełnianiem coraz to nowych norm emisji spalin, „grzaniem silników od wewnątrz” celem zbicia każdego „tlenku”. W tej całej pogoni „ucieka idea” sprawności i żywotności, co potwierdzają fakty. Dlatego poprzez rzetelny chip tuning – indywidualną regulację pracy silnika przez najnowszej generacji sterownik DPP Perfomance silnik 1.6 THP uzyskuje lepszą sprawność. Mieszanka z bardzo "ubogiej" po naszych ustawieniach zmieniana jest w optymalną. Mimo, że jest „bogatsza” silnik ten staje się znacznie ekonomiczniejszy.

Audi A6 3.0 TDI CR 250, 313 KM i 320 KM chip tuning na gwarancji przez DPP Performance
Czytaj więcej...
Bardzo dużym zainteresowaniem w samochodach nowych na gwarancji cieszy się u nas chip tuning w formie bezinwazyjnej przez najnowszy sterownik DPP Performance. Daje on możliwość indywidualnej regulacji danego egzemplarza a nowej myśli technicznej elektronika i logika zapewnia płynną regulację jednostki napędowej podczas jazdy. DPP Performance jest znacznie korzystniej i efektywniej działającym systemem niż spotykane na rynku różnego rodzaju powerboxy.

Dzięki temu w wersjach Audi A6 3.0 TDI CR 250 KM oraz Bi-Turbo 313 KM ulega znacznej poprawie moc i moment obrotowy w zakresie 35-45 KM i 60-80 Nm. więcej. Ponadto uciążliwie seryjnie opóźnienie reakcji na naciśniecie pedału gazu wreszcie przestaje doskwierać a dynamika i elastyczność ulegają diametralnej poprawie. System DPP Performance będący najnowszy rozwiązaniem na rynku posiada 4 letnią gwarancję producenta. Możliwości tuningu, ustawienia bazowe wykonane zostały we wsparciu o szereg wcześniejszy testów i badań. Indywidualne regulacje wykonujemy we wsparciu o pomiary na stanowisku obciążeniowym - hamowni certyfikowanej MAHA wraz szerokim zakresem pomiarów dodatkowych w tym analizy spalin AFR.

Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
Czytaj więcej...
To jest bezględny Hit na miarę europejską! Od maja zeszlego roku trwały testy w naszym zespole nowych rozwiązań dla silników 1.6 Turbo grupy BMW-MINI-PSA. Oferowane na rynku w różnych mocach seryjnych silniki benzynowe turbodoładowane zostały obdażone w najnowszą blokadę antytuningową. Do tego producenci mogli wykryć czy skasować ingerencję programową w seryjny sterownik (ECU MED17), a modernizacja była jedynie możliwa przy przejściu kodu blokującego sterownik.

 

Realizacja celu w postaci osiągnięcia pełnej zdolności regulacyjnej tego silnika bez konieczności ingerencji w seryjny sterownik przyspieszyła przez opracowane rozwiązanie przy projekcie McLaren-a MP4-12C. Testy były prowadzone m.in na silniku MINI 1.6 Turbo o seryjnej mocy 180 KM. Dzięki nowej serii DPP Performance na paliwie 95-98 oktan przyrosty poprzez indywidualną regulację to 30 KM i 60 Nm wiecej, a na paliwie 100 oktan - 40 KM i 65-70 Nm więcej!

Porsche Carrera 4S podczas tuningu w naszym serwisie w Opole Kępa
Czytaj więcej...
Dosłownie "Porche Day by 44tuning.pl", gdyż dwa egzemplarze w jednym dniu, ale do rzeczy. Silniki Porsche Carrera współpracujące z nową skrzynią dwusprzegłową PDK mają ciekawe rezerwy do wykorzystania. Ich prawdziwe dynamiczne oblicze zostało przez fabrykę nieco uśpione poprzez ograniczenia w dostępności momentu obrotowego i efektywności wykorzystania energii paliw. Jednakże aby usprawnić te już mocno sportowe samochody w bezpieczny sposób wymagane jest stosowne doświadczenie.

 

Dlatego trzeba dodać, że klient tego samochodu wykonał już u nas wcześniej dwie modernizacje w tym BMW 740i oraz BMW X6 3.0i Bi-Turbo. Bedąc bardzo zadowolonym z efektów przyjechał kolejnym, tym razem Porsche Carrera 4S. Zatem wracając do szczegółów tuningu tego egzemplarza. Poprzez nowe ustawienia ...

Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK podczas pomiarów i strojenia na hamowni Maha LPS 3000 u nas w Opolu
Czytaj więcej...
Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do bezpiecznego wykorzystania. W przypadku silników wolnossących można go obudzić zmianami mechanicznymi jak dolot powietrza czy sportowy wydech jak i także poprzez optymalizację programową Chip Tuning Super VIP LUX.

 

W przypadku tego egzemplarza Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK cel strojenia był specyficzny gdyż samochód brał udział w wyścigach długodystansowych.

Tuning samochodów Porsche przez złącze OBD
Czytaj więcej...
Wielu klientów zakupujących samochody rodem ze Stuttgartu chcą aby jazda nimi była jak najbardziej przyjemna. Dlatego już od kilku lat wykonujemy profesjonalne optymalizacje tych sportowych samochodów, osiągając efekty na poziomie korzystniejszym niż fabryczni tunerzy. Ponadto od teraz wykonujemy także tuning samochodów marki Porsche nawet tych nowych będących na gwarancji fabrycznej (silniki benzynowe) bezinwazyjnie przez złącze OBD..

chip tuning Porsche Cayenne Diesel
Czytaj więcej...
Model Porsche Cayenne w wersji diesel od momentu pojawienia się na rynku poszerza swoje grono użytkowników. Grono które najczęściej oczekuje lepszej dynamiki od samochodu z pod tego znaku. Dlatego klienci mający oczywiście modele bedące na gwarancji korzystają z dodania elastyczności i lepszej dynamiki tym modelom poprzez zapewnienie im przyrostów najcześciej o ok 55-58 KM i o ok. 80-90 Nm więcej. Do tego polepszane są wstępne ustawienia pracy skrzyni co w zestawieniu z wiekszą mocą i momentem czyni ten samochód duzo bardziej dynamiczniejszym. Z usług można skorzystać w naszej centrali w Opolu kontakt

Porsche 997 po tuning z mocą 549 KM powoduje znacznie szybszą reackcję wskazówki licznika
Czytaj więcej...
Jak tuning to piękne kobiety i... szybkie samochody w których jest 480 KM, i jest to mało? Dlatego kolejne Porsche tym razem 997 Turbo otrzymało od nas konkretny pakiet mocy
. Moment z seryjnych 680 Nm został polepszony na wynik z 8-semką z przodu czyli na 819 Nm. Moc po profesjonalnym chip tuningu możliwym także do wykonania w naszych oddziałach w Polsce powiększa stajnie do 549 KM, dając zarazem znacznie lepszą przyjemność z jazdy. Wykonany kolejny egzemplarz unikalnego wręcz samochodu posiadał skrzynię manualną co pozwoliło na bezpieczny przyrost na powyższe parametry. Dodatkowo ważnym sukcesem naszego zespołu jest to ...

Najnowszy Mercedes C 63 AMG po tuningu u nas z mocą 520 KM!
Czytaj więcej...
Jak przystało na firme tuningową przyspieszamy także samochody które słyną ze swoich mocno sportowych temperamentów. Mercedes C63 AMG V8 bo o nim mowa otrzymał seryjnie stajnię wyposazoną w moc 457 KM i moment 600 Nm. Po tuningu a dokłądnie Chip Tuningu Super VIP u nas stajnia zrobiła się znacznie większa rosnąc do 520 KM i 670 Nm. Opcja ta jest dostepna już teraz dla wszystkich klientów mających te kultowe samochody ze znaczkiem AMG- wiecej informacji na temat tuningu Mercedesa C63 AMG udzieli Państwu nasz ekspert - kontakt

Porsche - profesjonalny tuning w Polsce właśnie w 44tuning.pl
Czytaj więcej...
Wiele firm marzy o modyfikacjach samochodów z dużymi mocami oraz konstruowanych bolidów już od początku z myślą o dynamicznej jeździe.Dokonaliśmy kolejnego przyspieszenia kultowego samochodu - Porsche Carrera Turbo....

Kontakt Motul